abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218402985
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..

Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.
  Moderator / Colorchick zondag 3 augustus 2025 @ 09:13:04 #202
382129 crew  Donna
pi_218403131
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..

Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Alle influencers mogen besproken worden, dus helemaal prima. *O*
pi_218403282
Ik keek even bij Am
Maar zie ik dat nou goed? Ze lopen met Lot en Jet een pas op, er hangt een groot doek met verboden toegang, AM zoomt nog even goed in en ze lopen eronder door.
Als ik die afgrond zie naast de rotsen begrijp ik dat bord wel.
Maar dan ga je daar toch niet naartoe? Of zie ik het verkeerd.
En dan die zooi in die tent en in die kring, dit is echt creperen ipv kamperen
pi_218403288
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.
Ja ze duwde de hand van Jet gewoon behoorlijke dwingend weg… hoe toxic.
pi_218403392
Weet iemand wie ik bedoel met de volgende influencer (ik kan niet meer op de naam komen)?

Jaren geleden volgde ik een influencer die een stuk of 9-10 kinderen had. De oudste is een tweeling (meisjes). Bijna al haar kinderen waren gediagnosticeerd met autisme, gingen naar speciaal onderwijs enz. Door negatieve reacties had ze uiteindelijk een groot deel van haar account geswifferd. Ze verhuisden later naar de provincie Groningen.

Ik kan niet meer op de naam en het account komen, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hen gaat.
pi_218403416
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:50 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.
Alsof t een ook maar iets te maken heeft met het ander 🤷‍♀️
pi_218403430
Weet iemand waar het zoontje van Sanne aan is overleden?
pi_218403449
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 00:04 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
- geen diagnoses stellen -
Oja, ik was even vergeten dat je hier complete beschrijvingen mag geven, maar het beestje niet bij de naam mag noemen. 👌
pi_218403461
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Staat in haar hoogtepunten of ergens op haar wall, volgens mij.
pi_218403523
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:24 schreef Henrike het volgende:
Ik keek even bij Am
Maar zie ik dat nou goed? Ze lopen met Lot en Jet een pas op, er hangt een groot doek met verboden toegang, AM zoomt nog even goed in en ze lopen eronder door.
Als ik die afgrond zie naast de rotsen begrijp ik dat bord wel.
Maar dan ga je daar toch niet naartoe? Of zie ik het verkeerd.
En dan die zooi in die tent en in die kring, dit is echt creperen ipv kamperen
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegden
pi_218403712
Misschien heb ik het gemist, want was niet altijd even scherp. Maar weten we inmiddels als wat het ding van Sanneke is dat haar leven op de kop zette en waar ze toen heel verdrietig over was?
pi_218403818
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
pi_218403905
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezig
De hoofdrolspeler in de klucht.
pi_218403913
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
pi_218403938
Julia Feenstra verkoopt een aantal setjes Gucci oorbellen (prijzen tussen de 550-950 euro)
Slechts 1x (..) gedragen.

Waarom koop je die lelijke en protserige oorbellen als je ze toch maar 1x draagt? Of waarom geef je die aan je partner?
pi_218403946
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Am er voor kiest om te blijven filmen in de vakantie.

Ze ziet zichzelf als werkende vrouw, dan moet ze in de vakantie toch ophouden met haar "werk" en haar kinderen ook vakantie gunnen.
pi_218403949
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Het hoort bij de camping, begreep ik van een eerdere post hier. Het gewone gepeupel (de omwonenden) mogen hier geen gebruik van maken. Waarschijnlijk loopt iedereen daarom met een polsbandje en is er een polsbandjescontrolepersoon?
pi_218403954
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Dubbel
pi_218403955
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Am er voor kiest om te blijven filmen in de vakantie.

Ze ziet zichzelf als werkende vrouw, dan moet ze in de vakantie toch ophouden met haar "werk" en haar kinderen ook vakantie gunnen.
Maar ze had vorige week ook al geen content kunnen maken bij gebrek aan te filmen kinderen (want op scoutingkamp), dus ze moét *kuch* nu wel.
pi_218403970
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:38 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand wie ik bedoel met de volgende influencer (ik kan niet meer op de naam komen)?

Jaren geleden volgde ik een influencer die een stuk of 9-10 kinderen had. De oudste is een tweeling (meisjes). Bijna al haar kinderen waren gediagnosticeerd met autisme, gingen naar speciaal onderwijs enz. Door negatieve reacties had ze uiteindelijk een groot deel van haar account geswifferd. Ze verhuisden later naar de provincie Groningen.

Ik kan niet meer op de naam en het account komen, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hen gaat.
Kim_mamavan_10kindjes

Maar volgens mij staat zij wel op privé dus mag ze verder niet besproken worden (excuses als haar account dan ook niet genoemd mag worden, dan verwijder mijn reactie maar)
pi_218403971
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
Ik volgde haar in die tijd, echt heel triest .
Vreselijk
pi_218403986
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
Het doet mij vooral denken hoe ze vroeger in het huisje van haar ouders elke dag naar de supermarkt gingen met alle kinderen. Toen waren ze nog kleiner en het was toen ook al onmogelijk dat Am en Mg niet altijd samen naar de winkel gaan. Het zal wel weer een Geertsen traditie zijn.

Overigens vinden mijn volwassen kinderen het ook altijd leuk om een keer mee te gaan naar een buitenlandse supermarkt, maar dit geforceerde 'alles samen met het grote gezin' snap ik echt niet.
pi_218403989
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
😂😂ja en de piepende bakfiets
pi_218404043
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Enorm heftig ;(
pi_218404117
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Enorm heftig ;(
Heel heftig. Snap ook dondersgoed waarom je sneller bij elkaar blijft als je zon leed samen hebt meegemaakt. Dit zul je nooit met een ander kunnen hebben/delen/begrip.

Kan me niet voorstellen hoe dat is, ook om je kind op zo'n manier te verliezen. En wellicht een "had ik maar"...

Vreselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')