Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Foto van maken en wegmikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorNEGEN EN DERTIG GRADEN
![]()
[ afbeelding ]
Ja, is ze beter af begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Woman needs a man like a fish needs a bicyclequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ze beter af begrijp ik.
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Heyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?
Kan ik lekker de hele dag aan mezelf denken. Onverwachts topidee in dit topic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woman needs a man like a fish needs a bicycle
Post je dit vanuit een baarmoeder?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeyIk ben nog NOOIT bij een vrouw weggegaan
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.
Tehuis vindt ze vreselijk, wil alleen met personeel te maken hebben, denk dat ze medebewoners te confronterend vindt ofzo
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je dit vanuit een baarmoeder?
Lichamelijk is ze nog wel ok, al gaat lopen nauwelijks, hooguit beetje schuifelen achter rollator, dat is in die jaren sinds diagnose (kleine 4 jaar terug) razendsnel achteruit gegaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.
Maar al 2 jaar op de gesloten afdeling en ze herkent jullie nog. Dan gaat het best langzaam. Geen idee of dat hier positief of negatief is.
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Straks weer het hele weekend janken dat je geenbroek meer hebt om aan te trekken want dat alles onder zitquote:
Eerder omdat alles strak zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks weer het hele weekend janken dat je geenbroek meer hebt om aan te trekken want dat alles onder zit
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.
Vrouw van niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beide ouders zoeken het maar uit wie voor ze zorgt. Ik ben het iig niet
sow..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja het schijnt dat acties consequenties hebben, ook voor ouders.quote:
Die had ik laatst gekocht, geweldig ding. Maar het is Cecil dus heb daar ineens maat S blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Broeken met elastiek en aantrektouwtjes en altijd een maat te groot
Geef er een positieve draai aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
valt weinig voor mn ouders te zorgen voor mij
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergeten
Beetje vliegeren met Ambar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.quote:
Mijn moeder is in het verleden ook zeker niet de beste moeder geweest. Tot ik uit huis was kon ik haar echt niet uitstaan. Gelukkig is die relatie verbeterd toen ik uit huis ging. Als ze dan vervelend ging doen kon ik gewoon zeggen tjeu ik ga naar huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.
Dat lijkt me wel heel lastig ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Mijn moeder denkt dat ze prima in orde is. Geen idee waar ze dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat hij vanalles vergat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat van dat hij vanalles vergat.
In 2013 dacht hij dat ik geboren was in 1979, toen ik vroeg welk jaar hij dacht dat het was, zei hij 1983.
Pap,ik ben niet vier.
Hij bleef nieuwe verpleegbedden bestellen via de telefoon bij een bedrijf, en dan na een week weer afbellen omdat het te lang duurde, dit deed hij zo vaak achter elkaar dat ze hem op een zwarte lijst moesten zetten.
Hij sprak over zijn dochter, maar noemde haar bij de naam van zijn zus. Probeerde de tv te bedienen met de telefoon en te bellen met de afsrandsbediening.
Maar toen de huisarts kwam peilen nadat ik hem waarschuwde ging het goed met hem hoor.
Tja.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?![]()
Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk wordt het zo droog. Heb geen zin om weer in de regen te moeten wandelen
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet vrij zeker als mijn moeder nog wel had geleefd dat ze waarschijnlijk ook iets zou hebben inmiddels of over een paar jaar waardoor ze alles vergeet want dat begon al een beetje voor ze kwam overlijden.
zoietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef er een positieve draai aan.
Hoeveel standen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardag
Ik vind het heel jammer dat mijn moeder er niet meer is maar soms ben ik ook wel "blij" dat ik haar niet helemaal heb zien aftakelen. Voor iemand van 60 was het al niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis mijn moeder soms maar ik weet dat mijn leven nog meer drama had gehad als ze nog leefde
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten van tevoren.
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.quote:
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het de komende jaren gaat regenen en wanneer?
Ja.
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze GC tegenwoordig ook wel met twee mensen af kunnen. Denk zelfs met één wel.
3 voor KLB/ONZquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 modje voor NWS, 1 voor POL, en 1 voor de rest van het forum.
Kunnen de FA's ook lekker met pensioen.
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?quote:
Ohja maar dat vind ik heel vaak niet eens ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja wel dat je regelmatig door de regen zou moeten lopen als je een hond hebt.
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS afquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat handjevol topics van Mikeytt en Tong80 met 2 reacties?
Lekker laten gaan joh.
Hier een graadje warmerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Oh, loopt dat nog? Misschien ben ik er blind voor geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS af
Je mist er niets aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat Reddit een beetje dood is.
Ik log zojuist in, en heb een mention. Kennelijk ben ik top 10% reageerder in mijn community. Wat dat ook mag inhouden.
Ik heb dit jaar geloof ik 5 reacties geplaatst.
Windkracht ZW 12 ook onniedanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.
Truequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mannen zijn dood en moeten klootzakken
vraag maar aan @:yvonne
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik zie op Zooplus dat iedere keer dat ik een nieuwe zak voer voor de katten bestelt, deze 10-15% duurder is geworden.
Graaiflatie!
Dat kan niet daar post @DeZwabber nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
26 en dan opeens 40.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MANquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan niet daar post @:dezwabber nog
Die liked daar vooralquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet wel dat er recent nog ergens uitkwam dat een enorm percentage van de votes en de reacties bots zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
Gedraag je!quote:
Volgens mij moeten we ons om nog iemand zorgen maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MAN
Gek
Ik ben altijd super braaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
DIe stonden hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben altijd super braaf.Stoute meid jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
F1 VT3quote:
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.quote:
Je bent ook vrij te posten waar je wilt tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |