abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218401719
Trouwens die Iris Zeilstra kwam tot een half jaar geleden nooit voor op de insta van MB en is nu ook alweer haar bff?
pi_218401735
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die reactie wordt vast verwijderd.
Update: M. heeft de reactie verwijderd en de foto staat er gewoon nog (!)
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218401752
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
pi_218401753
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Cyan het volgende:

[..]
Bijzonder. Ik had verwacht dat MB wel weet hoe kwetsbaar een meisje kan zijn.
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...
pi_218401756
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef Sushirijst het volgende:
Trouwens die Iris Zeilstra kwam tot een half jaar geleden nooit voor op de insta van MB en is nu ook alweer haar bff?
De liefste..
pi_218401773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:06 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
En als je dat niet doorhebt omdat je er niet op focust, haal je em toch weg als er op gewezen wordt...
Ja, maar waarschijnlijk heeft Michelle degene die haar hierop wees geblokkeerd.
pi_218401816
Die foto bij MB vind ik ook niet kunnen
pi_218401834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:06 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
De liefste..
Net als de kapster.
pi_218401876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met wat er allemaal gebeurd is zou ik het er ook niet over willen hebben sociale media, maar ik ben ook geen influencer.
Het lijkt me allemaal zeer pijnlijk en ik denk dat er vooral veel kritiek komt als ze er wel iets over deelt.
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Of ben ik de enige die dit zo ziet?
pi_218401925
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:

[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, maar doen ‘alsof er niks is gebeurd’ en ze een fijn en gelukkig influencer leven heeft, dat snap ik ook niet. Hoe pijnlijk voor zijn familie en alle mensen die hem lief hadden…
Nee je hebt gelijk. Ze zwijgt hem letterlijk dood.
pi_218401930
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
Be careful what you wish for ...
Maar het lijkt er op dat die (in elk geval pa) niet meer in beeld willen.
pi_218401934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:15 schreef Cyan het volgende:

[..]
Net als de kapster.
Ik denk dat zij zich op een ongezonde manier aan anderen vast klampt. Familie , liefde , kinderen , vriendinnen, het is allemaal zeer intens en lijkt niet stabiel te zijn. Ik ben bezorgd dat ze dit niet lang gaat volhouden . Ik volg haar sinds. De oudste 2 echt nog baby’s waren en toen was ze zo’n mooie lieve enthousiaste moeder . T lijkt nu een compleet andere vrouw te zijn
pi_218402072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef Kipmetboontjes het volgende:

[..]
Ik ben t opzich wel met je eens, ik sta er een beetje dubbel in. Maar ik denk wel dat ze er op zijn minst iets over had kunnen zeggen, zonder in detail te treden ofzo.
Al had ze maar benoemd dat het verdrietig is, maar ze er (desnoods in het belang van de kinderen) verder niks over gaat delen.
Ik las hier ook dat die kinderen geen contact meer hebben met zijn ouders, dat vond ik gelijk heel verdrietig, zijn opa&oma naast hun zoon ook gelijk hun kleinkinderen kwijt, ik weet niet hoe hun relatie was, maar dat lijkt me zo naar.
Helemaal omdat zij fout is geweest, niet hij. (Toch?)
pi_218402119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit. :')
Eventueel supplement en klaar.

Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
- geen diagnoses stellen -

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 03-08-2025 09:10:37 ]
pi_218402220
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 00:04 schreef Brioche2 het volgende:

[..]

[ Bericht 12% gewijzigd door Deisyy op 03-08-2025 09:10:59 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_218402259
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 00:04 schreef Brioche2 het volgende:

[..]

[ Bericht 10% gewijzigd door Deisyy op 03-08-2025 09:11:08 ]
pi_218402414
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 21:18 schreef lila01 het volgende:
Er wordt zoveel gewaarschuwd voor het online zetten van je kinderen, zeker als het gaan om vakantiekiekjes al dan niet in badkleding. Deze week nog in het nieuws. Kwaadwillenden gaan ermee aan de haal met AI.
AM doet daar ook vrolijk aan mee. Filmpjes van (met name) haar jongste die ze met een hoog opgetrokken zwempak op de rug filmt.
pi_218402416
En J deed haar hand op de camera. You go J! Ook al zal het weinig uitmaken..
pi_218402421
Sanneke verkoopt veel van haar gekregen kleding (waar ze zó blij mee was en ze het zo goed vond staan!) op Vinted.
Dus mocht je een ‘maar een paar keer alleen op de bank gedragen’ shirt willen kopen: sla je slag.
pi_218402425
Maike is ‘tijdens de vakantie met de kids nog wat kilo’s kwijtgeraakt door het actief zijn’
It’s amaaaazing. Misschien MB straks ook wel.
pi_218402506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Odonata het volgende:
Mwa, mijn gezin doet me regelmatig denken aan een sprinkhanenplaag, dus dit stuk herken ik wel.
Zelfs als iedereen maar 1 glas neemt gaan er met 14 man al 2.5 fles frisdrank doorheen, en als iedereen maar 1 stuk fruit neemt ben je toch nog door een zak appels, tros bananen en 2 mango's heen.
En als je voor jezelf iets koopt en het is al weg voor je het hebt kunnen pakken... nee dit is iets dat ik wel begrijp.
Maar dat heb ik ook wel met 4 personen , als ik iets koop waar ik zin aan heb en ik zoek het dat het al op is, de aantalen verschillen alleen met het gezin van AM

[ Bericht 2% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-08-2025 05:28:29 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218402595
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..

Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
pi_218402643
De kinderen van J hebben voor het eerst in jaren weer eens de onverdeelde aandacht van hun moeder. Dat vind ik positief.
pi_218402760
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
En J deed haar hand op de camera. You go J! Ook al zal het weinig uitmaken..
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.
pi_218402789
Ik weet overigens wel inmiddels op welke camping Debbie is geweest. Ziet er mooi uit, heb 'm opgeslagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')