ik mis er 1quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Alexander, Marlene en Fabio en ? ... Dat wordt top tv
Alleen bij driewielers, niet bij opoefietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze bij Flo moeten doen
issie gevoelig voor
ik denk juist des te meerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen bij driewielers, niet bij opoefietsen
Ja dat zeg ik altijd als ze zo lang aan het zeuren zijn wie o wie en waar o waar en waarom waaromquote:
die mag van mij echt loesoequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Demi is zo'n type die harder gaat praten als je aangeeft niet te begrijpen wat ze bedoelt.
Marlene is boos, stelletje kutwijven zegt zequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZuipGate .. Marlene lusgeenrose
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marlene is boos, stelletje kutwijven zegt ze
Jij niet alleen, hier in het westen nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Scheinbaar /schijnbaar wereldvreemd.
Heeft ze ook, maar had deze taak niet bij haar verwachtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijk
Anna denk ikquote:
Demi is net zo vals als Geert narcistisch isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Marlene zegt alles wat ik ook over Demi zeg. "Vals kreng, achterbakse troela"Ze heeft mensenkennis
Ja, die kan niets dat Che niet beter kan!quote:
denk hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Dus:
Alexander, Joey, Marlene en Fabio?
ik denk dat Demi hard op weg is zich net zo geliefd te maken als Juliaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
Hahaha Demi !!! Wat denk je nou dat Marlene jou iets gaat gunnen
Wordt gezellig. Alexander en Joey kunnen ook al zo lekker door één deur tentflapquote:
Hoofdstad geroerpertoetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij niet alleen, hier in het westen nooit van gehoord
Maar zelf de grootste smoel over iedereen hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net een pedaalemmer, trap je op zijn teentjes gaat die klep open![]()
Mee eens, maar... da's wel een makkelijke.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet me vergissen maar Joe en Fatima
die gaan volgens mij niet matchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |