abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218397303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
En een huilen kind op de achtergrond, een dame die de was ophangt en een fietser
Zo ver heb ik niet eens gekeken 😂
pi_218397338
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Dat helpt dus geen fluit.

Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
pi_218397386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.

Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
O echt, elke keer dat: voor het fruitmoment..
pi_218397456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:

En dat terwijl je bij de Deacthlon UVshirts hebt voor bijna niets...
pi_218397565
We hadden nog een tas mee moeten nemen voor de stenen aldus AM. Iedere keer bij de super zie ik veel bruine zakken (brood wasrschijnlijk) dus spaar die om de stenen in te doen
pi_218397653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar moe en ellendig was, als LC had bestaan toen had ik het ook misschien daaronder geschoven 🙈
Precies. Ik denk ook dat Debbie niet de enige is hierin maar dat er meerdere mensen zijn die alles onder LC schuiven terwijl de oorzaak van hun symptomen anders is, Debbie is alleen het meest zichbaar omdat ze het totaal (ongeloofwaardig) uitmelkt.
pi_218397681
Zo te zien heeft Debbie de ad door Zoë laten filmen. Daar vind ik ook echt wel wat van, weer iets waarin ik Roy totaal niet begrijp. Waarom doe je dit als moeder en waarom laat je dit gebeuren als vader?
pi_218397812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Danielle_ het volgende:
Zo te zien heeft Debbie de ad door Zoë laten filmen. Daar vind ik ook echt wel wat van, weer iets waarin ik Roy totaal niet begrijp. Waarom doe je dit als moeder en waarom laat je dit gebeuren als vader?
Die had het te druk met dorstige L.
pi_218397835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef Post-its het volgende:

[..]
Nee want dat is tegen de regels vd groep. Alhoewel mijn handen jeuken....
Welke groep is dit?
pi_218397976
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
UWV kijken we mee?

Andere mensen moeten vechten voor een uitkering en het zou mij niks verbazen dat deze vrouw haar uitkering gewoon krijgt.
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
pi_218398172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
Debbie zet zich zelf goed voor schut, is ze zo dom ?
pi_218398353
Wat een energie heeft die Debbie ineens hè?
pi_218398405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.
pi_218398541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie... Waarom is een camping duurzaam bezig overal watertaps staan?
Ik vind dit een hele rare ad.

De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn. :')

Ben nog nooit een camping tegengekomen ZONDER watertap 🤪 #lekkerduurzaam
Zoals altijd is de reclame het weer allemaal net niet
pi_218398826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 16:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
pi_218398919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef Nieve het volgende:

[..]
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook niet :*
Maar zij liegt wel willens en wetens en trekt daar in het openbaar haar kinderen in mee...
Daar voel ik dan toch een stuk minder medelijden bij. Ze heeft allerlei mogelijkheden om het anders te doen en ze kiest er zelf voor om het online te gooien.
Volledig met jou eens. Debbie zegt dat zij haar kinderen niet belast met haar trauma, dat zij het anders doet. Nou dan weet ik niet welke Debbie zij in zichzelf ziet maar ik zie een andere Debbie.
pi_218399029
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wordt er nog commentaar geleverd op FB over Debbies besluit?
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.

Ik zie wel wat kritische vragen over het prikken via huisarts/internist enz. Haar verhaal lijkt niet helemaal te kloppen.
pi_218399039
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
I know. Maar dat betekent wel dat ze haar verdiensten als zelfstandige altijd op de juiste manier moet hebben doorgegeven aan de belastingdienst. En ook kenbaar moet hebben gemaakt dat ze nu werkzaam is.
pi_218399044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking

Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking

[ Bericht 6% gewijzigd door Yoehoo op 02-08-2025 17:34:21 (Toevoeging ) ]
pi_218399107
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking

Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetante
pi_218399197
AM bepaald zelfs wie wat wanneer mag eten en drinken.. Elke tas staat voor een bepaald eetmoment want oh wee als je de cola voor bij de borrel drinkt tijdens het "fruitmoment" 🫠 Wat een enorme controledrang! Gevalletje wie betaalt bepaalt?? 🫣
pi_218399211
Debbie gaat op vakantie om te werken? En dat doet ze dan in nachthemd en op badslippers? Die watersmaakblokjes leverancier zal het prima vinden. Ik vind het vooral goedkoop.
pi_218399216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze kan ook gewoon naar Scharnegoutum rijden. Probleem opgelost.
Of de AH aan die kant van de stad. Kan me niet voorstellen dat je daar last hebt van de toeristen.
Ik zou net zeggen rijdt dan naar Joure of een ander dorp of ga gewoon naar Leeuwarden, voor speelgoed gaat ze ook nooit “gewoon” naar Sneek dus dan voor boodschappen ook maar naar Leeuwarden 😂
pi_218399355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetante
Klopt maar om dat mee te kunnen rekenen moest ze al 6 maanden dat gewerkt hebben. En volgens mij red ze dat niet
pi_218399484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.

Ik zie wel wat kritische vragen over het prikken via huisarts/internist enz. Haar verhaal lijkt niet helemaal te kloppen.

hoe heet die groep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')