abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218404168
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
pi_218404232
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:05 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zit nog te wachten op een awkward filmpje dat MB in dr armen van haar ouders springt....
Jaja ik ook! Die van 2 jaar geleden staat nog op mijn netvlies gebrand. De Bollens Walk (vergeet die vooral niet) is toch eigenlijk ook satire... Poppekast xxl. Hoe zou zo'n dorp daar nu naar kijken?
pi_218404284
Nou, de bv Geerts werkt hard door tijdens vakantie, dus er kan vast wel een deel van die ¤20.000 van de belasting worden afgetrokken. Denken jullie ook niet?
Fijn hoor, zo’n inkijkje in en Grooooot Gezin.💩
pi_218404286
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
Ik dacht precies hetzelfde. Onzin natuurlijk. Normaal gebeurt het ook precies zoals zij het willen.
pi_218404292
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Jaja ik ook! Die van 2 jaar geleden staat nog op mijn netvlies gebrand. De Bollens Walk (vergeet die vooral niet) is toch eigenlijk ook satire... Poppekast xxl. Hoe zou zo'n dorp daar nu naar kijken?
Of het op schoot zitten bij pa met kerst! Was ook zoooo awkward!! 🙈
pi_218404480
Gelukkig vertelt AM even wat haar vakantie kost. Ik was zooooo benieuwd!
pi_218404487
quote:
Vorig jaar zaten ze er idd minimaal 4 weken en hadden ze af en toe de laptop open om iets te doen.
pi_218404501
Ach daar hebben we Rens weer met z’n middelvinger als die de auto in stapt.. kleuter…..
pi_218404529
Zou G niet mee willen naar Orange, of was de auto vol en had hij pech en moet hij nu met zijn zusjes zwemmen?
pi_218404557
quote:
Ja en vorige jaren gingen ze toch ook naar Dubai en Curaçao nog daarnaast? En MB zegt dat ze overal vandaan kan werken.
pi_218404581
quote:
Ja, wat krom is kan je niet recht trekken 😂 ze probeert het hachje te redden. Vorig jaar hadden ze 200 koffers mee naar Mallorca om daar alle 'drops' te shooten en zaten ze zo stoer te doen dat ze overal konden werken.
pi_218404599
quote:
Onzin. Vorig jaar zeiden ze nog dat ze wilden kijken of ze dit jaar langer konden gaan. En MB zei deze week nog dat ze naar Mallorca kon omdat ze overal kan werken.
pi_218404652
Juicechannel is on 🔥🔥🔥. CM wordt goed aangepakt, zal tijd worden zeg met dr eigen efteling in dr bol. Echt schaamteloos die vrouw
pi_218404697
Ik vind dat juicechannel te ver gaat. Of CM nu een “slang” is of niet. Het blijft een privé kwestie en ze is net weduwe geworden.

Haar vanaf een anoniem account publiekelijk aanvallen vind ik wel ver gaan. Ik ben niet vies van juice, maar dit is iemand nog verder de vernieling in helpen.

Om over de kinderen maar te zwijgen.
pi_218404743
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:44 schreef Iriss23579 het volgende:
Juicechannel is on 🔥🔥🔥. CM wordt goed aangepakt, zal tijd worden zeg met dr eigen efteling in dr bol. Echt schaamteloos die vrouw
Maar waarom zou zij iets moeten doen met de dag/openingswedstrijd van de voetbalclub waar de naam van R op een spandoek was geschreven? Want dáár ging dat bericht over.

Dat moddergooien over en weer kwam daarna.
pi_218404800
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind dat juicechannel te ver gaat. Of CM nu een “slang” is of niet. Het blijft een privé kwestie en ze is net weduwe geworden.

Haar vanaf een anoniem account publiekelijk aanvallen vind ik wel ver gaan. Ik ben niet vies van juice, maar dit is iemand nog verder de vernieling in helpen.

Nou ik vind dit inderdaad schandalig en respectloos. Hoe durf je als anoniem juicekanaal, zulke dingen te sturen naar iemand.
Ik heb het kanaal gelijk ontvolgt, hier sta ik totaal niet achter.
pi_218404819
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nou ik vind dit inderdaad schandalig en respectloos. Hoe durf je als anoniem juicekanaal, zulke dingen te sturen naar iemand.
Ik heb het kanaal gelijk ontvolgt, hier sta ik totaal niet achter.
Ik vind het ook echt veel te ver gaan!
pi_218404840
Ik heb het idee dat de persoon achter dat juice kanaal persoonlijke banden heeft met de familie van R, anders ga je toch niet zo vol op de persoon?
pi_218404847
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gelukkig vertelt AM even wat haar vakantie kost. Ik was zooooo benieuwd!
Dure vakantie, maar waarom deelt ze deze informatie?
pi_218404871
quote:

Helemaal met je eens. Dit gaat veel te ver. Het is duidelijk dat het niet botert tussen CM en de familie van haar man, sneu genoeg voor die kinderen. Maar laat rouwende achterblijvers lekker met rust als juice kanaal ipv iedere stap die die vrouw zet te bekritiseren.
pi_218404873
quote:

Eens, maar ik blijf me er ook over verbazen hoe sommigen het hier voor haar op blijven nemen....

- Nare beschuldiging verwijderd -

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 03-08-2025 14:51:52 ]
pi_218404885
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik vind het ook echt veel te ver gaan!
Idd ik vind dit ook niet kunnen.
pi_218405029
Maikekd heeft geen moeite met ouder worden. Zegt ze als volledig verbouwde vrouw 🤡
pi_218405100
Ik vind het trouwens ook onnodig dat het juicechannel die dm gesprekken openbaar deelt. Ook een beetje “makkelijk en goedkoop” scoren naar mijn mening.

Maar naar mijn idee heeft het juice channel in zeker zin - Nare beschuldiging verwijderd - kijken. Weinig zelfreflectie naar mijn idee. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon van social media afgaat en een baan gaan zoeken in de luwte. Vooral ook om haar kinderen te beschermen en na alle drama nog een zo goed mogelijke jeugd te bieden (met privacy!!)

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 03-08-2025 14:52:40 ]
pi_218405196
Als jullie het te ver vinden gaan, moeten jullie ontvolgen. Ik hou ook wel wat van juice, maar om deze reden laatst ook reality fbi ontvolgt.

Bizar dat we geen namen weten achter deze account.
Zal vast iemand zijn met rotjeugd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')