quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Inderdaad Jan, dat zou wel heel snel zijn
quote:
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.quote:
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.
Maarjais anders als je vrienden bent.
Het florisfandom waarom hij zo populair is, ik zie het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengen
Die Peter doet alsof die Floris al 125 jaar kentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
dat geknuffel van mensen die je helemaal niet kent
Ik doe met je meequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi moment voor een stop. Ik zie over een tijdje wel wie er nog in zitten.
Ja tot de finale!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Kan je ook namen noemen, teruglezers weten niet wie gangstertokkie is. Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook namen noemen teruglezers weten niet wie gangstetokkie is. Ik ook niet
Fatima?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Denk het.quote:
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Gewoon Fatima 👊🏻quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keer
Die lopen reklame voor de Obesitas-kliniek in Beverwijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat je wat dikker bent tot daaraan toe. Maar waarom van die kleding dragen die je iedere verbabbel laat zien. Ik snap dat nooit
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |