Zou best kunnen mijn man heeft dit jaar 2x in het ziekenhuis gelegen. En werd op verschillende plaatsen herkendquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ach DBM weer bij de HAP😂😂😂die mensen achter de balie daar moeten dr toch ook iets van denken😂🙈
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 flessen frisdrank voor 14 personen, dat lijkt me best krapjes.
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsenquote:
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig neequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
De eerste foto is ook niet slim hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
ah er is een tweede foto, die is idd niet handig nee
Nee, beter helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:27 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
De eerste foto is ook niet slim hoor.
Daarom lijkt het mij ook wel handig als er in de koelkast ruimte is voor waterquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die jongste 2 geen frisdrank drinken. 5 glazen per 1,5literfles = 20 glazen drinken.
En ijsklontjes in je vriezerdeel voor de niet gekoelde drankjes.
Wij doen best simpel op vakantie: dat wat er koud staat wordt gedronken en anders pak je een glas water/limonade. Daarnaast vind ik een halve liter frisdrank pp echt wel voldoende.
Haar zoon ligt lekker te chillen op het bot van haar bovenbeen. En aan de onderkant zie je een deel wat van jaar bil over is en hangende huid ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie het niet.
Edit: had alleen de stories bekeken. Nee, die 2e foto moet je jiet plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het bovenbeen van Michelle?
Ja want Ollie is een vibequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
Vind de foto' s van de kleine Ollie dan ook heel bijzonder, zeg maar. Ze lijkt er zelf ook niet veel zin in te hebben, maar ja, ze moet wel.
Je kan veel van Debbie zeggen, maar die beschermt haar kinderen wat dat betreft een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:54 schreef Nieve het volgende:
Jemig die foto's bij Michelle... Ben je dan zó self absorbed dat je niet meer kijkt hoe een ander (je kind nota bene!!) erop staat? Moet die foto hoe dan ook geplaatst worden want ojee als je eens een keer overslaat?
Wat een toxic gebeuren is dat influencen toch ook...
Hoe onnozel kun je zijn? Echt. Alles voor de content?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:53 schreef Hyacinth het volgende:
MB heeft ook geen problemen met een blote ollie in dr stories
Ik denk dat er regelmatig wordt geswifferd. Alleen de jubelende reacties blijven staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:00 schreef Hyacinth het volgende:
En allemaal hartjes en lofzang onder MB haar post dus die post zal ze niet zo snel verwijderen. Influencerleven is idd toxic.
Ze ziet het niet. Te druk met hoe ze zelf op foto's staat. Waarom trouwens altijd die neplach? Ze lacht naar denkbeeldige mensen, volgens mij. Ollie zou beter beschermd moeten worden. J. deed laatst bij het strand hartjes over de naakte bovenlijven van haar zoons. M. gooit alles er zo op, kan echt niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet maar ik ging nog een keer kijken en zie het nu wel. Erg dom om dit zo te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |