Nee offline gaan en niet doen of is je leven 1 groot sprookjequote:Op zondag 3 augustus 2025 13:50 schreef Hope88 het volgende:
Ik zat ook met verbazing te lezen naar die Juice. Ik vind ze ook wel heel erg hard. Natuurlijk vraag ik me soms ook wel af waarom CM echt helemaal niks deelt over dat haar man is overleden en het lijkt alsof ze nu 1 groot feest viert qua leven. Maar tegelijk weet ik ook dat we niet binnen kijken en wat moet ze anders? Met die meiden hele dagen binnen zitten ipv proberen hun een leuke vakantie te geven?
Tuurlijk is dit onzin. En je kunt je sale ook plannen als er meer personeel aanwezig isquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
Klopt……. ;-)quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Nieve het volgende:
Ik heb het idee dat de persoon achter dat juice kanaal persoonlijke banden heeft met de familie van R, anders ga je toch niet zo vol op de persoon?
En dat is waar omdat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik vind juist dat in die privé berichten van CM juist naar buiten komt hoe ze echt is en in elkaar steekt…
Ikke ikke ikke 😉 en dat word nu zichtbaar… waarom een ander 06? Alles van haar man is verbannen uit haar leven en dan ook nog zeggen: ‘ eens kijken wie er hier uiteindelijk pech gaat hebben’ .. over de familie van Ricardo.
Met andere woorden ze kan het hun alleen nog maar moeilijker maken.. ik walg er van. 😉
Prima toch dat jij er zo over denkt toch? Zo denk ik er namelijk niet over 😉😉quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
En dat is waar omdat?
Dat juicekanaal (reality FBI) is een gedrocht, en misselijkmakend figuur dat anoniem mensen denkt te moeten slopen. Dit heeft niks met juice te maken maar met een vete en dat is ziek....
Dit is echt geklets. Eerdere jaren zat hun bedrijf ook niet in de weg bij vakanties.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
JvP werkt de laatste tijd wel veel mee op kantoor en in het magazijn. Misschien is er dit jaar minder personeel dan voorheen? Die de fysieke handelingen normaliter deden waardoor de Bollen-Walk-vPelt clan vanaf Mallorca konden werken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is echt geklets. Eerdere jaren zat hun bedrijf ook niet in de weg bij vakanties.
Dan nog is het een raar verhaal. Prima om apart van elkaar op vakantie te gaan en daar hoef je helemaal geen reden voor op te geven. Maar in hun geval geloof ik helemaal niks van de genoemde reden. En ruim vijf weken weg zoals vorig jaar is natuurlijk weer een ander verhaal dan een week. Maar buiten dat vind ik dit vooral positief voor de kinderen van J.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:40 schreef Holaa het volgende:
[..]
JvP werkt de laatste tijd wel veel mee op kantoor en in het magazijn. Misschien is er dit jaar minder personeel dan voorheen? Die de fysieke handelingen normaliter deden waardoor de Bollen-Walk-vPelt clan vanaf Mallorca konden werken?
Ik vind het ook gek hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan nog is het een raar verhaal. Prima om apart van elkaar op vakantie te gaan en daar hoef je helemaal geen reden voor op te geven. Maar in hun geval geloof ik helemaal niks van de genoemde reden. En ruim vijf weken weg zoals vorig jaar is natuurlijk weer een ander verhaal dan een week. Maar buiten dat vind ik dit vooral positief voor de kinderen van J.
Het is al met al gewoon een raar verhaal. Het contrast is zo groot met eerder. Het is niet een kleine verandering, het is een complete omslag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:47 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek hoor.
Ook dan J vrijdags gaat werken terwijl haar kids net terug zijn. En Koen dus met hen is? Of iemand anders.
Waarom had MB niet naar Mallorca kunnen gaan toen J haar kids niet had? En J 3 weken vol knallen op werk totdat haar kids er weer waren?
Valt me tegen van JvP dat zij meedoet aan het toneelstuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is al met al gewoon een raar verhaal. Het contrast is zo groot met eerder. Het is niet een kleine verandering, het is een complete omslag.
Niet Juice Channel maar Reality fb en er schijnt een man achter te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef WildeTuinen het volgende:
Juice channel gaat absoluut veel te ver. Heb ontvolgd. Diegene schrijft alsof ze precies weet wat er allemaal gebeurd is. Alsof ze daar 24/7 aanwezig is geweest.
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze banden met de familie van die man, en dus is ze ook bevooroordeeld.
Maar dit allemaal maar online gooien getuigd van geen enkele klasse.
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:50 schreef Louuuu_lou het volgende:
200-250 per dag aan boodschappen klinkt als een enorm bedrag, maar per persoon is het “maar” iets van 14-18 euro. Dat is helemaal niet gek op vakantie. Ongelooflijk wel wat een bedragen zij in totaal uitgeven voor een kampeervakantie 😱 fijn dat het allemaal financieel kan, zal voor veel andere grote gezinnen echt niet zo vanzelfsprekend zijn!
NB: en de kinderen hebben er hard genoeg voor gewerkt natuurlijk
Maar hoe weet jij dat dat zo is?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Prima toch dat jij er zo over denkt toch? Zo denk ik er namelijk niet over 😉😉
Ik vind het misselijkmakend en ziek dat zij de kinderen bij zijn familie weg houd.
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:
De dochter van Debbie krijgt een tienerkamer. Hoe oud is dat meisje? Of hoort dat bij een klas overslaan?
Kind kreeg voor de vakantie nog kinderspeelgoed en nu een tienerkamer.
Ik heb nooit een vakantie voor 14 personen hoeven betalen dus ook nooit zo stilgestaan bij wat dat in totaal kost. Groot bedrag, maar per persoon wel weer verklaarbaar. Het voelt inderdaad wel als een dure vakantie voor wat ze ervoor doen/krijgen (niet eens een lekkere stoel of fatsoenlijke tafel bijv 😅).quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....
Maar als je dan kijkt wat voor een vakantie ze hebben, dan vind ik het wel veel geld.
We zijn met vier personen naar Griekenland geweest, alles buiten de deur gegeten en cocktails gedronken. Dat kost ook wat, maar dan heb je wel een heel ander soort vakantie.
Daar mag ik hier niks over zeggen verder 😉 reacties zijn al eerder verwijderd ! Omdat ik hier geen bewijs kan plaatsen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dat zo is?
Ik denk dat zij niet anders kan. Denk eerlijk gezegd dat ze allemaal niet anders kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Valt me tegen van JvP dat zij meedoet aan het toneelstuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |