Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Eventueel supplement en klaar.
Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hooptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.
Ik kwam hier om dit te zeggen, het kind kan ook gewoon moe zijn van de zwemles 🤷♀️.maar goed, weer de hele dag voor de tv zal wel helpen 🙈quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Earring het volgende:
Bij DBM hebben ze ook weer wat onder leden denkt ze
Sneu voor haar, nu komt ze binnenkort met een nieuwe diagnose, ze moet ff googelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Ik denk ook altijd; als je wat zoekt vind je wat, als je 10 mensen bloed afneemt zul je vaker een laag b12 zien , dat komt veel voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:42 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hoopt
Maar die van Jared kijkt ze in de zon/ licht, dat schetst dan sowieso een heel ander beeld, want in licht kijken is niet prettigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Dat is ook zo, maar Debbie is daarvoor al te ver.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
Niet echt een mooi jurkje 🫣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.
Dat van die kliniek geloof ik ook. Ook omdat ze alles online deed. In mijn ogen werkt dat niet, een arts die je beoordeeld per telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Maar ze ziet er verder wel goed uit daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niet echt een mooi jurkje 🫣
Ze hadden nog geprobeerd te annuleren vanwege de weersverwachting
Ik denk dit ook. En dat het fijn is voor haar dat Long COVID zo vaag is, dus ze kan ook lekker vaag ziek blijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar ik heb hulp gezocht en ben niet in een negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Ik denk dat je idd heel dicht in de buurt komt. Daarom is het voor Debbie zo jammer dat Roy erin meegaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Debbie is best heel slim/sluw in wat ze plaatst en wat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Valt mij reuze mee dat ze nog niet gesmolten isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Henrike het volgende:
Gaat mk nu nogmaals naar Spanje voor quality time met haar man of om outfits te showen?
Dat ben ik wel met je eens, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af of zij dat zomaar van hem zou aannemen. In dat filmpje met die dure tak grap zei ie ook iets van: 'je koopt veel troep' daar maak ik uit op dat ie haar wel aanspreekt op zaken, maar zij er niks mee doet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?
Al is het alleen maar om zijn kinderen in bescherming te nemen..
Dan wel handig die harde muziek tegen eventueel geluid uit de douchehut 😜quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Henrike het volgende:
Am: we gaan terug naar de tent om te douchen, waarom denk ik nu aan iets anders🤣
Nee want dat is tegen de regels vd groep. Alhoewel mijn handen jeuken....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wordt er nog commentaar geleverd op FB over Debbies besluit?
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kopquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kop
Ik ben zelf ook zo'n 'kind' en daarom fascineert én frustreert Debbie me ook zo, ik herken in zekere mate wat zij doet. Ook hier hulp gezocht en al ben ik niet de meest stabiele (sommige dagen voel ik me top en andere dagen kan ik nauwelijks functioneren van verdriet en onmacht), ik ben er wel mee bezig en schuif het niet af op iets anders zoals Debbie doet. Daarnaast heb ik de liefste man die niet overal in meegaat zoals Roy doet maar me af en toe een flinke spiegel voorhoudt en me ondersteunt en me mezelf laat zijn, ook al is het soms enorm verdrietig. Overigens merk ik bij mezelf dat de opgelopen trauma's zich nu ook lichamelijk beginnen te wreken. Ik vermoed dat dat bij Debbie wellicht ook zo is maar dat alles relateert aan LC.
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar moe en ellendig was, als LC had bestaan toen had ik het ook misschien daaronder geschoven 🙈
Nee medelijden heb ik ook niet hoor, er zijn genoeg manieren om om te gaan met een lastige jeugd. En dat kan ook op gezonde manier ipv deze manier 😅quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef Nieve het volgende:
[..]
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook niet![]()
Maar zij liegt wel willens en wetens en trekt daar in het openbaar haar kinderen in mee...
Daar voel ik dan toch een stuk minder medelijden bij. Ze heeft allerlei mogelijkheden om het anders te doen en ze kiest er zelf voor om het online te gooien.
Dat ze daar psychische schade van zou kunnen hebben ondervinden is niet zo raar. Maar zij is al jaren in therapie. Dan moet dat toch ter sprake zijn gekomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kop
Ik ben zelf ook zo'n 'kind' en daarom fascineert én frustreert Debbie me ook zo, ik herken in zekere mate wat zij doet. Ook hier hulp gezocht en al ben ik niet de meest stabiele (sommige dagen voel ik me top en andere dagen kan ik nauwelijks functioneren van verdriet en onmacht), ik ben er wel mee bezig en schuif het niet af op iets anders zoals Debbie doet. Daarnaast heb ik de liefste man die niet overal in meegaat zoals Roy doet maar me af en toe een flinke spiegel voorhoudt en me ondersteunt en me mezelf laat zijn, ook al is het soms enorm verdrietig. Overigens merk ik bij mezelf dat de opgelopen trauma's zich nu ook lichamelijk beginnen te wreken. Ik vermoed dat dat bij Debbie wellicht ook zo is maar dat alles relateert aan LC.
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie... Waarom is een camping duurzaam bezig overal watertaps staan?
Ik vind dit een hele rare ad.
De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn.![]()
Ben nog nooit een camping tegengekomen ZONDER watertap 🤪 #lekkerduurzaam
Wat een reclame ook weer, waterteps voor waterdrop in je bestickerde bekers op je lelijke groene kleedje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)
Toen ik 50 jaar geleden ieder jaar op een camping stond had je al overal kranen.
En wat fijn dat ze zo goed was dat ze zelfs op vakantie reclamefilmpjes kon en wilde maken.
En dat rechtop! Ik mis de bolide.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)
Toen ik 50 jaar geleden ieder jaar op een camping stond had je al overal kranen.
En wat fijn dat ze zo goed was dat ze zelfs op vakantie reclamefilmpjes kon en wilde maken.
De vrouw van mijn zwager is zelf ook psycholoog stelde eens dat er ook cliënten zijn waarvan later blijkt dat ze om de kern van een probleem heen draaien. Gezien Debbie alles dusdanig draait dat het lijkt alsof het LC is sluit ik niet uit dat zij bij die aangegeven groep hoort.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat ze daar psychische schade van zou kunnen hebben ondervinden is niet zo raar. Maar zij is al jaren in therapie. Dan moet dat toch ter sprake zijn gekomen?
Ze kan ook gewoon naar Scharnegoutum rijden. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM geeft weer aan op threads dat de Sneekweek begonnen is en dat je dus een uur doet over een snelle boodschap halen.
Net als vorig jaar.
Dan bedenk je dat toch van te voren en zorg je dat je het nodige in huis hebt?
En een huilen kind op de achtergrond, een dame die de was ophangt en een fietserquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een reclame ook weer, waterteps voor waterdrop in je bestickerde bekers op je lelijke groene kleedje.
Zo ver heb ik niet eens gekeken 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
En een huilen kind op de achtergrond, een dame die de was ophangt en een fietser
O echt, elke keer dat: voor het fruitmoment..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Dat helpt dus geen fluit.
Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
En dat terwijl je bij de Deacthlon UVshirts hebt voor bijna niets...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
Precies. Ik denk ook dat Debbie niet de enige is hierin maar dat er meerdere mensen zijn die alles onder LC schuiven terwijl de oorzaak van hun symptomen anders is, Debbie is alleen het meest zichbaar omdat ze het totaal (ongeloofwaardig) uitmelkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar moe en ellendig was, als LC had bestaan toen had ik het ook misschien daaronder geschoven 🙈
Die had het te druk met dorstige L.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Danielle_ het volgende:
Zo te zien heeft Debbie de ad door Zoë laten filmen. Daar vind ik ook echt wel wat van, weer iets waarin ik Roy totaal niet begrijp. Waarom doe je dit als moeder en waarom laat je dit gebeuren als vader?
Welke groep is dit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nee want dat is tegen de regels vd groep. Alhoewel mijn handen jeuken....
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
UWV kijken we mee?
Andere mensen moeten vechten voor een uitkering en het zou mij niks verbazen dat deze vrouw haar uitkering gewoon krijgt.
Debbie zet zich zelf goed voor schut, is ze zo dom ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
Zoals altijd is de reclame het weer allemaal net nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn.![]()
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.
Volledig met jou eens. Debbie zegt dat zij haar kinderen niet belast met haar trauma, dat zij het anders doet. Nou dan weet ik niet welke Debbie zij in zichzelf ziet maar ik zie een andere Debbie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef Nieve het volgende:
[..]
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook niet![]()
Maar zij liegt wel willens en wetens en trekt daar in het openbaar haar kinderen in mee...
Daar voel ik dan toch een stuk minder medelijden bij. Ze heeft allerlei mogelijkheden om het anders te doen en ze kiest er zelf voor om het online te gooien.
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wordt er nog commentaar geleverd op FB over Debbies besluit?
I know. Maar dat betekent wel dat ze haar verdiensten als zelfstandige altijd op de juiste manier moet hebben doorgegeven aan de belastingdienst. En ook kenbaar moet hebben gemaakt dat ze nu werkzaam is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetantequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking
Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Ik zou net zeggen rijdt dan naar Joure of een ander dorp of ga gewoon naar Leeuwarden, voor speelgoed gaat ze ook nooit “gewoon” naar Sneek dus dan voor boodschappen ook maar naar Leeuwarden 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon naar Scharnegoutum rijden. Probleem opgelost.
Of de AH aan die kant van de stad. Kan me niet voorstellen dat je daar last hebt van de toeristen.
Klopt maar om dat mee te kunnen rekenen moest ze al 6 maanden dat gewerkt hebben. En volgens mij red ze dat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetante
hoe heet die groep?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.
Ik zie wel wat kritische vragen over het prikken via huisarts/internist enz. Haar verhaal lijkt niet helemaal te kloppen.
Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
AM bepaald zelfs wie wat wanneer mag eten en drinken.. Elke tas staat voor een bepaald eetmoment want oh wee als je de cola voor bij de borrel drinkt tijdens het "fruitmoment" 🫠 Wat een enorme controledrang! Gevalletje wie betaalt bepaalt?? 🫣
Stressssssquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegeten
Voor de berekening wordt gekeken naar het sv-loon van een jaar voorafgaand aan ziekte. Waarbij de voorlaatste maand niet meetelt. Die korte periode dat ze meer heeft gewerkt zal weinig invloed hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Dat die hoeveelheid die ze dagelijks kopen er überhaupt doorheen gaat. Poeh. Maarja, aan de andere kant.. ze eten amper avond eten. Dus het snaaien is natuurlijk ook wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegeten
Ik heb het met open mond zitten lezen, wat een gelul.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
AM bepaald zelfs wie wat wanneer mag eten en drinken.. Elke tas staat voor een bepaald eetmoment want oh wee als je de cola voor bij de borrel drinkt tijdens het "fruitmoment" 🫠 Wat een enorme controledrang! Gevalletje wie betaalt bepaalt?? 🫣
Nee, dat redt ze niet. Dat deed zee echt vlak voordat ze zich ziek heeft gemeld. Ik vond het toen vooral gehaaid omdat ik al dacht: jij blijft die uren niet werken. Net twee miskramen gehad, een volgende zwangerschap was niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:00 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Klopt maar om dat mee te kunnen rekenen moest ze al 6 maanden dat gewerkt hebben. En volgens mij red ze dat niet
Ze zijn met zijn 10-en toch? Dan gaat er wel wat door heen op een dag, vooral met die leeftijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat die hoeveelheid die ze dagelijks kopen er überhaupt doorheen gaat. Poeh. Maarja, aan de andere kant.. ze eten amper avond eten. Dus het snaaien is natuurlijk ook wel noodzakelijk.
Wat zeg jij nou? Hoe vaak is er al gezegd door AM met 14(!) te gaan. Wel opletten he 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn met zijn 10-en toch? Dan gaat er wel wat door heen op een dag, vooral met die leeftijden.
ik vind dit echt wel handigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik val door de mand nu, ik heb vanmiddag op haar insta geloerd en zag mama van 8, + 2 = 10.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Hoe vaak is er al gezegd door AM met 14(!) te gaan. Wel opletten he 😂
Ik dus ook, met zo'n groep van 14quote:
Met zo veel mensen , haal gewoon een aantal flessen en zo , op is op en er is er misschien wel een die naar de winkel wil, als de nood toch heel hoog is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ze doen natuurlijk ook geen zier de hele dag, dus ik snap wel dat ze de eetmomenten opblazen. Anders blijft er helemaal niets over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Ja, maar dit zijn TEPS met water rechtstreeks uit het meer van Annecy hé! Misschien net zo genezend als het heilige water uit Barneveld!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, met zo'n groep van 14is een goed inkoop- en voorraadbeheer noodzakelijk.
Ja snap ik ook. Maar hoezo moet iedereen dan mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Miepje77 het volgende:
Ik snap de hoeveelheid ook wel. En ook elke dag boodschappen moeten doen als je niet kan koelen etc.
Ze kijken naar haar gemiddelde loon over een periode voor het ziek worden, ik denk je uurloon (maatloon). dan kijken ze naar wat je nu theoretisch zou kunnen verdienen. Het verschil tussen die 2 bepaalt hoeveel procent AO je bent. Als je heel weinig verdiende is er dus al snel weinig verschil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Ze MOETEN nietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.
Volgens mij moeten ze daar eerst eens zorgen voor 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. En natuurlijk mag er wat extra lekkers gegeten worden, maar op is op. En dat continue snaaien is volgens mij op geen enkele leeftijd nodig.
Maar ja, hoe maak je al die onbekende supermarktbezoekers dan goed duidelijk dat je met VEERTIEN MENSEN op vakantie bent??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja snap ik ook. Maar hoezo moet iedereen dan mee?
Maak een lijstje en laat er 2 gaan ofzo
Als t aan AM ligt moet er heel veel, maar dan wel op haar manier 🫣.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze MOETEN nietsZe hebben vakantie en dit is hun manier van vakantie vieren, ik vind het wel leuk om te zien.
Welke camping staat ze in Annecy?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Ik zie het al voor me. Iemand heeft hét fruit voor hét fruit moment al op gegeten vóórdat het fruit moment daadwerkelijk is begonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar zo heeft iedereen zijn/haar eigen methodes of manier van eten/leven toch? Ik snap ook echt wel dat je met 14 mensen het enigzins moet redigeren. Enne dat snaai en borrelpatroon herken ik wel in de vakantie. Wij genieten ook van die borrelmomenten samen en ja dan eten we wat kleinere grote maaltijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.
Volgens mij moeten ze daar eerst eens zorgen voor 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. En natuurlijk mag er wat extra lekkers gegeten worden, maar op is op. En dat continue snaaien is volgens mij op geen enkele leeftijd nodig.
Debbie wil het liefst all inclusive op vakantie maar dat is te duur (haar woorden). Zo’n kampeerder is ze dus niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdropquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:32 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Welke camping staat ze in Annecy?
Volgens mij is één van de kinderen aan het werk gezet met de camera.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vondquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Arm kind mocht niet eens naar het animatie team dus... gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vond
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?
Al is het alleen maar om zijn kinderen in bescherming te nemen..
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Whaha idd, had dat nog niet bedacht zelf🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik snap de tassen wel.
Ze hebben 'maar' 2 koelkasten mee, zegt ze. Met 3 auto's en een aanhanger had er nog wel 1 bij gekund. Of huur een koelkast op de camping. Of hou niet elke avond een zuipfeestje waardoor er voor 10 man drank koud moet staan.
Keuzes...
Wat moet er voor 1 dag nou koud staan? Beleg, vlees, kaas en 3 flessen frisdrank. Past prima in 1 koelkast.
Kloptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ze hoorde haar gewoon boven schreeuwen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Eerste dat me opviel. Bescherm je dochter toch, Michelle! Kan hier echt boos om worden. Wat je zelf doet moet je zelf weten, maar kinderen hebben nog geen keuze. Kijk nu hoe dat meisje daar zit. Iedere idioot kan dat zien. Staat ze daar nou echt nooit bij stil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Jeetje die foto van mb. Zo zou ik m’n dochter nou nooit online zetten!
Haar dochter had een van de "gewichten van papa" op haar voet laten vallen....Tja...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?
Zo te zien gewoon Sneek. Die zijn alleen goed als het haar uit komt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Zou best kunnen mijn man heeft dit jaar 2x in het ziekenhuis gelegen. En werd op verschillende plaatsen herkendquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsenquote:
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig neequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
De eerste foto is ook niet slim hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig nee
Nee, beter helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:27 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
De eerste foto is ook niet slim hoor.
Daarom lijkt het mij ook wel handig als er in de koelkast ruimte is voor waterquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.
En ijsklontjes in je vriezerdeel voor de niet gekoelde drankjes.
Wij doen best simpel op vakantie: dat wat er koud staat wordt gedronken en anders pak je een glas water/limonade. Daarnaast vind ik een halve liter frisdrank pp echt wel voldoende.
Haar zoon ligt lekker te chillen op het bot van haar bovenbeen. En aan de onderkant zie je een deel wat van jaar bil over is en hangende huid ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
Ja want Ollie is een vibequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
Vind de foto' s van de kleine Ollie dan ook heel bijzonder, zeg maar. Ze lijkt er zelf ook niet veel zin in te hebben, maar ja, ze moet wel.
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:54 schreef Nieve het volgende:
Jemig die foto's bij Michelle... Ben je dan zó self absorbed dat je niet meer kijkt hoe een ander (je kind nota bene!!) erop staat? Moet die foto hoe dan ook geplaatst worden want ojee als je eens een keer overslaat?
Wat een toxic gebeuren is dat influencen toch ook...
Hoe onnozel kun je zijn? Echt. Alles voor de content?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:53 schreef Hyacinth het volgende:
MB heeft ook geen problemen met een blote ollie in dr stories
Ik denk dat er regelmatig wordt geswifferd. Alleen de jubelende reacties blijven staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Hyacinth het volgende:
En allemaal hartjes en lofzang onder MB haar post dus die post zal ze niet zo snel verwijderen. Influencerleven is idd toxic.
Ze ziet het niet. Te druk met hoe ze zelf op foto's staat. Waarom trouwens altijd die neplach? Ze lacht naar denkbeeldige mensen, volgens mij. Ollie zou beter beschermd moeten worden. J. deed laatst bij het strand hartjes over de naakte bovenlijven van haar zoons. M. gooit alles er zo op, kan echt niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.quote:
En op de 1e foto lijkt het alsof het meisje helemaal bloot is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:09 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.
Ze vindt haar zonnebril helemaal geweldig maar haar hele gezicht is weg. Veeeeeel te groot
Heb nog eens naar het been gekeken maar kan het je niet uitleggen. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
J. heeft ook niets geplaatst. Lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef lila01 het volgende:
Ik moet aldoor denken aan Koen en Jacq die nu waarschijnlijk lekker relaxed voor de tv hangen met een bakje chips.
Fijn voor J. dat haar jongens weer thuis zijn.
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef QuintyQ het volgende:
Michelle zet haar kinderen heel kwetsbaar op de foto. Viel me al eerder op dat ze Ollie vaak in zwembroekjes op de foto heeft. En waarom 'home'. Home is toch Uden waar papa Koen altijd nog is. Heel vreemd om dat zo te benoemen.
Veel rode vlaggen hier.
Vind de relatie binnen het Walk gezin een beetje ongezond overkomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'
Vond ik ook apart. Een volwassen vrouw hoort niet meer bij haar ouders. Zij hoort bij haar eigen gezin en is vanuit daar in verbinding met haar ouders.
Denk dat deze hele Bollen clan echt zo interessant kan zijn voor een familie opsteller 🤐😉
😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Ik heb die kinderen ook veelvuldig in badkleding gezien hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:56 schreef lila01 het volgende:
[..]
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.
Die reactie wordt vast verwijderd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er is wel iemand die een reactie plaatst met dat ze die 2e foto niet geplaatst zou hebben en dat MB haar dochter moet beschermen. Benieuwd hoe lang die er staat.
En dat been, denk dat ze het gewoon aanspant, ze heeft weinig vet en sport wel, dus dan definieert die spier misschien wat meer.
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
Dat ze dat zelf nou niet doorheeft. Ze bekijkt wss alleen zichzelf op die foto'squote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Zie de reactie niet meer staan idd..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:48 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…
Reactie verwijderd, foto niet. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Zie de reactie niet meer staan idd..
Pin mij niet vast op de exacte datum, maar volgens mij is haar zoontje ongeveer 1,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Update: M. heeft de reactie verwijderd en de foto staat er gewoon nog (!)
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.
De liefste..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Sushirijst het volgende:
Trouwens die Iris Zeilstra kwam tot een half jaar geleden nooit voor op de insta van MB en is nu ook alweer haar bff?
Ja, maar waarschijnlijk heeft Michelle degene die haar hierop wees geblokkeerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:06 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.
Het lijkt me allemaal zeer pijnlijk en ik denk dat er vooral veel kritiek komt als ze er wel iets over deelt.
Nee je hebt gelijk. Ze zwijgt hem letterlijk dood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Of ben ik de enige die dit zo ziet?
Be careful what you wish for ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
Ik denk dat zij zich op een ongezonde manier aan anderen vast klampt. Familie , liefde , kinderen , vriendinnen, het is allemaal zeer intens en lijkt niet stabiel te zijn. Ik ben bezorgd dat ze dit niet lang gaat volhouden . Ik volg haar sinds. De oudste 2 echt nog baby’s waren en toen was ze zo’n mooie lieve enthousiaste moeder . T lijkt nu een compleet andere vrouw te zijnquote:
Ik ben t opzich wel met je eens, ik sta er een beetje dubbel in. Maar ik denk wel dat ze er op zijn minst iets over had kunnen zeggen, zonder in detail te treden ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Of ben ik de enige die dit zo ziet?
- geen diagnoses stellen -quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
AM doet daar ook vrolijk aan mee. Filmpjes van (met name) haar jongste die ze met een hoog opgetrokken zwempak op de rug filmt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
Maar dat heb ik ook wel met 4 personen , als ik iets koop waar ik zin aan heb en ik zoek het dat het al op is, de aantalen verschillen alleen met het gezin van AMquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Odonata het volgende:
Mwa, mijn gezin doet me regelmatig denken aan een sprinkhanenplaag, dus dit stuk herken ik wel.
Zelfs als iedereen maar 1 glas neemt gaan er met 14 man al 2.5 fles frisdrank doorheen, en als iedereen maar 1 stuk fruit neemt ben je toch nog door een zak appels, tros bananen en 2 mango's heen.
En als je voor jezelf iets koopt en het is al weg voor je het hebt kunnen pakken... nee dit is iets dat ik wel begrijp.
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
En J deed haar hand op de camera. You go J! Ook al zal het weinig uitmaken..
Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.quote:Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..
Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Alle influencers mogen besproken worden, dus helemaal prima.quote:Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..
Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Ja ze duwde de hand van Jet gewoon behoorlijke dwingend weg… hoe toxic.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.
Alsof t een ook maar iets te maken heeft met het ander 🤷♀️quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:50 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.
Oja, ik was even vergeten dat je hier complete beschrijvingen mag geven, maar het beestje niet bij de naam mag noemen. 👌quote:
Staat in haar hoogtepunten of ergens op haar wall, volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weet iemand waar het zoontje van Sanne aan is overleden?
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:24 schreef Henrike het volgende:
Ik keek even bij Am
Maar zie ik dat nou goed? Ze lopen met Lot en Jet een pas op, er hangt een groot doek met verboden toegang, AM zoomt nog even goed in en ze lopen eronder door.
Als ik die afgrond zie naast de rotsen begrijp ik dat bord wel.
Maar dan ga je daar toch niet naartoe? Of zie ik het verkeerd.
En dan die zooi in die tent en in die kring, dit is echt creperen ipv kamperen
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weet iemand waar het zoontje van Sanne aan is overleden?
De hoofdrolspeler in de klucht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezig
Het hoort bij de camping, begreep ik van een eerdere post hier. Het gewone gepeupel (de omwonenden) mogen hier geen gebruik van maken. Waarschijnlijk loopt iedereen daarom met een polsbandje en is er een polsbandjescontrolepersoon?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegden
Dubbelquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegden
Maar ze had vorige week ook al geen content kunnen maken bij gebrek aan te filmen kinderen (want op scoutingkamp), dus ze moét *kuch* nu wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Am er voor kiest om te blijven filmen in de vakantie.
Ze ziet zichzelf als werkende vrouw, dan moet ze in de vakantie toch ophouden met haar "werk" en haar kinderen ook vakantie gunnen.
Kim_mamavan_10kindjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:38 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand wie ik bedoel met de volgende influencer (ik kan niet meer op de naam komen)?
Jaren geleden volgde ik een influencer die een stuk of 9-10 kinderen had. De oudste is een tweeling (meisjes). Bijna al haar kinderen waren gediagnosticeerd met autisme, gingen naar speciaal onderwijs enz. Door negatieve reacties had ze uiteindelijk een groot deel van haar account geswifferd. Ze verhuisden later naar de provincie Groningen.
Ik kan niet meer op de naam en het account komen, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hen gaat.
Ik volgde haar in die tijd, echt heel triest .quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
Het doet mij vooral denken hoe ze vroeger in het huisje van haar ouders elke dag naar de supermarkt gingen met alle kinderen. Toen waren ze nog kleiner en het was toen ook al onmogelijk dat Am en Mg niet altijd samen naar de winkel gaan. Het zal wel weer een Geertsen traditie zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
😂😂ja en de piepende bakfietsquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
Enorm heftigquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
Heel heftig. Snap ook dondersgoed waarom je sneller bij elkaar blijft als je zon leed samen hebt meegemaakt. Dit zul je nooit met een ander kunnen hebben/delen/begrip.quote:
Jaja ik ook! Die van 2 jaar geleden staat nog op mijn netvlies gebrand. De Bollens Walk (vergeet die vooral niet) is toch eigenlijk ook satire... Poppekast xxl. Hoe zou zo'n dorp daar nu naar kijken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
Ik dacht precies hetzelfde. Onzin natuurlijk. Normaal gebeurt het ook precies zoals zij het willen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
Of het op schoot zitten bij pa met kerst! Was ook zoooo awkward!! 🙈quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Jaja ik ook! Die van 2 jaar geleden staat nog op mijn netvlies gebrand. De Bollens Walk (vergeet die vooral niet) is toch eigenlijk ook satire... Poppekast xxl. Hoe zou zo'n dorp daar nu naar kijken?
Vorig jaar zaten ze er idd minimaal 4 weken en hadden ze af en toe de laptop open om iets te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
Ja en vorige jaren gingen ze toch ook naar Dubai en Curaçao nog daarnaast? En MB zegt dat ze overal vandaan kan werken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Ja, wat krom is kan je niet recht trekken 😂 ze probeert het hachje te redden. Vorig jaar hadden ze 200 koffers mee naar Mallorca om daar alle 'drops' te shooten en zaten ze zo stoer te doen dat ze overal konden werken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Onzin. Vorig jaar zeiden ze nog dat ze wilden kijken of ze dit jaar langer konden gaan. En MB zei deze week nog dat ze naar Mallorca kon omdat ze overal kan werken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Maar waarom zou zij iets moeten doen met de dag/openingswedstrijd van de voetbalclub waar de naam van R op een spandoek was geschreven? Want dáár ging dat bericht over.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:44 schreef Iriss23579 het volgende:
Juicechannel is on 🔥🔥🔥. CM wordt goed aangepakt, zal tijd worden zeg met dr eigen efteling in dr bol. Echt schaamteloos die vrouw
Nou ik vind dit inderdaad schandalig en respectloos. Hoe durf je als anoniem juicekanaal, zulke dingen te sturen naar iemand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind dat juicechannel te ver gaat. Of CM nu een “slang” is of niet. Het blijft een privé kwestie en ze is net weduwe geworden.
Haar vanaf een anoniem account publiekelijk aanvallen vind ik wel ver gaan. Ik ben niet vies van juice, maar dit is iemand nog verder de vernieling in helpen.
Om over de kinderen maar te zwijgen.
Ik vind het ook echt veel te ver gaan!quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou ik vind dit inderdaad schandalig en respectloos. Hoe durf je als anoniem juicekanaal, zulke dingen te sturen naar iemand.
Ik heb het kanaal gelijk ontvolgt, hier sta ik totaal niet achter.
Dure vakantie, maar waarom deelt ze deze informatie?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gelukkig vertelt AM even wat haar vakantie kost. Ik was zooooo benieuwd!
Helemaal met je eens. Dit gaat veel te ver. Het is duidelijk dat het niet botert tussen CM en de familie van haar man, sneu genoeg voor die kinderen. Maar laat rouwende achterblijvers lekker met rust als juice kanaal ipv iedere stap die die vrouw zet te bekritiseren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind dat juicechannel te ver gaat. Of CM nu een “slang” is of niet. Het blijft een privé kwestie en ze is net weduwe geworden.
Haar vanaf een anoniem account publiekelijk aanvallen vind ik wel ver gaan. Ik ben niet vies van juice, maar dit is iemand nog verder de vernieling in helpen.
Eens, maar ik blijf me er ook over verbazen hoe sommigen het hier voor haar op blijven nemen....quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Idd ik vind dit ook niet kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt veel te ver gaan!
Nee offline gaan en niet doen of is je leven 1 groot sprookjequote:Op zondag 3 augustus 2025 13:50 schreef Hope88 het volgende:
Ik zat ook met verbazing te lezen naar die Juice. Ik vind ze ook wel heel erg hard. Natuurlijk vraag ik me soms ook wel af waarom CM echt helemaal niks deelt over dat haar man is overleden en het lijkt alsof ze nu 1 groot feest viert qua leven. Maar tegelijk weet ik ook dat we niet binnen kijken en wat moet ze anders? Met die meiden hele dagen binnen zitten ipv proberen hun een leuke vakantie te geven?
Tuurlijk is dit onzin. En je kunt je sale ook plannen als er meer personeel aanwezig isquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Klopt……. ;-)quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Nieve het volgende:
Ik heb het idee dat de persoon achter dat juice kanaal persoonlijke banden heeft met de familie van R, anders ga je toch niet zo vol op de persoon?
En dat is waar omdat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik vind juist dat in die privé berichten van CM juist naar buiten komt hoe ze echt is en in elkaar steekt…
Ikke ikke ikke 😉 en dat word nu zichtbaar… waarom een ander 06? Alles van haar man is verbannen uit haar leven en dan ook nog zeggen: ‘ eens kijken wie er hier uiteindelijk pech gaat hebben’ .. over de familie van Ricardo.
Met andere woorden ze kan het hun alleen nog maar moeilijker maken.. ik walg er van. 😉
Prima toch dat jij er zo over denkt toch? Zo denk ik er namelijk niet over 😉😉quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
En dat is waar omdat?
Dat juicekanaal (reality FBI) is een gedrocht, en misselijkmakend figuur dat anoniem mensen denkt te moeten slopen. Dit heeft niks met juice te maken maar met een vete en dat is ziek....
Dit is echt geklets. Eerdere jaren zat hun bedrijf ook niet in de weg bij vakanties.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
JvP werkt de laatste tijd wel veel mee op kantoor en in het magazijn. Misschien is er dit jaar minder personeel dan voorheen? Die de fysieke handelingen normaliter deden waardoor de Bollen-Walk-vPelt clan vanaf Mallorca konden werken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is echt geklets. Eerdere jaren zat hun bedrijf ook niet in de weg bij vakanties.
Dan nog is het een raar verhaal. Prima om apart van elkaar op vakantie te gaan en daar hoef je helemaal geen reden voor op te geven. Maar in hun geval geloof ik helemaal niks van de genoemde reden. En ruim vijf weken weg zoals vorig jaar is natuurlijk weer een ander verhaal dan een week. Maar buiten dat vind ik dit vooral positief voor de kinderen van J.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:40 schreef Holaa het volgende:
[..]
JvP werkt de laatste tijd wel veel mee op kantoor en in het magazijn. Misschien is er dit jaar minder personeel dan voorheen? Die de fysieke handelingen normaliter deden waardoor de Bollen-Walk-vPelt clan vanaf Mallorca konden werken?
Ik vind het ook gek hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan nog is het een raar verhaal. Prima om apart van elkaar op vakantie te gaan en daar hoef je helemaal geen reden voor op te geven. Maar in hun geval geloof ik helemaal niks van de genoemde reden. En ruim vijf weken weg zoals vorig jaar is natuurlijk weer een ander verhaal dan een week. Maar buiten dat vind ik dit vooral positief voor de kinderen van J.
Het is al met al gewoon een raar verhaal. Het contrast is zo groot met eerder. Het is niet een kleine verandering, het is een complete omslag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:47 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek hoor.
Ook dan J vrijdags gaat werken terwijl haar kids net terug zijn. En Koen dus met hen is? Of iemand anders.
Waarom had MB niet naar Mallorca kunnen gaan toen J haar kids niet had? En J 3 weken vol knallen op werk totdat haar kids er weer waren?
Valt me tegen van JvP dat zij meedoet aan het toneelstuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is al met al gewoon een raar verhaal. Het contrast is zo groot met eerder. Het is niet een kleine verandering, het is een complete omslag.
Niet Juice Channel maar Reality fb en er schijnt een man achter te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef WildeTuinen het volgende:
Juice channel gaat absoluut veel te ver. Heb ontvolgd. Diegene schrijft alsof ze precies weet wat er allemaal gebeurd is. Alsof ze daar 24/7 aanwezig is geweest.
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze banden met de familie van die man, en dus is ze ook bevooroordeeld.
Maar dit allemaal maar online gooien getuigd van geen enkele klasse.
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:50 schreef Louuuu_lou het volgende:
200-250 per dag aan boodschappen klinkt als een enorm bedrag, maar per persoon is het “maar” iets van 14-18 euro. Dat is helemaal niet gek op vakantie. Ongelooflijk wel wat een bedragen zij in totaal uitgeven voor een kampeervakantie 😱 fijn dat het allemaal financieel kan, zal voor veel andere grote gezinnen echt niet zo vanzelfsprekend zijn!
NB: en de kinderen hebben er hard genoeg voor gewerkt natuurlijk
Maar hoe weet jij dat dat zo is?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Prima toch dat jij er zo over denkt toch? Zo denk ik er namelijk niet over 😉😉
Ik vind het misselijkmakend en ziek dat zij de kinderen bij zijn familie weg houd.
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:
De dochter van Debbie krijgt een tienerkamer. Hoe oud is dat meisje? Of hoort dat bij een klas overslaan?
Kind kreeg voor de vakantie nog kinderspeelgoed en nu een tienerkamer.
Ik heb nooit een vakantie voor 14 personen hoeven betalen dus ook nooit zo stilgestaan bij wat dat in totaal kost. Groot bedrag, maar per persoon wel weer verklaarbaar. Het voelt inderdaad wel als een dure vakantie voor wat ze ervoor doen/krijgen (niet eens een lekkere stoel of fatsoenlijke tafel bijv 😅).quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....
Maar als je dan kijkt wat voor een vakantie ze hebben, dan vind ik het wel veel geld.
We zijn met vier personen naar Griekenland geweest, alles buiten de deur gegeten en cocktails gedronken. Dat kost ook wat, maar dan heb je wel een heel ander soort vakantie.
Daar mag ik hier niks over zeggen verder 😉 reacties zijn al eerder verwijderd ! Omdat ik hier geen bewijs kan plaatsen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dat zo is?
Ik denk dat zij niet anders kan. Denk eerlijk gezegd dat ze allemaal niet anders kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Valt me tegen van JvP dat zij meedoet aan het toneelstuk.
Dat vind ik ook gek. Wat ik begreep gaat het echt om het behang wat aan de wand zat, ze noemde expliciet dat het schuin loopt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Earring het volgende:
[..]
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?
Ik vind het ook meevallen. En natuurlijk is het alles bij elkaar een flink bedrag maar als wij met de kinderen (2) op vakantie gaan zijn we ook rond de 7000 kwijt. Maar wij kamperen niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....
Maar als je dan kijkt wat voor een vakantie ze hebben, dan vind ik het wel veel geld.
We zijn met vier personen naar Griekenland geweest, alles buiten de deur gegeten en cocktails gedronken. Dat kost ook wat, maar dan heb je wel een heel ander soort vakantie.
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vakantie voor 14 personen hoeven betalen dus ook nooit zo stilgestaan bij wat dat in totaal kost. Groot bedrag, maar per persoon wel weer verklaarbaar. Het voelt inderdaad wel als een dure vakantie voor wat ze ervoor doen/krijgen (niet eens een lekkere stoel of fatsoenlijke tafel bijv 😅).
Ja wow daar schrok ik ook stiekem nogal van.. ¤300 per nacht.. 🙈🙈quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁
*typt zij vanaf haar vakantiehuis met zwembad 😜 waar we veel lawaai kunnen maken zonder dat iemand het hoort (wat we niet doen)*
Precies dit! Nou hebben wij geen huis nodig voor 14 personen maar ik zit voor dat geld echt liever in een huis dan in een tent.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁
*typt zij vanaf haar vakantiehuis met zwembad 😜 waar we veel lawaai kunnen maken zonder dat iemand het hoort (wat we niet doen)*
Misschien combi?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Eens, ook omdat wij en het juich kanaalquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat dus, misschien bleek vorig jaar dat het toch niet handig was om 4 weken weg te gaan als eigenaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:40 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wie weet gaat het helemaal niet goed met het bedrijf. Zijn er problemen of rondom personeel. Vakantie tijd, personeel op vakantie. Tegenvallende cijfers?
Ik vind het eerder vreemd dat de drie “directeuren” in de zomervakantie vier (!!) weken het fort verlaten om vakantie te vieren
Ja dat vraag ik me ook af, ze zegt voor een schuine wand maar eenmaal eraf is het toch kapot?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Earring het volgende:
[..]
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?
Niet iedereen heeft dezelfde mening, dat mag toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:14 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Eens, maar ik blijf me er ook over verbazen hoe sommigen het hier voor haar op blijven nemen....
- Nare beschuldiging verwijderd -
Helemaal eensquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef Odonata het volgende:
Ik heb curlymom nooit zo gevolgd, maar vind het vooral verdrietig. Natuurlijk vooral voor hun kinderen en zijn familie, maar ook voor haar. Ongeacht hoe en wat zijn haar kinderen hun vader kwijt en dat rouwproces begeleiden als moeder is superkut. Niemand wil zijn/haar kinderen dat door zien maken toch?
Buitenstaanders hebben daar gewoon hun mond over te houden, en de binnenste kring hoort de kinderen te beschermen en de vuile was binnen te houden. Tenminste, dat vind ik.
Dat zat ik mij ook af te vragen, trekken al die influencers (een gedeelte) van de boodschappen, kleren, auto's die ze kopen of leasen gewoon van de belasting af. Het is voor hun werk, maar ook voor privé gebruik. Daarom laat AM misschien ook elke dag de lunch en avondmaaltijd en nu de vakantie zien ( zei ze niet eerder dat ze het alleen aan de subscribers wou laten zien?)quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:55 schreef Johanna38 het volgende:
Nou, de bv Geerts werkt hard door tijdens vakantie, dus er kan vast wel een deel van die ¤20.000 van de belasting worden afgetrokken. Denken jullie ook niet?
Fijn hoor, zo’n inkijkje in en Grooooot Gezin.💩
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets
Mods, dit staat op treads hoor
Gewone boodschappen is niet aftrekbaar voor de belasting. Maar Anne en Maarten verdienen voldoende. Hij onderhield een paar jaar geleden het grote gezin in zijn eentje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:15 schreef Zana het volgende:
[..]
Dat zat ik mij ook af te vragen, trekken al die influencers (een gedeelte) van de boodschappen, kleren, auto's die ze kopen of leasen gewoon van de belasting af. Het is voor hun werk, maar ook voor privé gebruik. Daarom laat AM misschien ook elke dag de lunch en avondmaaltijd en nu de vakantie zien ( zei ze niet eerder dat ze het alleen aan de subscribers wou laten zien?)
Aan de ander kant verdwijnen de stories ook weer, dus niemand kan het achteraf bekijken.
Situatie is ook veranderd natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.
Wel gek dat er geen geld is voor een fiets. Op Viva vertelde ze eens wat haar man verdiende per maand en dat ze in haar knuistje lachte want ha ha scheefhuurder.
Ze zijn toch weer uit elkaar?? Sinds een aantal weken..quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.
Wel gek dat er geen geld is voor een fiets. Op Viva vertelde ze eens wat haar man verdiende per maand en dat ze in haar knuistje lachte want ha ha scheefhuurder.
Ja doodeng vind ik hetquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben bang dat er nog een keertje iemand bij die rotsen bij het water gaat vallen door de crocs bij AM.
En uit elkaar en haar man werkt niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Situatie is ook veranderd natuurlijk
En er is een huis gekocht in Spanje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |