dat laatste is correctquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tinto is lichtelijk gestoord
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nadruk op lijkt
@:Vino_Tinto is lichtelijk gestoord
Maar sommige users daar zijn ook wel chill hoor, het is ook weer niet dat ik iedereen kut vind in DTS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel de grote winnaar van vorige maand
Meer DTSer krijg je ze denk ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En als er dan een drankje ingaat gaat ze helemaal losssssssquote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is hier ook niemand normaal.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjessss![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vroeg me even af of dat misschien het White House van de Confederacy was of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://acwm.org/white-house-of-the-confederacy/
Nee dat ziet er best wel sneu uit eigenlijk.
🐙
Ja ik was druk bezig met andere dingen dan fok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 3 a 4 maanden onder een steen geleefd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er dan een drankje ingaat gaat ze helemaal losssssss
Drankje?quote:
In het weekend begint de avond al om 14 uur.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het weekend begint de avond al om 14 uur.
Nee het is het Capitool van de Confederacy. Ook in Richmond trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of dat misschien het White House van de Confederacy was of zo.
https://acwm.org/white-house-of-the-confederacy/
Nee dat ziet er best wel sneu uit eigenlijk.
Ah, die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is het Capitool van de Confederacy. Ook in Richmond trouwens.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan mezelf ook niet normaal noemen en was dat normaal gesproken ook niet van plan..
Succes met de slakken ontwijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:38 schreef mschol het volgende:
ohja, ik zou nog even aankleden en boodschappen doen![]()
O dat is hier aan de overkant op het pad ook zo erg, van die hele dikke lange naaktslakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Blij dat ik nu ook niet naar buiten hoef want gisteren was ook het weer een groot feest met naaktslakken ontwijken. Ook een complete orgie weer waar ik bijna overheen reed.![]()
Hou op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is hier aan de overkant op het pad ook zo erg, van die hele dikke lange naaktslakken
Dat zijn een boel dts-ers ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt ze best normaal hoor. 🤔
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.quote:
IK HAD ER VORIG JAAR ÉÉN OP MIJN BROEK! Nu heb ik een trauma.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.
En toen trapte ik ergens in......... jakkie de jakkie krijg er nog rillingen van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
M'n hond vrat weleens naaktslakken op. Mag natuurlijk niet, maar die hond zag ze eerder dan wij. Vooral als ze van stront hadden gegeten ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb jaren terug eens gehad dat ik naar de schuur liep, in het donker.
En toen trapte ik ergens in......... jakkie de jakkie krijg er nog rillingen van...
Oh dacht even dat je een omschrijving van een naaktslak gaf.quote:
gewoon opeten. Heb je die salade zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
-legt haar cracker weer even op bord neer-
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gewoon opeten. Heb je die salade zelf gemaakt?
bah bah,quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hond vrat weleens naaktslakken op. Mag natuurlijk niet, maar die hond zag ze eerder dan wij. Vooral als ze van stront hadden gegeten ofzo.
Zou ik altijd doen als het kanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik EMDR-therapie krijgen voor mijn trauma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |