Zo ver heb ik niet eens gekeken 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
En een huilen kind op de achtergrond, een dame die de was ophangt en een fietser
O echt, elke keer dat: voor het fruitmoment..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Dat helpt dus geen fluit.
Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
En dat terwijl je bij de Deacthlon UVshirts hebt voor bijna niets...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De tweeling van AM is verbrand en draagt nu witte t-shirts over hun bad kleding. Die drijfnat zijn.
Dat helpt dus geen fluit.
Daarbij zit am enorm in m’n allergie met haar “fruit moment”. Note voor haar: laat die strakke planning los, er gaat niemand dood wanneer er een keer geen fruit gegeten wordt.
Precies. Ik denk ook dat Debbie niet de enige is hierin maar dat er meerdere mensen zijn die alles onder LC schuiven terwijl de oorzaak van hun symptomen anders is, Debbie is alleen het meest zichbaar omdat ze het totaal (ongeloofwaardig) uitmelkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar moe en ellendig was, als LC had bestaan toen had ik het ook misschien daaronder geschoven 🙈
Die had het te druk met dorstige L.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Danielle_ het volgende:
Zo te zien heeft Debbie de ad door Zoë laten filmen. Daar vind ik ook echt wel wat van, weer iets waarin ik Roy totaal niet begrijp. Waarom doe je dit als moeder en waarom laat je dit gebeuren als vader?
Welke groep is dit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nee want dat is tegen de regels vd groep. Alhoewel mijn handen jeuken....
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
UWV kijken we mee?
Andere mensen moeten vechten voor een uitkering en het zou mij niks verbazen dat deze vrouw haar uitkering gewoon krijgt.
Debbie zet zich zelf goed voor schut, is ze zo dom ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Debbie verdiende niet zoveel denk ik dus ik denk niet dat ze die uitkering heel snel zal krijgen, ze heeft best veel capaciteit nog....
Zoals altijd is de reclame het weer allemaal net nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie... Waarom is een camping duurzaam bezig overal watertaps staan?
Ik vind dit een hele rare ad.
De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn.![]()
Ben nog nooit een camping tegengekomen ZONDER watertap 🤪 #lekkerduurzaam
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien denk ik idd ook dat het voor haar bijna niet mogelijk is om de uitkering te krijgen. Maar ze heeft al het andere ook voor elkaar gekregen. Dus het zou me ergens ook niet verbazen als zij het wel voor elkaar krijgt.
Volledig met jou eens. Debbie zegt dat zij haar kinderen niet belast met haar trauma, dat zij het anders doet. Nou dan weet ik niet welke Debbie zij in zichzelf ziet maar ik zie een andere Debbie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef Nieve het volgende:
[..]
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook niet![]()
Maar zij liegt wel willens en wetens en trekt daar in het openbaar haar kinderen in mee...
Daar voel ik dan toch een stuk minder medelijden bij. Ze heeft allerlei mogelijkheden om het anders te doen en ze kiest er zelf voor om het online te gooien.
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wordt er nog commentaar geleverd op FB over Debbies besluit?
I know. Maar dat betekent wel dat ze haar verdiensten als zelfstandige altijd op de juiste manier moet hebben doorgegeven aan de belastingdienst. En ook kenbaar moet hebben gemaakt dat ze nu werkzaam is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Een Wia gaat vooral om hoeveel je kan verdienen en welke loonverlies je hebt. Dat is bij haar echt niet zoveel. Zelfs al zegt het UWV dat ze nog 2 uur per dag kan werken zit ze al snel aan haar oude loon.
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetantequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Yoehoo het volgende:
[..]
Zag het ja. Ook zou het loon dan 6maanden voor t ziek worden gelden. Toen werkte ze toch 1dag in de week? Daar 70% van? Waar doe je t dan voor?
En voor bijstand komen ze sowieso niet in aanmerking
Edit: en idd wat ze bijverdient met insta moet ze ook opgeven. Dan komt ze denk helemaal niet in aanmerking
Ik zou net zeggen rijdt dan naar Joure of een ander dorp of ga gewoon naar Leeuwarden, voor speelgoed gaat ze ook nooit “gewoon” naar Sneek dus dan voor boodschappen ook maar naar Leeuwarden 😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon naar Scharnegoutum rijden. Probleem opgelost.
Of de AH aan die kant van de stad. Kan me niet voorstellen dat je daar last hebt van de toeristen.
Klopt maar om dat mee te kunnen rekenen moest ze al 6 maanden dat gewerkt hebben. En volgens mij red ze dat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie is vlak voordat ze ziek werd meer gaan werken. Dit deed ze omdat dat gunstiger zou zijn voor haar verlof/zwangerschapsuitkering #gehaaidetante
hoe heet die groep?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee want ze schrijft in de trant van 'Niet gehoord worden en vertrouwen weg, nieuwe internist die de waardes wegwuift enz.' Ze heeft dus zelf bij de kliniek aangedrongen op opnieuw een bloedonderzoek te laten doen.
Ik zie wel wat kritische vragen over het prikken via huisarts/internist enz. Haar verhaal lijkt niet helemaal te kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |