Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
AM bepaald zelfs wie wat wanneer mag eten en drinken.. Elke tas staat voor een bepaald eetmoment want oh wee als je de cola voor bij de borrel drinkt tijdens het "fruitmoment" 🫠 Wat een enorme controledrang! Gevalletje wie betaalt bepaalt?? 🫣
Stressssssquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegeten
Voor de berekening wordt gekeken naar het sv-loon van een jaar voorafgaand aan ziekte. Waarbij de voorlaatste maand niet meetelt. Die korte periode dat ze meer heeft gewerkt zal weinig invloed hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking
Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Dat die hoeveelheid die ze dagelijks kopen er überhaupt doorheen gaat. Poeh. Maarja, aan de andere kant.. ze eten amper avond eten. Dus het snaaien is natuurlijk ook wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist wel handig bedacht is met zo'n grote groep, ook zo jammer als het fruit voor het fruitmoment als tijdens de lunch is opgegeten
Ik heb het met open mond zitten lezen, wat een gelul.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
AM bepaald zelfs wie wat wanneer mag eten en drinken.. Elke tas staat voor een bepaald eetmoment want oh wee als je de cola voor bij de borrel drinkt tijdens het "fruitmoment" 🫠 Wat een enorme controledrang! Gevalletje wie betaalt bepaalt?? 🫣
Nee, dat redt ze niet. Dat deed zee echt vlak voordat ze zich ziek heeft gemeld. Ik vond het toen vooral gehaaid omdat ik al dacht: jij blijft die uren niet werken. Net twee miskramen gehad, een volgende zwangerschap was niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:00 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Klopt maar om dat mee te kunnen rekenen moest ze al 6 maanden dat gewerkt hebben. En volgens mij red ze dat niet
Ze zijn met zijn 10-en toch? Dan gaat er wel wat door heen op een dag, vooral met die leeftijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat die hoeveelheid die ze dagelijks kopen er überhaupt doorheen gaat. Poeh. Maarja, aan de andere kant.. ze eten amper avond eten. Dus het snaaien is natuurlijk ook wel noodzakelijk.
Wat zeg jij nou? Hoe vaak is er al gezegd door AM met 14(!) te gaan. Wel opletten he 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn met zijn 10-en toch? Dan gaat er wel wat door heen op een dag, vooral met die leeftijden.
ik vind dit echt wel handigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik val door de mand nu, ik heb vanmiddag op haar insta geloerd en zag mama van 8, + 2 = 10.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Hoe vaak is er al gezegd door AM met 14(!) te gaan. Wel opletten he 😂
Ik dus ook, met zo'n groep van 14quote:
Met zo veel mensen , haal gewoon een aantal flessen en zo , op is op en er is er misschien wel een die naar de winkel wil, als de nood toch heel hoog is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ze doen natuurlijk ook geen zier de hele dag, dus ik snap wel dat ze de eetmomenten opblazen. Anders blijft er helemaal niets over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Dat helpt dus geen fluit.
Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie... Waarom is een camping duurzaam bezig overal watertaps staan?
Ik vind dit een hele rare ad.
De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn.![]()
Ben nog nooit een camping tegengekomen ZONDER watertap 🤪 #lekkerduurzaam
Ja, maar dit zijn TEPS met water rechtstreeks uit het meer van Annecy hé! Misschien net zo genezend als het heilige water uit Barneveld!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, met zo'n groep van 14is een goed inkoop- en voorraadbeheer noodzakelijk.
Ja snap ik ook. Maar hoezo moet iedereen dan mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Miepje77 het volgende:
Ik snap de hoeveelheid ook wel. En ook elke dag boodschappen moeten doen als je niet kan koelen etc.
Ze kijken naar haar gemiddelde loon over een periode voor het ziek worden, ik denk je uurloon (maatloon). dan kijken ze naar wat je nu theoretisch zou kunnen verdienen. Het verschil tussen die 2 bepaalt hoeveel procent AO je bent. Als je heel weinig verdiende is er dus al snel weinig verschil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking
Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Ze MOETEN nietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.
Volgens mij moeten ze daar eerst eens zorgen voor 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. En natuurlijk mag er wat extra lekkers gegeten worden, maar op is op. En dat continue snaaien is volgens mij op geen enkele leeftijd nodig.
Maar ja, hoe maak je al die onbekende supermarktbezoekers dan goed duidelijk dat je met VEERTIEN MENSEN op vakantie bent??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja snap ik ook. Maar hoezo moet iedereen dan mee?
Maak een lijstje en laat er 2 gaan ofzo
Als t aan AM ligt moet er heel veel, maar dan wel op haar manier 🫣.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze MOETEN nietsZe hebben vakantie en dit is hun manier van vakantie vieren, ik vind het wel leuk om te zien.
Welke camping staat ze in Annecy?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet... blijkbaar is ze niet zo een campeerder als ze beweerde ("vroeger gingen we altijg met de tent zo blij dat roy nu ook wilt"
Ik heb echt nog nooit op een camping gestaan waar er niet overal tabs staan 🤔🤷 er zal vast een camping zijn.. maar ik ken ze niet en heb in deze vakantie al 8 campings gezien en moet/mag nog 2 weken 🥳
Ik zie het al voor me. Iemand heeft hét fruit voor hét fruit moment al op gegeten vóórdat het fruit moment daadwerkelijk is begonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar zo heeft iedereen zijn/haar eigen methodes of manier van eten/leven toch? Ik snap ook echt wel dat je met 14 mensen het enigzins moet redigeren. Enne dat snaai en borrelpatroon herken ik wel in de vakantie. Wij genieten ook van die borrelmomenten samen en ja dan eten we wat kleinere grote maaltijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Je klinkt zelfs als AM nu🤣.
Volgens mij moeten ze daar eerst eens zorgen voor 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. En natuurlijk mag er wat extra lekkers gegeten worden, maar op is op. En dat continue snaaien is volgens mij op geen enkele leeftijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |