Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.quote:
En op de 1e foto lijkt het alsof het meisje helemaal bloot is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:09 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Op de 2e foto kijk je letterlijk tussen Olivia haar benen! Echt absurd dat je zo’n foto van je kind post op je feed. En dat bovenbeen wordt waarschijnlijk door MB expres erg aangespannen. Heel eng deze foto in meerdere opzichten.
Ze vindt haar zonnebril helemaal geweldig maar haar hele gezicht is weg. Veeeeeel te groot
Heb nog eens naar het been gekeken maar kan het je niet uitleggen. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
J. heeft ook niets geplaatst. Lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef lila01 het volgende:
Ik moet aldoor denken aan Koen en Jacq die nu waarschijnlijk lekker relaxed voor de tv hangen met een bakje chips.
Fijn voor J. dat haar jongens weer thuis zijn.
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef QuintyQ het volgende:
Michelle zet haar kinderen heel kwetsbaar op de foto. Viel me al eerder op dat ze Ollie vaak in zwembroekjes op de foto heeft. En waarom 'home'. Home is toch Uden waar papa Koen altijd nog is. Heel vreemd om dat zo te benoemen.
Veel rode vlaggen hier.
Vind de relatie binnen het Walk gezin een beetje ongezond overkomenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja... Een van de bff's schreef er ook onder: 'precies zoals het hoort'
Vond ik ook apart. Een volwassen vrouw hoort niet meer bij haar ouders. Zij hoort bij haar eigen gezin en is vanuit daar in verbinding met haar ouders.
Denk dat deze hele Bollen clan echt zo interessant kan zijn voor een familie opsteller 🤐😉
😂quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Ik heb die kinderen ook veelvuldig in badkleding gezien hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:56 schreef lila01 het volgende:
[..]
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.
Die reactie wordt vast verwijderd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er is wel iemand die een reactie plaatst met dat ze die 2e foto niet geplaatst zou hebben en dat MB haar dochter moet beschermen. Benieuwd hoe lang die er staat.
En dat been, denk dat ze het gewoon aanspant, ze heeft weinig vet en sport wel, dus dan definieert die spier misschien wat meer.
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
Dat ze dat zelf nou niet doorheeft. Ze bekijkt wss alleen zichzelf op die foto'squote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Jeetje die foto van mb. Zo zou ik m’n dochter nou nooit online zetten!
Zie de reactie niet meer staan idd..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:30 schreef Jannetje91 het volgende:
Onze Rens lekker aan het koken en MG staat al in de startblokken, klaar om het over te nemen. Die weet natuurlijk niet beter dan dat ie t eten moet afmaken waar een ander aan begonnen is.
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:48 schreef Kipmetboontjes het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan haar is dat ze niks deelt over het overlijden van haar man. Het lijkt allemaal happy life bij haar…
Reactie verwijderd, foto niet. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Zie de reactie niet meer staan idd..
Pin mij niet vast op de exacte datum, maar volgens mij is haar zoontje ongeveer 1,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg curlymom nog niet zo lang, maar is haar zoontje nog heel jong? Zie hem eigenlijk niet in beeld en nu is ie ook niet mee naar de efteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |