Een pakje zware shag per dag is nogal best duur, komen die vloedjes er ook nog bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat helemaal maar vind alle terugkeerders mwah mwah. Robert daarentegen zou zeker in het kader driemaal scheepsrecht terug mogen keren,
heerlijk wahquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het nu al een top cyclus. Geweldige aflevering, en het azijn bij sommigen hier is ook erg grappig
Alsof het Talpa iets kan schelen wat wij vinden.
we zitten midden in de vakantiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
451.000 lineaire kijkers zagen de ex deelnemers tijdelijk terugkeren gisteravond. Niet echt veel na de ophef vooraf dus.
Ik heb zelf sterk de induk dat ze alle vier voor alle mogelijke bondjes waar de Zwarte Brieven hun heen sturen, zij hun scriptje wel hebben gekregen , het beste voorbeeld is wel Floris, die omniddelijk even duidelijk maakt dat hij Deem&Geert uitelkaarwil hebben.. dat het zogenaamd "Finale strategie" zou zijn is bullshitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet enkel dat
er worden invullingen gedaan van heb ik jou daar
alle 4 de ex bondgenoten zijn gevraagd en zullen daar dus ook rijkelijk voor worden beloond
en ik ben nog steeds van mening dat ze niet lang zullen blijven
gewoon even lekker de boel opstoken
niks gezapige noik stelletjes
huilende roma en demi
woeste marlene
Joe die niet weet hoe hard ze moet slijmen
en dan zijn ze nog maar net binnen
lekker toch
Bij mij ligt het eraan met wie ik ben of ik dialect spreek of niet. Ik kan dat van Marilene in de loods niet echt waarderen. Zou ik niet doen. Spreek thuis met man en kinderen ook niet echt dialect, maar met mijn moeder dan weer wel. Bij mijn schoonouders is het Helmonds-light.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn veel dialecten in dit land, maar we schrijven allemaal accentloos.
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
451.000 lineaire kijkers zagen de ex deelnemers tijdelijk terugkeren gisteravond. Niet echt veel na de ophef vooraf dus.
Jup, als de Bondjes/Schapen ruil vanavond plaatsvind en de 4 Exxen zitten op hun plek gaat het lang duren voordat er "zorgelijk bericht van Thuis" komt waardoor ze weg moetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.
Wacht maar af.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.
Same, ze praat altijd op 2x snelheid en heel boos. Schreeuwde ook vaak als een tokkie door de loods heen en kon goed liegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:26 schreef kater1 het volgende:
Na 1 uitzending trek ik Fatima al niet meer. Ik was ooit zo blij dat ze ophoepelde. Maar helaas, daar is ze weer met dat hyper altijd op agressieve toon praten.![]()
Ik heb geen verstand van tenten, maar ze kunnen er toch ook gewoon eentje plaatsen die tegen alle jaargetijden kan? Of ze laten de bewoners een iglo bouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:53 schreef Soury het volgende:
Die tent kan ook alleen maar in de zomer.
Weet je nog hoe het ging met onweer en de loods ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Same, ze praat altijd op 2x snelheid en heel boos. Schreeuwde ook vaak als een tokkie door de loods heen en kon goed liegen.
Misschien heeft ze in de tussentijd een cursus gevolgd om met die agressie om te gaan?
[..]
Ik heb geen verstand van tenten, maar ze kunnen er toch ook gewoon eentje plaatsen die tegen alle jaargetijden kan? Of ze laten de bewoners een iglo bouwen.
Marlene komt uit Asten (Brabant)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze klinkt als een stadsgenote, waar komt ze eigenlijk vandaan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Zonder blikken of blozen Robert bij de haaien dumpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef Cirilico het volgende:
En dan Demi, die staat te genieten en te popelen om iemand anders te naaien. Wow. Prima dat je graag tactisch speelt, maar niet kunnen wachten om iemand zulk slecht nieuws te brengen is aardig duivels. Maar verder sta ik erin zoals Robert: wees gvd eerlijk. Hou op met liegen en achterbaks zijn.
Ja wat? Ik zit ook in het complot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |