I know. Maar stoken heb ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja maar die zijn daar niet meer
Ja daar heb ik niets aan als je ze niet post.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog wel een Ambar pic van gisteren
Heb je de afgelopen 3 a 4 maanden onder een steen geleefdquote:
ik zit overalquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer weg. Heb zelfs @:vino_tinto hierheen ontvoerd, wat zeg je me daarvan
Zelfs op de eettafel?quote:
Is wel de grote winnaar van vorige maandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer weg. Heb zelfs @:vino_tinto hierheen ontvoerd, wat zeg je me daarvan
Dat is een ander verhaal, dat moet iedereen voor zichzelf weten.quote:
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel de grote winnaar van vorige maand
Meer DTSer krijg je ze denk ik niet
Wil ik dit weten?quote:
Dotteke waarom reageer je altijd zo serieus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Nee, die is vermoeidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dotteke waarom reageer je altijd zo serieus.Is je sarcasme radartje kapot ofzo?
Met nadruk op lijktquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔
Multifunctionele eettafel, dat blijkt wel.quote:
En nu nog de naam goed schrijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tino is lichtelijk gestoord
Oh, lichtelijk maar. Da's al beter dan genoeg anderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tino is lichtelijk gestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |