Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk wordt het zo droog. Heb geen zin om weer in de regen te moeten wandelen
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet vrij zeker als mijn moeder nog wel had geleefd dat ze waarschijnlijk ook iets zou hebben inmiddels of over een paar jaar waardoor ze alles vergeet want dat begon al een beetje voor ze kwam overlijden.
zoietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef er een positieve draai aan.
Hoeveel standen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardag
Ik vind het heel jammer dat mijn moeder er niet meer is maar soms ben ik ook wel "blij" dat ik haar niet helemaal heb zien aftakelen. Voor iemand van 60 was het al niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefde
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.quote:
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?
Ja.
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.
3 voor KLB/ONZquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.
Kunnen de FA's ook lekker met pensioen.
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?quote:
Ohja maar dat vind ik heel vaak niet eens ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS afquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?
Lekker laten gaan joh.
Hier een graadje warmerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorNEGEN EN DERTIG GRADEN
![]()
[ afbeelding ]
Oh, loopt dat nog? Misschien ben ik er blind voor geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS af
Je mist er niets aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS af
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat Reddit een beetje dood is.
Ik log zojuist in, en heb een mention. Kennelijk ben ik top 10% reageerder in mijn community. Wat dat ook mag inhouden.
Ik heb dit jaar geloof ik 5 reacties geplaatst.
Windkracht ZW 12 ook onniedanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |