SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, straks maar even inslaan. @:cherrylips, waar kan ik het beste naartoe?
Aan zo'n vriendin heb je nog wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vriendin heeft de Switch 2 gekocht. Dadelijk ophalen
Die zijn al een tijd weg uit mijn winkelcentrum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.
Hoeveel kilo voor hoeveel geld en hoeveel % korting is dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Grenze heeft Milka in de aanbieding.
Ik krijg hem voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vriendin heeft de Switch 2 gekocht. Dadelijk ophalen
Waarom niet Hourly??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we een nieuwe traditie in het leven roepen.
@:CherryLips' Daily Choco Deal
Kun je er beter een hebben die graag stofzuigt, poetst en hemels kan koken als ze daar de opdracht toe krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan zo'n vriendin heb je nog wat.
Dat is toch ook belachelijk..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De hoeveelheid mannen die weg gaan zodra ze te veel moeten doen is juist de norm... Vrouw krijgt kanker, man is waarschijnlijk weg
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk..
Wat is er gebeurd met moeite steken in een relatie,er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn, en "vechten" voor elkaar?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?
Ik vind onthouden wanneer iemand bij grootouders eet (wat helemaal niet zo steevast was) anders dan wat er zich hier afspeelt..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was jij laatst niet boos omdat je weigerde te onthouden dat een dame steevast iedere vrijdag bij haar grootouders soep ging eten, omdat je dat niet belangrijk genoeg vond, terwijl jouw gebrek aan interesse haar teleurstelde?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kan zo president van amerika worden grotetijdje
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor mijn verjaardag
in november
Jij weet wel heel goed anderen de les te lezen, maar vervolgens is er altijd wel eoa flutsmoesje waarom het voor jou zelf dan weer niet geldtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind onthouden wanneer iemand bij grootouders eet (wat helemaal niet zo steevast was) anders dan wat er zich hier afspeelt..
Wow zo ene ouwe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een gameboy gekregen voor mn verjaardag
Tsja, het traditionele rollenpatroon. Het is kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg niet dat het voor jou geldt, maar de reden dat veel mannen een relatie beëindigen bij ziekte of andere gevallen dat de vrouw in kwestie niet voor de man kan zorgen, is precies dat de vrouw niet voor de man kan zorgen. Veel mannen zijn gewend en opgevoed dat ze veelal niet voor zichzelf hoeven te zorgen in bepaalde opzichten omdat hun vrouw/vriendin of zelfs moeder dat voor hun doen.
Mannen hebben niet geleerd om hun eigen behoeftes weg te cijferen om voor een ander te zorgen. Veel vrouwen wel, al van jongs af aan.
Uitstraling omschreef hoeveel vrouwen geschikt zijn om baby's mee te makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er een parasiet gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |