Windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorNEGEN EN DERTIG GRADEN
![]()
[ afbeelding ]
Eeeh weet het niet uit m'n hoofd, moet je even in de folder kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voor hoeveel geld en hoeveel % korting is dat?
Heb liever een Switch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je er beter een hebben die graag stofzuigt, poetst en hemels kan koken als ze daar de opdracht toe krijgt.
Mannen zijn allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Vast wel ergens op de wereld maar niet in deze SC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Nou heb ik nog een boeiende discussie gemist deze ochtend.
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens wat ongebruikt kampeerspul weg-ontspullen. Nou de kar weg is ga ik zeker nooit meer kamperen.
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Foto van maken en wegmikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Een mens verzamelt wat in zijn leven.
Merk dat mijn vrouw het geestelijk en fysiek onmogelijk vindt om.iets weg te doen. Zoveel zooi waar ze al 15 jaar niet naar gekeken heeft maar absoluut niet weg mag.
Hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ja, is ze beter af begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Woman needs a man like a fish needs a bicyclequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ze beter af begrijp ik.
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je haar toch gewoon weg. Dat is de concensus hier
Heyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk eens een man die niet weggaat bij zijn vrouw terwijl er duidelijk iets mankeert aan haar. Kom jij met dit advies.
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Hoe vaak heeft ze nog heldere momenten?
Kan ik lekker de hele dag aan mezelf denken. Onverwachts topidee in dit topic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woman needs a man like a fish needs a bicycle
Post je dit vanuit een baarmoeder?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeyIk ben nog NOOIT bij een vrouw weggegaan
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze herkent ons nog, dat wel. Maar zit al bijna 2 jaar in een gesloten afdeling hier in Zoetermeer.
Tehuis vindt ze vreselijk, wil alleen met personeel te maken hebben, denk dat ze medebewoners te confronterend vindt ofzo
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je dit vanuit een baarmoeder?
Lichamelijk is ze nog wel ok, al gaat lopen nauwelijks, hooguit beetje schuifelen achter rollator, dat is in die jaren sinds diagnose (kleine 4 jaar terug) razendsnel achteruit gegaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte bij mijn oma dat ze nog helder genoeg was om mee te krijgen hoe "slecht" de medebewoners waren, waardoor ze soort van op ze neer ging kijken. Moeilijke tijd voor haar. Voelde zich in de steek gelaten.
Maar al 2 jaar op de gesloten afdeling en ze herkent jullie nog. Dan gaat het best langzaam. Geen idee of dat hier positief of negatief is.
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees in logboek van m'n moeder dat ze steeds roept dat ze terug wil naar d'r huis..
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |