Hij lijkt wel iemand te zijn die een allemans vriend wil zijn, zalvendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.
Serenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
ooo die ene stevige, dieis leuk,de naamkwijt
Als dat niks voor je is, doe het dan ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.
daar mis je ook niks aanquote:
Fatima is ook een rellerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Deze is ook raar
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Inderdaad Jan, dat zou wel heel snel zijn
quote:
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.quote:
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.
Maarjais anders als je vrienden bent.
Het florisfandom waarom hij zo populair is, ik zie het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |