Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben hard hun best gedaan om hun userbase weg te jagen.
Truequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mannen zijn dood en moeten klootzakken
vraag maar aan @:yvonne
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg de drama daar maar sporadisch. Wat hebben ze nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik zie op Zooplus dat iedere keer dat ik een nieuwe zak voer voor de katten bestelt, deze 10-15% duurder is geworden.
Graaiflatie!
Dat kan niet daar post @DeZwabber nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon sluiten. Ben je meteen van dat hoerige DTS af
26 en dan opeens 40.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een graadje warmer
[ afbeelding ]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MANquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan niet daar post @:dezwabber nog
Die liked daar vooralquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet wel dat er recent nog ergens uitkwam dat een enorm percentage van de votes en de reacties bots zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh niet recentelijk. Gewoon het bekende drama van de afgelopen jaren. Mensen die vervolgens afhaken uit principe, dan mensen die afhaken omdat ze het gezeik zat zijn, en dan mensen die afhaken omdat er minder mensen zijn waardoor er weer mensen afhaken omdat er minder mensen zijn. Etc.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
Gedraag je!quote:
Volgens mij moeten we ons om nog iemand zorgen maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZWABBER STOP DAAR EENS MEE MAN
Gek
Ik ben altijd super braaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
DIe stonden hier ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook maar Stockholmsyndroom hoor. Ik kwam er eigenlijk voor de Âmbar pics van Ieni.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben altijd super braaf.Stoute meid jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
F1 VT3quote:
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.quote:
Je bent ook vrij te posten waar je wilt tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ze hier even weg en volgde ik de pics. Dat is waarom ik daar begon met posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |