Debbie wil het liefst all inclusive op vakantie maar dat is te duur (haar woorden). Zo’n kampeerder is ze dus niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdropquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:32 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Welke camping staat ze in Annecy?
Volgens mij is één van de kinderen aan het werk gezet met de camera.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vondquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is al thuis... we krijgen nu beetje bij beetje de recap van de bijzondere reis waarbij ze vooral veel geslapen heeft de kinderen bij de animatie zaten en zij tussendoor door Roy gefilmd word voor waterdrop
Arm kind mocht niet eens naar het animatie team dus... gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Het was Zoe die filmde want ze noemde de smaak die zij zelf lekker vond
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?
Al is het alleen maar om zijn kinderen in bescherming te nemen..
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Whaha idd, had dat nog niet bedacht zelf🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Misschien daarom de zonnebloem op het hoofd van de kids??
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik snap de tassen wel.
Ze hebben 'maar' 2 koelkasten mee, zegt ze. Met 3 auto's en een aanhanger had er nog wel 1 bij gekund. Of huur een koelkast op de camping. Of hou niet elke avond een zuipfeestje waardoor er voor 10 man drank koud moet staan.
Keuzes...
Wat moet er voor 1 dag nou koud staan? Beleg, vlees, kaas en 3 flessen frisdrank. Past prima in 1 koelkast.
Kloptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een zonnebloem op het gezicht beschermt ze niet tegen de fratsen van hun moeder.
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ze hoorde haar gewoon boven schreeuwen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Och DBM is weer bij de HAP geweest. Werkelijk niet te geloven.
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zag ze wel zitten tijdens de Sneekweek?
Eerste dat me opviel. Bescherm je dochter toch, Michelle! Kan hier echt boos om worden. Wat je zelf doet moet je zelf weten, maar kinderen hebben nog geen keuze. Kijk nu hoe dat meisje daar zit. Iedere idioot kan dat zien. Staat ze daar nou echt nooit bij stil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Jeetje die foto van mb. Zo zou ik m’n dochter nou nooit online zetten!
Haar dochter had een van de "gewichten van papa" op haar voet laten vallen....Tja...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor zichzelf? Of voor Flipflop?
Zo te zien gewoon Sneek. Die zijn alleen goed als het haar uit komt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zat vast in Heerenveen, de kinderarts in Sneek is toch ook niet goed 🤣
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Jeetje die foto van mb. Zo zou ik m’n dochter nou nooit online zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |