Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.quote:Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..
Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Alle influencers mogen besproken worden, dus helemaal prima.quote:Op zondag 3 augustus 2025 06:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind die kinderen van MB ook niet bepaald vrolijk kijken op haar foto's ook..
Volgt iemand ook Chickslovesfood? Ze is geen mom influemcer maar heeft meerdere stories gewijd aan dat ze nu eens met de kinderen heeft mee gespeeld. Dat ze mee de attracties in ging, dat ze mee een zandkasteel heeft gebouwd en nu dus extra moe en trots is.. Maar is dat niet normaal dan? Ik bouw op strand altijd een zandkasteel en ik ga ook gewoon lekker mee de attracties in bij een pretpark. Ik vind het zo gek dat dit dus helemaal een ding is bij haar.
Ja ze duwde de hand van Jet gewoon behoorlijke dwingend weg… hoe toxic.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon weggejaagd door AM. Tot zover ‘we overleggen met de kinderen over wat online komt’.
Alsof t een ook maar iets te maken heeft met het ander 🤷♀️quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:50 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik vind het nog meer shockend hoe ze een moeder beschreef die plezier had met haar kinderen (niet zichzelf, maar een ander) en daarbij: “ze was in bikini en had niet het perfecte lichaam van een doorsnee swim suit model maar was wel de perfecte moeder voor haar kinderen”.
Oja, ik was even vergeten dat je hier complete beschrijvingen mag geven, maar het beestje niet bij de naam mag noemen. 👌quote:
Staat in haar hoogtepunten of ergens op haar wall, volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weet iemand waar het zoontje van Sanne aan is overleden?
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:24 schreef Henrike het volgende:
Ik keek even bij Am
Maar zie ik dat nou goed? Ze lopen met Lot en Jet een pas op, er hangt een groot doek met verboden toegang, AM zoomt nog even goed in en ze lopen eronder door.
Als ik die afgrond zie naast de rotsen begrijp ik dat bord wel.
Maar dan ga je daar toch niet naartoe? Of zie ik het verkeerd.
En dan die zooi in die tent en in die kring, dit is echt creperen ipv kamperen
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Weet iemand waar het zoontje van Sanne aan is overleden?
De hoofdrolspeler in de klucht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Rens echt heel irritant aanwezig
Het hoort bij de camping, begreep ik van een eerdere post hier. Het gewone gepeupel (de omwonenden) mogen hier geen gebruik van maken. Waarschijnlijk loopt iedereen daarom met een polsbandje en is er een polsbandjescontrolepersoon?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegden
Dubbelquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Het is prive terrein, verboden voor onbevoegden
Maar ze had vorige week ook al geen content kunnen maken bij gebrek aan te filmen kinderen (want op scoutingkamp), dus ze moét *kuch* nu wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Am er voor kiest om te blijven filmen in de vakantie.
Ze ziet zichzelf als werkende vrouw, dan moet ze in de vakantie toch ophouden met haar "werk" en haar kinderen ook vakantie gunnen.
Kim_mamavan_10kindjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:38 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand wie ik bedoel met de volgende influencer (ik kan niet meer op de naam komen)?
Jaren geleden volgde ik een influencer die een stuk of 9-10 kinderen had. De oudste is een tweeling (meisjes). Bijna al haar kinderen waren gediagnosticeerd met autisme, gingen naar speciaal onderwijs enz. Door negatieve reacties had ze uiteindelijk een groot deel van haar account geswifferd. Ze verhuisden later naar de provincie Groningen.
Ik kan niet meer op de naam en het account komen, maar ben wel benieuwd hoe het nu met hen gaat.
Ik volgde haar in die tijd, echt heel triest .quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
Het doet mij vooral denken hoe ze vroeger in het huisje van haar ouders elke dag naar de supermarkt gingen met alle kinderen. Toen waren ze nog kleiner en het was toen ook al onmogelijk dat Am en Mg niet altijd samen naar de winkel gaan. Het zal wel weer een Geertsen traditie zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
😂😂ja en de piepende bakfietsquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het filmen van een groep die de supermarkt inloopt is de vervanging voor ‘ik doe de sleutel in de deur en hang hem op het haakje’?
Enorm heftigquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze heeft een link van het verhaal gedeeld in haar stories. Had het zelf ook nog nooit helemaal gelezen. Heftig verhaal 😢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |