Eerder omdat alles strak zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks weer het hele weekend janken dat je geenbroek meer hebt om aan te trekken want dat alles onder zit
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net twee keer gebeld dat ze helemaal in de war is.
Vrouw van niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beide ouders zoeken het maar uit wie voor ze zorgt. Ik ben het iig niet
sow..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja het schijnt dat acties consequenties hebben, ook voor ouders.quote:
Die had ik laatst gekocht, geweldig ding. Maar het is Cecil dus heb daar ineens maat S blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Broeken met elastiek en aantrektouwtjes en altijd een maat te groot
Geef er een positieve draai aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
valt weinig voor mn ouders te zorgen voor mij
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder is het vaak bellen intussen gelukkig ook vergeten
Beetje vliegeren met Ambar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds uit naar die windkracht 12
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.quote:
Mijn moeder is in het verleden ook zeker niet de beste moeder geweest. Tot ik uit huis was kon ik haar echt niet uitstaan. Gelukkig is die relatie verbeterd toen ik uit huis ging. Als ze dan vervelend ging doen kon ik gewoon zeggen tjeu ik ga naar huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds mijn zusje verstoten is zal het daar wel op neer gaan komen ja.
Dat lijkt me wel heel lastig ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Mijn moeder denkt dat ze prima in orde is. Geen idee waar ze dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in de moeilijkste fase nu met mijn moeder. Ze woont nog thuis en heeft helemaal niet het inzicht dat er iets aan de hand is. Omdat ze nog niet dwaalt of de boel in de fik steekt, kan ze niet gedwongen ergens naartoe.
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat hij vanalles vergat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Ik heb het met mijn vader ook geprobeerd. Hij is er mentaal wel bij, maar hij zou eigenlijk niet meer alleen gelaten moeten worden omdat van dat hij vanalles vergat.
In 2013 dacht hij dat ik geboren was in 1979, toen ik vroeg welk jaar hij dacht dat het was, zei hij 1983.
Pap,ik ben niet vier.
Hij bleef nieuwe verpleegbedden bestellen via de telefoon bij een bedrijf, en dan na een week weer afbellen omdat het te lang duurde, dit deed hij zo vaak achter elkaar dat ze hem op een zwarte lijst moesten zetten.
Hij sprak over zijn dochter, maar noemde haar bij de naam van zijn zus. Probeerde de tv te bedienen met de telefoon en te bellen met de afsrandsbediening.
Maar toen de huisarts kwam peilen nadat ik hem waarschuwde ging het goed met hem hoor.
Tja.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom gedraag je dan zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |