Ik mag toch ook gewoon generaliseren ipv onderkennen dat er genoeg uitzonderingen zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat je me toch wel beter kent dan dat je denkt dat ik niet aan zelf reflectie doe
Zo niet dan heb je niet opgelet
Het zijn vast anderen die hen dat aanleren. Mannen toevallig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste vrouwen geven van heel veel dingen zichzelf de schuld.
Zo.
En waarom? Omdat hen dat wordt aangeleerd.
De maatschappij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn vast anderen die hen dat aanleren. Mannen toevallig?
Er zijn helaas veel te weinig uitzonderingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch ook gewoon generaliseren ipv onderkennen dat er genoeg uitzonderingen zijn?
Die is ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:
Edit: laat maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo lang je maar ziet dat ze meer doet en mogelijk bijpakt in bijvoorbeeld het weekend
Ah, ga jij ook al zo doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niets gedaan om te kijken of het kan dus het is zo
Ik ben ook de vrouw in huis hier ja. Ik kan alles zelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je een feminiene man bent.
Als het niet waar is hoor ik het graagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ga jij ook al zo doen.
Prima.
Lekker hoor, rustig dagje, straks denk ik maar naar Ma Koenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje, en hoe is t daar?
Even op de koffie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, rustig dagje, straks denk ik maar naar Ma Koen
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten verrekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb volgens deze kenmerken een a-typische relatie. Wellicht bestaat ie daardoor al tig jaar
WAT STAAT ER?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet je waarheid niet laten verrekenen door wat chronisch online mensen. Is nooit goed voor je geestelijke gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |