Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ze kreeg nog bevestiging ook, wat knap is, want ze hebben van haar in een maand misschien 3 zinnen tekst laten zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Elvira: "Was ik mezelf?"
Als je dat zelf al niet weet, dan gaat er toch iets niet goed.
ik denk dat hij zich beter kan kaalscherenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tom doe nou geen middenscheiding, dat is geen smoelwerk met die toupet
Daar knap je als vrouw toch keihard op af.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich beter kan kaalscheren
alles beter dan dat toupet
Borrelnootje en Tom, sitting in a tree.... T. O. U. P. E. T. I. N. G.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
Maar dat toupet is gewoon een ijdel net niet dingentje.
tis net een langharige cavia op zijn hoofdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
ik denk ALLE ex-bondgenoten terug, allemaal in die tent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef schetterklep het volgende:
Zouden er gewoon weer 4 nieuwe zwarte schapen komen dan of de bondjes weer uit elkaar trekken nadat ze zo snel gevormd warenIk ben toch benieuwd
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Borrelnootje en Tom, sitting in a tree.... T. O. U. P. E. T. I. N. G.
Volgens hem zelf een tintje te lichtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis net een langharige cavia op zijn hoofd
Aan aardige mensen heb ik niks in DBGquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
4 ex bewoners..... Senna heeft al verraden op insta dat Floris weer die hut in gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ik denk ALLE ex-bondgenoten terug, allemaal in die tent.
Ja truequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan aardige mensen heb ik niks in DBG
Tuurlijk wel. Je hebt ook een paar aardige of leuke mensen nodig, zodat je éxtra kunt ergeren aan het contrast met Alexander en Geert.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan aardige mensen heb ik niks in DBG
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
4 ex bewoners..... Senna heeft al verraden op insta dat Floris weer die hut in gaat
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Alexander: We hebben hier alle kwaliteiten. Slim, creatief, sportief.
... je vergeet irritant, Alexander.
Hij lijkt wel iemand te zijn die een allemans vriend wil zijn, zalvendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.
Serenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
ooo die ene stevige, dieis leuk,de naamkwijt
Als dat niks voor je is, doe het dan ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.
Fatima is ook een rellerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Deze is ook raar
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Inderdaad Jan, dat zou wel heel snel zijn
quote:
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.quote:
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.
Maarjais anders als je vrienden bent.
Het florisfandom waarom hij zo populair is, ik zie het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengen
Die Peter doet alsof die Floris al 125 jaar kentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
dat geknuffel van mensen die je helemaal niet kent
Ik doe met je meequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi moment voor een stop. Ik zie over een tijdje wel wie er nog in zitten.
Ja tot de finale!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Kan je ook namen noemen, teruglezers weten niet wie gangstertokkie is. Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook namen noemen teruglezers weten niet wie gangstetokkie is. Ik ook niet
Fatima?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Denk het.quote:
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Gewoon Fatima 👊🏻quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keer
Die lopen reklame voor de Obesitas-kliniek in Beverwijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat je wat dikker bent tot daaraan toe. Maar waarom van die kleding dragen die je iedere verbabbel laat zien. Ik snap dat nooit
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |