Gewoon Fatima 👊🏻quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keer
Die lopen reklame voor de Obesitas-kliniek in Beverwijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat je wat dikker bent tot daaraan toe. Maar waarom van die kleding dragen die je iedere verbabbel laat zien. Ik snap dat nooit
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.quote:
Niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jou Triest figuur
Ze gaan bondjes van 5 maken🤪
Wees geen Alexander. Doe gewoon je TS taakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Ik ga niet 4x per dag en 7x per week de OP aanpassen
Niet welkom in huis en bij Papa&MamaSenna... woningzoekend dus.. betaald in de Loods zitten bevalt dus primaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:57 schreef spapaars het volgende:
Floris na zijn wettelijke verkanzing dagen weer terug.
eigenlijkis het wel zo,skreeuwkut dekt wel de ladingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.
Gewoon volgende topic, gaat snel genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Fatima thats the namequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eigenlijkis het wel zo,skreeuwkut dekt wel de lading
Ja van Floris snapikhet ookniet. Je zou denken dat hij aan zijn relatie zou willen werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fatima vond ik een leuke meid
Serena weet ik niet meer. Wat ik zo zag in de terugblikstukjes is ze vast ook leuk
Jorim prima
En Floris... die jongen vind ik een beetje zielig. Zolang erin gezeten en na twee maanden terug. Dat vind ik ongezond
tsssssquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Hem/haar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik zeg hem / haar na,dus over die mensen op tv mag je zeggen wat je wilt en napraten mag niet?
2 of 3 Updates daarna is de garantie verlopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tsssss
je moet er wel wat voor over hebben hoor
Hij is zo jong... hij is niet dom, sportief, vol testosteron... dan ga je toch niet twee keer in zo'n hok zitten en spelletjes spelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van Floris snapikhet ookniet. Je zou denken dat hij aan zijn relatie zou willen werken
Geld en roem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is zo jong... hij is niet dom, sportief, vol testosteron... dan ga je toch niet twee keer in zo'n hok zitten en spelletjes spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |