Nee. Gaat mijn vader vast tegenvallen om te revalideren. Loopt snel tegen zijn grenzen aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal voor jullie duimen. Is niet niks natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer single!En daar had je kinderen mee gewild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Goeiemorgen CLquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daar had je kinderen mee gewild?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal frustrerend worden. Maar veel zittend of liggend doen in het begin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Gaat mijn vader vast tegenvallen om te revalideren. Loopt snel tegen zijn grenzen aan.
Sorryquote:
Ja heel sneu. Hopelijk is ie redelijk droog straks.quote:
Nou nee, daar dacht zij in het begin nog wel even over, maar dat was sowieso geen goed idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat je er vanaf bent. Dat ze je niet steunt bij het verzorgen van je ouders zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou nee, daar dacht zij in het begin nog wel even over, maar dat was sowieso geen goed idee.
Ja, zo kun je geen relatie hebben inderdaad. Maar het doet wel enorm pijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees blij dat je er vanaf bent. Dat ze je niet steunt bij het verzorgen van je ouders zegt al genoeg.
Ja dat is even kut ja. Maar ja. Sterkte daarmee dan. Eet wat chocolaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo kun je geen relatie hebben inderdaad. Maar het doet wel enorm pijn.
Oh ja, straks maar even inslaan. @CherryLips, waar kan ik het beste naartoe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is even kut ja. Maar ja. Sterkte daarmee dan. Eet wat chocola
Ik ben vijf minuten weg en je zoekt alweer ruziequote:
Sterkte Reccequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
De hoeveelheid mannen die weg gaan zodra ze te veel moeten doen is juist de norm... Vrouw krijgt kanker, man is waarschijnlijk wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:10 schreef Grotetijd het volgende:
Het is vrij kwalijk dat ze je niet steunt bij de situatie omtrent je oudersHet daarom uitmaken is eh....
Als de rollen omgedraaid waren had poep de ventilator geraakt
Zowat 4.000.000.000 vrouwen op de wereld, 50 procent is lelijk, 45 procent te jong of te oud, een paar die te erg stinken en er zijn nog zeker 10 leuke vrouwen over om zeer enthousiast baby's mee te makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is logisch. Komt goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ieuw baby'squote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zowat 4.000.000.000 vrouwen op de wereld, 50 procent is lelijk, 45 procent te jong of te oud, een paar die te erg stinken en er zijn nog zeker 10 leuke vrouwen over om zeer enthousiast baby's mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |