quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten vertekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.
Eerst eens kijken wat de beste dag wordt om dingen buiten te doen, vandaag of morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even op de koffie?
Ik ga vandaag ook alleen maar boodschappen doen..
Hier woensdag al, maar maandag ook geen regen zie ik..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja donderdag wordt het pas weer beter.
Was wel een leuke tijd dingen met de kleine doen. Koen juniors zijn naar de sportschoolquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeps, worstenvingers.
Misschien een teken om lekker wat actiefs te gaan doen met de kleine.
Morgen dan denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wat de beste dag wordt om dingen buiten te doen, vandaag of morgen
Ja ik ga zo maar eens wat ongebruikt kampeerspul weg-ontspullen. Nou de kar weg is ga ik zeker nooit meer kamperen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeps, worstenvingers.
Misschien een teken om lekker wat actiefs te gaan doen met de kleine.
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier woensdag al, maar maandag ook geen regen zie ik..
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga mijn bed maar eens uit.![]()
Heerlie de peerlie geslapen.
Is vast overgewaaidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vinden
Gister maar haar Castlefest geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was wel een leuke tijd dingen met de kleine doen. Koen juniors zijn naar de sportschool
Iets verstandigs.quote:
Gaan we weer hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er werd eest dinsdag hel en verdoemenis geroepen, zomerstorm etc. Niks meer van terug te vinden
Windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorNEGEN EN DERTIG GRADEN
![]()
[ afbeelding ]
Eeeh weet het niet uit m'n hoofd, moet je even in de folder kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voor hoeveel geld en hoeveel % korting is dat?
Heb liever een Switch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je er beter een hebben die graag stofzuigt, poetst en hemels kan koken als ze daar de opdracht toe krijgt.
Mannen zijn allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Vast wel ergens op de wereld maar niet in deze SC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens wat ongebruikt kampeerspul weg-ontspullen. Nou de kar weg is ga ik zeker nooit meer kamperen.
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |