Tuurlijk wel. Je hebt ook een paar aardige of leuke mensen nodig, zodat je éxtra kunt ergeren aan het contrast met Alexander en Geert.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan aardige mensen heb ik niks in DBG
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
Maar dat toupet is gewoon een ijdel net niet dingentje.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
4 ex bewoners..... Senna heeft al verraden op insta dat Floris weer die hut in gaat
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Alexander: We hebben hier alle kwaliteiten. Slim, creatief, sportief.
... je vergeet irritant, Alexander.
Hij lijkt wel iemand te zijn die een allemans vriend wil zijn, zalvendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.
Serenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
ooo die ene stevige, dieis leuk,de naamkwijt
Als dat niks voor je is, doe het dan ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.
daar mis je ook niks aanquote:
Fatima is ook een rellerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Deze is ook raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |