Debbie wil het liefst all inclusive op vakantie maar dat is te duur (haar woorden). Zo’n kampeerder is ze dus niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdropquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:32 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Welke camping staat ze in Annecy?
Volgens mij is één van de kinderen aan het werk gezet met de camera.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vondquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Arm kind mocht niet eens naar het animatie team dus... gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vond
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?
Al is het alleen maar om zijn kinderen in bescherming te nemen..
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Whaha idd, had dat nog niet bedacht zelf🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik snap de tassen wel.
Ze hebben 'maar' 2 koelkasten mee, zegt ze. Met 3 auto's en een aanhanger had er nog wel 1 bij gekund. Of huur een koelkast op de camping. Of hou niet elke avond een zuipfeestje waardoor er voor 10 man drank koud moet staan.
Keuzes...
Wat moet er voor 1 dag nou koud staan? Beleg, vlees, kaas en 3 flessen frisdrank. Past prima in 1 koelkast.
Kloptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ze hoorde haar gewoon boven schreeuwen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Eerste dat me opviel. Bescherm je dochter toch, Michelle! Kan hier echt boos om worden. Wat je zelf doet moet je zelf weten, maar kinderen hebben nog geen keuze. Kijk nu hoe dat meisje daar zit. Iedere idioot kan dat zien. Staat ze daar nou echt nooit bij stil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Jeetje die foto van mb. Zo zou ik m’n dochter nou nooit online zetten!
Haar dochter had een van de "gewichten van papa" op haar voet laten vallen....Tja...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?
Zo te zien gewoon Sneek. Die zijn alleen goed als het haar uit komt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Zou best kunnen mijn man heeft dit jaar 2x in het ziekenhuis gelegen. En werd op verschillende plaatsen herkendquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsenquote:
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig neequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
De eerste foto is ook niet slim hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig nee
Nee, beter helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:27 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
De eerste foto is ook niet slim hoor.
Daarom lijkt het mij ook wel handig als er in de koelkast ruimte is voor waterquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.
En ijsklontjes in je vriezerdeel voor de niet gekoelde drankjes.
Wij doen best simpel op vakantie: dat wat er koud staat wordt gedronken en anders pak je een glas water/limonade. Daarnaast vind ik een halve liter frisdrank pp echt wel voldoende.
Haar zoon ligt lekker te chillen op het bot van haar bovenbeen. En aan de onderkant zie je een deel wat van jaar bil over is en hangende huid ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
Ja want Ollie is een vibequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
Vind de foto' s van de kleine Ollie dan ook heel bijzonder, zeg maar. Ze lijkt er zelf ook niet veel zin in te hebben, maar ja, ze moet wel.
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:54 schreef Nieve het volgende:
Jemig die foto's bij Michelle... Ben je dan zó self absorbed dat je niet meer kijkt hoe een ander (je kind nota bene!!) erop staat? Moet die foto hoe dan ook geplaatst worden want ojee als je eens een keer overslaat?
Wat een toxic gebeuren is dat influencen toch ook...
Hoe onnozel kun je zijn? Echt. Alles voor de content?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:53 schreef Hyacinth het volgende:
MB heeft ook geen problemen met een blote ollie in dr stories
Ik denk dat er regelmatig wordt geswifferd. Alleen de jubelende reacties blijven staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Hyacinth het volgende:
En allemaal hartjes en lofzang onder MB haar post dus die post zal ze niet zo snel verwijderen. Influencerleven is idd toxic.
Ze ziet het niet. Te druk met hoe ze zelf op foto's staat. Waarom trouwens altijd die neplach? Ze lacht naar denkbeeldige mensen, volgens mij. Ollie zou beter beschermd moeten worden. J. deed laatst bij het strand hartjes over de naakte bovenlijven van haar zoons. M. gooit alles er zo op, kan echt niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.quote:
En op de 1e foto lijkt het alsof het meisje helemaal bloot is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:09 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.
Ze vindt haar zonnebril helemaal geweldig maar haar hele gezicht is weg. Veeeeeel te groot
Heb nog eens naar het been gekeken maar kan het je niet uitleggen. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
J. heeft ook niets geplaatst. Lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef lila01 het volgende:
Ik moet aldoor denken aan Koen en Jacq die nu waarschijnlijk lekker relaxed voor de tv hangen met een bakje chips.
Fijn voor J. dat haar jongens weer thuis zijn.
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef QuintyQ het volgende:
Michelle zet haar kinderen heel kwetsbaar op de foto. Viel me al eerder op dat ze Ollie vaak in zwembroekjes op de foto heeft. En waarom 'home'. Home is toch Uden waar papa Koen altijd nog is. Heel vreemd om dat zo te benoemen.
Veel rode vlaggen hier.
Vind de relatie binnen het Walk gezin een beetje ongezond overkomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'
Vond ik ook apart. Een volwassen vrouw hoort niet meer bij haar ouders. Zij hoort bij haar eigen gezin en is vanuit daar in verbinding met haar ouders.
Denk dat deze hele Bollen clan echt zo interessant kan zijn voor een familie opsteller 🤐😉
😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Ik heb die kinderen ook veelvuldig in badkleding gezien hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:56 schreef lila01 het volgende:
[..]
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.
Die reactie wordt vast verwijderd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er is wel iemand die een reactie plaatst met dat ze die 2e foto niet geplaatst zou hebben en dat MB haar dochter moet beschermen. Benieuwd hoe lang die er staat.
En dat been, denk dat ze het gewoon aanspant, ze heeft weinig vet en sport wel, dus dan definieert die spier misschien wat meer.
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
Dat ze dat zelf nou niet doorheeft. Ze bekijkt wss alleen zichzelf op die foto'squote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Zie de reactie niet meer staan idd..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:48 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…
Reactie verwijderd, foto niet. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Zie de reactie niet meer staan idd..
Pin mij niet vast op de exacte datum, maar volgens mij is haar zoontje ongeveer 1,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Update: M. heeft de reactie verwijderd en de foto staat er gewoon nog (!)
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.
De liefste..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Sushirijst het volgende:
Trouwens die Iris Zeilstra kwam tot een half jaar geleden nooit voor op de insta van MB en is nu ook alweer haar bff?
Ja, maar waarschijnlijk heeft Michelle degene die haar hierop wees geblokkeerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:06 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.
Het lijkt me allemaal zeer pijnlijk en ik denk dat er vooral veel kritiek komt als ze er wel iets over deelt.
Nee je hebt gelijk. Ze zwijgt hem letterlijk dood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Of ben ik de enige die dit zo ziet?
Be careful what you wish for ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
Ik denk dat zij zich op een ongezonde manier aan anderen vast klampt. Familie , liefde , kinderen , vriendinnen, het is allemaal zeer intens en lijkt niet stabiel te zijn. Ik ben bezorgd dat ze dit niet lang gaat volhouden . Ik volg haar sinds. De oudste 2 echt nog baby’s waren en toen was ze zo’n mooie lieve enthousiaste moeder . T lijkt nu een compleet andere vrouw te zijnquote:
Ik ben t opzich wel met je eens, ik sta er een beetje dubbel in. Maar ik denk wel dat ze er op zijn minst iets over had kunnen zeggen, zonder in detail te treden ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Of ben ik de enige die dit zo ziet?
- geen diagnoses stellen -quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Eventueel supplement en klaar.
Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
AM doet daar ook vrolijk aan mee. Filmpjes van (met name) haar jongste die ze met een hoog opgetrokken zwempak op de rug filmt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
Maar dat heb ik ook wel met 4 personen , als ik iets koop waar ik zin aan heb en ik zoek het dat het al op is, de aantalen verschillen alleen met het gezin van AMquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Odonata het volgende:
Mwa, mijn gezin doet me regelmatig denken aan een sprinkhanenplaag, dus dit stuk herken ik wel.
Zelfs als iedereen maar 1 glas neemt gaan er met 14 man al 2.5 fles frisdrank doorheen, en als iedereen maar 1 stuk fruit neemt ben je toch nog door een zak appels, tros bananen en 2 mango's heen.
En als je voor jezelf iets koopt en het is al weg voor je het hebt kunnen pakken... nee dit is iets dat ik wel begrijp.
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
En J deed haar hand op de camera. You go J! Ook al zal het weinig uitmaken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |