SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, straks maar even inslaan. @:cherrylips, waar kan ik het beste naartoe?
Aan zo'n vriendin heb je nog wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vriendin heeft de Switch 2 gekocht. Dadelijk ophalen
Die zijn al een tijd weg uit mijn winkelcentrum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.
Hoeveel kilo voor hoeveel geld en hoeveel % korting is dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.
Ik krijg hem voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vriendin heeft de Switch 2 gekocht. Dadelijk ophalen
Waarom niet Hourly??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we een nieuwe traditie in het leven roepen.
@:CherryLips' Daily Choco Deal
Kun je er beter een hebben die graag stofzuigt, poetst en hemels kan koken als ze daar de opdracht toe krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan zo'n vriendin heb je nog wat.
Dat is toch ook belachelijk..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De hoeveelheid mannen die weg gaan zodra ze te veel moeten doen is juist de norm... Vrouw krijgt kanker, man is waarschijnlijk weg
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk..
Wat is er gebeurd met moeite steken in een relatie,er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn, en "vechten" voor elkaar?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?
Ik vind onthouden wanneer iemand bij grootouders eet (wat helemaal niet zo steevast was) anders dan wat er zich hier afspeelt..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kan zo president van amerika worden grotetijdje
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor mijn verjaardag
in november
Jij weet wel heel goed anderen de les te lezen, maar vervolgens is er altijd wel eoa flutsmoesje waarom het voor jou zelf dan weer niet geldtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind onthouden wanneer iemand bij grootouders eet (wat helemaal niet zo steevast was) anders dan wat er zich hier afspeelt..
Wow zo ene ouwe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardag
Tsja, het traditionele rollenpatroon. Het is kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg niet dat het voor jou geldt, maar de reden dat veel mannen een relatie beëindigen bij ziekte of andere gevallen dat de vrouw in kwestie niet voor de man kan zorgen, is precies dat de vrouw niet voor de man kan zorgen. Veel mannen zijn gewend en opgevoed dat ze veelal niet voor zichzelf hoeven te zorgen in bepaalde opzichten omdat hun vrouw/vriendin of zelfs moeder dat voor hun doen.
Mannen hebben niet geleerd om hun eigen behoeftes weg te cijferen om voor een ander te zorgen. Veel vrouwen wel, al van jongs af aan.
Uitstraling omschreef hoeveel vrouwen geschikt zijn om baby's mee te makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er een parasiet gekregen?
Ik heb meerdere relaties gehad waar ik echt de moeite heb gedaan maar waarvan zij zullen zeggen dat het niet genoeg wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk..
Wat is er gebeurd met moeite steken in een relatie,er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn, en "vechten" voor elkaar?
Mensen trekken tegenwoordig veel te makkelijk de stekker er uit. Weet er alles van
Vind dat zo belachelijk, je wil toch niet je hele leven relatie hoppen en maar weer, en maar weer, en maar weer weggaan omdat er een hobbel in de weg komt...?
Ook in moderne relaties en moderne opvoedingen gebeurt dit nog steeds.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, het traditionele rollenpatroon. Het is kut.
Oh evolutionair en biologisch gezien bestaat het mannelijk geslacht alleen om zaad te produceren voor wat genetische diversiteit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitstraling omschreef hoeveel vrouwen geschikt zijn om baby's mee te maken
Of als de vader/moeder van vriendlief zorg nodig heeft, en dat schoondochter dat gaat doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook in moderne relaties en moderne opvoedingen gebeurt dit nog steeds.
Hoeveel alleenstaande mannen om mij heen waarbij mama nog van allerlei dingen komt doen.
Of voorbeelden genoeg waarbij de dochter moet zorgen voor het gemeenschappelijk verjaardagscadeau voor familielid.
Of waarbij de dochter de meeste mantelzorg oppakt voor de ouders.
Brengen ze me niet eens met vlees?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh evolutionair en biologisch gezien bestaat het mannelijk geslacht alleen om zaad te produceren voor wat genetische diversiteit.
Welkom in het "redenen om mannen te haten" uurtjequote:
Grappig had niet gelezen dat die zou komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
de ouwe in een modern jasje
moet nog wel even wachten tot oktober tot ik em heb
Bij dat laatste komt natuurlijk meer kijken dan een nature of nurture discussie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook in moderne relaties en moderne opvoedingen gebeurt dit nog steeds.
Hoeveel alleenstaande mannen om mij heen waarbij mama nog van allerlei dingen komt doen.
Of voorbeelden genoeg waarbij de dochter moet zorgen voor het gemeenschappelijk verjaardagscadeau voor familielid.
Of waarbij de dochter de meeste mantelzorg oppakt voor de ouders.
Zo lang je maar ziet dat ze meer doet en mogelijk bijpakt in bijvoorbeeld het weekendquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij dat laatste komt natuurlijk meer kijken dan een nature of nurture discussie.
Bij ons zal over enkele jaren mijn zusje ook meer mantelzorgtaken op zich nemen dan dat ik zal doen.
Alleen het feit dat ze dichterbij woont, of dat ze altijd minstens 1 auto tot haar beschikking heeft. Plus haar werksituatie laat het toe, de mijne niet.
Dus ik vind het te gemakkelijk dit zo te zeggen.
Ik vind dit weer typisch een mannen argument.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij dat laatste komt natuurlijk meer kijken dan een nature of nurture discussie.
Bij ons zal over enkele jaren mijn zusje ook meer mantelzorgtaken op zich nemen dan dat ik zal doen.
Alleen het feit dat ze dichterbij woont, of dat ze altijd minstens 1 auto tot haar beschikking heeft. Plus haar werksituatie laat het toe, de mijne niet.
Dus ik vind het te gemakkelijk dit zo te zeggen.
Ik vind dit een typische vrouwenreactie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit weer typisch een mannen argument.
Omdat vrouwen altijd iemand anders nodig hebben om de schuld te geven bij gebrek aan enige vorm zelfreflectie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welkom in het "redenen om mannen te haten" uurtje
Ja maar ik heb niets gedaan om te kijken of het kan dus het is zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit weer typisch een mannen argument.
Ook alleen maar omdat je een feminiene man bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie met soesjes!
![]()
Zelf gezet, zelf gekocht, zelf betaald. Komt geen vrouw aan te pas. Die zijn druk met generaliseren
Denk dat je me toch wel beter kent dan dat je denkt dat ik niet aan zelf reflectie doequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat vrouwen altijd iemand anders nodig hebben om de schuld te geven bij gebrek aan enige vorm zelfreflectie?
De meeste vrouwen geven van heel veel dingen zichzelf de schuld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat vrouwen altijd iemand anders nodig hebben om de schuld te geven bij gebrek aan enige vorm zelfreflectie?
Ik mag toch ook gewoon generaliseren ipv onderkennen dat er genoeg uitzonderingen zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat je me toch wel beter kent dan dat je denkt dat ik niet aan zelf reflectie doe
Zo niet dan heb je niet opgelet
Het zijn vast anderen die hen dat aanleren. Mannen toevallig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste vrouwen geven van heel veel dingen zichzelf de schuld.
Zo.
En waarom? Omdat hen dat wordt aangeleerd.
De maatschappij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn vast anderen die hen dat aanleren. Mannen toevallig?
Er zijn helaas veel te weinig uitzonderingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch ook gewoon generaliseren ipv onderkennen dat er genoeg uitzonderingen zijn?
Die is ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:
Edit: laat maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo lang je maar ziet dat ze meer doet en mogelijk bijpakt in bijvoorbeeld het weekend
Ah, ga jij ook al zo doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niets gedaan om te kijken of het kan dus het is zo
Ik ben ook de vrouw in huis hier ja. Ik kan alles zelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je een feminiene man bent.
Als het niet waar is hoor ik het graagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ga jij ook al zo doen.
Prima.
Lekker hoor, rustig dagje, straks denk ik maar naar Ma Koenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje, en hoe is t daar?
Even op de koffie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, rustig dagje, straks denk ik maar naar Ma Koen
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten verrekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb volgens deze kenmerken een a-typische relatie. Wellicht bestaat ie daardoor al tig jaar
WAT STAAT ER?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten verrekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten vertekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.
Eerst eens kijken wat de beste dag wordt om dingen buiten te doen, vandaag of morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even op de koffie?
Ik ga vandaag ook alleen maar boodschappen doen..
Hier woensdag al, maar maandag ook geen regen zie ik..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja donderdag wordt het pas weer beter.
Was wel een leuke tijd dingen met de kleine doen. Koen juniors zijn naar de sportschoolquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeps, worstenvingers.
Misschien een teken om lekker wat actiefs te gaan doen met de kleine.
Morgen dan denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wat de beste dag wordt om dingen buiten te doen, vandaag of morgen
Ja ik ga zo maar eens wat ongebruikt kampeerspul weg-ontspullen. Nou de kar weg is ga ik zeker nooit meer kamperen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeps, worstenvingers.
Misschien een teken om lekker wat actiefs te gaan doen met de kleine.
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier woensdag al, maar maandag ook geen regen zie ik..
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga mijn bed maar eens uit.![]()
Heerlie de peerlie geslapen.
Is vast overgewaaidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vinden
Gister maar haar Castlefest geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was wel een leuke tijd dingen met de kleine doen. Koen juniors zijn naar de sportschool
Iets verstandigs.quote:
Gaan we weer hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vinden
Windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorNEGEN EN DERTIG GRADEN
![]()
[ afbeelding ]
Eeeh weet het niet uit m'n hoofd, moet je even in de folder kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voor hoeveel geld en hoeveel % korting is dat?
Heb liever een Switch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je er beter een hebben die graag stofzuigt, poetst en hemels kan koken als ze daar de opdracht toe krijgt.
Mannen zijn allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Vast wel ergens op de wereld maar niet in deze SC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens wat ongebruikt kampeerspul weg-ontspullen. Nou de kar weg is ga ik zeker nooit meer kamperen.
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Foto van maken en wegmikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ja, is ze beter af begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Woman needs a man like a fish needs a bicyclequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ze beter af begrijp ik.
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Heyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?
Kan ik lekker de hele dag aan mezelf denken. Onverwachts topidee in dit topic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woman needs a man like a fish needs a bicycle
Post je dit vanuit een baarmoeder?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeyIk ben nog NOOIT bij een vrouw weggegaan
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.
Tehuis vindt ze vreselijk, wil alleen met personeel te maken hebben, denk dat ze medebewoners te confronterend vindt ofzo
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je dit vanuit een baarmoeder?
Lichamelijk is ze nog wel ok, al gaat lopen nauwelijks, hooguit beetje schuifelen achter rollator, dat is in die jaren sinds diagnose (kleine 4 jaar terug) razendsnel achteruit gegaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.
Maar al 2 jaar op de gesloten afdeling en ze herkent jullie nog. Dan gaat het best langzaam. Geen idee of dat hier positief of negatief is.
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Straks weer het hele weekend janken dat je geenbroek meer hebt om aan te trekken want dat alles onder zitquote:
Eerder omdat alles strak zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks weer het hele weekend janken dat je geenbroek meer hebt om aan te trekken want dat alles onder zit
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.
Vrouw van niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beide ouders zoeken het maar uit wie voor ze zorgt. Ik ben het iig niet
sow..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja het schijnt dat acties consequenties hebben, ook voor ouders.quote:
Die had ik laatst gekocht, geweldig ding. Maar het is Cecil dus heb daar ineens maat S blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Broeken met elastiek en aantrektouwtjes en altijd een maat te groot
Geef er een positieve draai aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
valt weinig voor mn ouders te zorgen voor mij
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergeten
Beetje vliegeren met Ambar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.quote:
Mijn moeder is in het verleden ook zeker niet de beste moeder geweest. Tot ik uit huis was kon ik haar echt niet uitstaan. Gelukkig is die relatie verbeterd toen ik uit huis ging. Als ze dan vervelend ging doen kon ik gewoon zeggen tjeu ik ga naar huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.
Dat lijkt me wel heel lastig ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Mijn moeder denkt dat ze prima in orde is. Geen idee waar ze dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat hij vanalles vergat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat van dat hij vanalles vergat.
In 2013 dacht hij dat ik geboren was in 1979, toen ik vroeg welk jaar hij dacht dat het was, zei hij 1983.
Pap,ik ben niet vier.
Hij bleef nieuwe verpleegbedden bestellen via de telefoon bij een bedrijf, en dan na een week weer afbellen omdat het te lang duurde, dit deed hij zo vaak achter elkaar dat ze hem op een zwarte lijst moesten zetten.
Hij sprak over zijn dochter, maar noemde haar bij de naam van zijn zus. Probeerde de tv te bedienen met de telefoon en te bellen met de afsrandsbediening.
Maar toen de huisarts kwam peilen nadat ik hem waarschuwde ging het goed met hem hoor.
Tja.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?![]()
Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk wordt het zo droog. Heb geen zin om weer in de regen te moeten wandelen
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet vrij zeker als mijn moeder nog wel had geleefd dat ze waarschijnlijk ook iets zou hebben inmiddels of over een paar jaar waardoor ze alles vergeet want dat begon al een beetje voor ze kwam overlijden.
zoietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef er een positieve draai aan.
Hoeveel standen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardag
Ik vind het heel jammer dat mijn moeder er niet meer is maar soms ben ik ook wel "blij" dat ik haar niet helemaal heb zien aftakelen. Voor iemand van 60 was het al niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefde
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.quote:
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?
Ja.
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.
3 voor KLB/ONZquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.
Kunnen de FA's ook lekker met pensioen.
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?quote:
Ohja maar dat vind ik heel vaak niet eens ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS afquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?
Lekker laten gaan joh.
Hier een graadje warmerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Oh, loopt dat nog? Misschien ben ik er blind voor geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS af
Je mist er niets aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat Reddit een beetje dood is.
Ik log zojuist in, en heb een mention. Kennelijk ben ik top 10% reageerder in mijn community. Wat dat ook mag inhouden.
Ik heb dit jaar geloof ik 5 reacties geplaatst.
Windkracht ZW 12 ook onniedanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.
Truequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mannen zijn dood en moeten klootzakken
vraag maar aan @:yvonne
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik zie op Zooplus dat iedere keer dat ik een nieuwe zak voer voor de katten bestelt, deze 10-15% duurder is geworden.
Graaiflatie!
Dat kan niet daar post @DeZwabber nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
26 en dan opeens 40.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MANquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan niet daar post @:dezwabber nog
Die liked daar vooralquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet wel dat er recent nog ergens uitkwam dat een enorm percentage van de votes en de reacties bots zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
Gedraag je!quote:
Volgens mij moeten we ons om nog iemand zorgen maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MAN
Gek
Ik ben altijd super braaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
DIe stonden hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben altijd super braaf.Stoute meid jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
F1 VT3quote:
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.quote:
Je bent ook vrij te posten waar je wilt tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.
Een visum aanvragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent ook vrij te posten waar je wilt toch
Behalve DTS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent ook vrij te posten waar je wilt toch
Onderschat de Flesj ballotage niet die je moet ondergaan als je hier start met posten.quote:
Heb jij dat wel gedaan?quote:
Mag ook iedereen komen.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ben ik aan het kijken.
Ik ben Stig, ik heb overal een visum voorquote:
hebben ESF1, NK en ik gedaan voor het hele forum meteen toen hij mod van F1 werdquote:
dreamerrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben Stig, ik heb overal een visum voor
Tja maar die zijn daar niet meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik typ wel een samenvatting.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ons om nog iemand zorgen maken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ESF1, NK en ik gedaan voor het hele forum meteen toen hij mod van F1 werd
Zijn die een ban hebben niet, maar verder kan iedereen daar gewoon naar toe.quote:
Nee hoor ik ben alweer weg. Heb zelfs @Vino_Tinto hierheen ontvoerd, wat zeg je me daarvanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ons om nog iemand zorgen maken.
Te oud. Pics van vandaag ajb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog wel een Ambar pic van gisteren
Maar of je dat moet willen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn die een ban hebben niet, maar verder kan iedereen daar gewoon naar toe.
I know. Maar stoken heb ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja maar die zijn daar niet meer
Ja daar heb ik niets aan als je ze niet post.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog wel een Ambar pic van gisteren
Heb je de afgelopen 3 a 4 maanden onder een steen geleefdquote:
ik zit overalquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer weg. Heb zelfs @:vino_tinto hierheen ontvoerd, wat zeg je me daarvan
Zelfs op de eettafel?quote:
Is wel de grote winnaar van vorige maandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer weg. Heb zelfs @:vino_tinto hierheen ontvoerd, wat zeg je me daarvan
Dat is een ander verhaal, dat moet iedereen voor zichzelf weten.quote:
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel de grote winnaar van vorige maand
Meer DTSer krijg je ze denk ik niet
Wil ik dit weten?quote:
Dotteke waarom reageer je altijd zo serieus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Nee, die is vermoeidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dotteke waarom reageer je altijd zo serieus.Is je sarcasme radartje kapot ofzo?
Met nadruk op lijktquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔
Multifunctionele eettafel, dat blijkt wel.quote:
En nu nog de naam goed schrijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tino is lichtelijk gestoord
Oh, lichtelijk maar. Da's al beter dan genoeg anderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tino is lichtelijk gestoord
dat laatste is correctquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tinto is lichtelijk gestoord
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tinto is lichtelijk gestoord
Maar sommige users daar zijn ook wel chill hoor, het is ook weer niet dat ik iedereen kut vind in DTS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel de grote winnaar van vorige maand
Meer DTSer krijg je ze denk ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En als er dan een drankje ingaat gaat ze helemaal losssssssquote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is hier ook niemand normaal.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjessss![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vroeg me even af of dat misschien het White House van de Confederacy was of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://acwm.org/white-house-of-the-confederacy/
Nee dat ziet er best wel sneu uit eigenlijk.
🐙
Ja ik was druk bezig met andere dingen dan fok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 3 a 4 maanden onder een steen geleefd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er dan een drankje ingaat gaat ze helemaal losssssss
Drankje?quote:
In het weekend begint de avond al om 14 uur.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het weekend begint de avond al om 14 uur.
Nee het is het Capitool van de Confederacy. Ook in Richmond trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of dat misschien het White House van de Confederacy was of zo.
https://acwm.org/white-house-of-the-confederacy/
Nee dat ziet er best wel sneu uit eigenlijk.
Ah, die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is het Capitool van de Confederacy. Ook in Richmond trouwens.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan mezelf ook niet normaal noemen en was dat normaal gesproken ook niet van plan..
Succes met de slakken ontwijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
ohja, ik zou nog even aankleden en boodschappen doen![]()
O dat is hier aan de overkant op het pad ook zo erg, van die hele dikke lange naaktslakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Blij dat ik nu ook niet naar buiten hoef want gisteren was ook het weer een groot feest met naaktslakken ontwijken. Ook een complete orgie weer waar ik bijna overheen reed.![]()
Hou op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is hier aan de overkant op het pad ook zo erg, van die hele dikke lange naaktslakken
Dat zijn een boel dts-ers ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.quote:
IK HAD ER VORIG JAAR ÉÉN OP MIJN BROEK! Nu heb ik een trauma.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.
En toen trapte ik ergens in......... jakkie de jakkie krijg er nog rillingen van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
M'n hond vrat weleens naaktslakken op. Mag natuurlijk niet, maar die hond zag ze eerder dan wij. Vooral als ze van stront hadden gegeten ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.
En toen trapte ik ergens in......... jakkie de jakkie krijg er nog rillingen van...
Oh dacht even dat je een omschrijving van een naaktslak gaf.quote:
gewoon opeten. Heb je die salade zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
-legt haar cracker weer even op bord neer-
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gewoon opeten. Heb je die salade zelf gemaakt?
bah bah,quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hond vrat weleens naaktslakken op. Mag natuurlijk niet, maar die hond zag ze eerder dan wij. Vooral als ze van stront hadden gegeten ofzo.
Zou ik altijd doen als het kanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik EMDR-therapie krijgen voor mijn trauma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |