Rosa op links kan idd niet. Regeer op rechtsachter vind ik ook niks trouwens.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Como is best aardig, maar wat is Ajax enorm slecht zeg. Como is echt veel en veel beter. Waar is Wijndal? Die Rosa kan toch niet..
Dat was best een prima verdediger.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Perr Schuurs is ook al bijna 2 jaar geblesseerd inmiddels. Soms mis ik die baas wel.
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef Bofjijff het volgende:
Scheelt dat dit elftal voor zeker de helft geen basisspelers bevat.
met een hoofdletter Gquote:Op zondag 27 juli 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .
Deef mag ook naar kleedkamer maar Sjon ziet dat helaas anders inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met een hoofdletter G![]()
1 van de 2 in de basis is meer dan voldoende, maar Heitinga ziet dat wellicht anders helaas
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
27 juli en sommigen schrijven dit seizoen al af
Die is het wel helemaal kwijt ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die Godts komt toch ook al maanden geen speler voorbij
Het is niks meer sinds zijn bekering tot je weet welquote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
het is en blijft een oefencampagne waar men veel aan het proberen is. Ja het is niet best, deels door een prima tegenstander die aardig aan het investeren is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.
Ja daar heb je gelijk in. Maar ook in zijn interimperiode heeft Heitinga mij totaal niet overtuigd. Zijn interviews waren niets meer dan simpele oneliners en het veldspel was niet denderend.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is en blijft een oefencampagne waar men veel aan het proberen is. Ja het is niet best, deels door een prima tegenstander die aardig aan het investeren is.
Zal vast nog wat gebeuren op de transfermarkt en heitinga kan je nu nog niet echt eerlijk beoordelen denk ik.
De uitslag van deze wedstrijd zegt net zo weinig als die 5-1 winst tegen Celtic.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:26 schreef William_Papadin het volgende:
Dit Ajax wordt op dit moment volledig afgeschminkt door een leep Como, waarvan het duidelijk is dat ze geleid worden door iemand die tactisch zeer sterk is.
Hopelijk krijgt de staf van Ajax het wat beter defensief voor elkaar want we zien helaas weer veel te veel “oud zeer” terugkomen op het gebied van verdedigen, druk zetten en positioneren. Dit optreden stelt niet gerust.
Eens hoor, zeker defensief.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Het vertrek van Farioli gaat ons veel pijn doen.
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar ook in zijn interimperiode heeft Heitinga mij totaal niet overtuigd. Zijn interviews waren niets meer dan simpele oneliners en het veldspel was niet denderend.
We gaan dit seizoen Farioli missen
Die wekt ook wel de indruk dat hij er gewoon geen zin in heeft.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:34 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey mist in oog met de doelman.
Goh
dit idd. 1 en al frustratie lijkt het wel. Snap ook niet dat hij niet naar de tegenstander wilde mocht dat waar zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die wekt ook wel de indruk dat hij er gewoon geen zin in heeft.
Nouja je hoopt wat lijn in het spel te zien. Vastigheden, dat soort dingen. Lijkt nu allemaal toch vrij randomquote:Op zondag 27 juli 2025 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je ouder bent dan 7 jaar dan heb je al voldoende seizoenen meegemaakt om te weten dat prestaties in de voorbereiding 0,0 zeggen over het seizoen dat volgt. Uiteraard zie je het team liever goed spelen maar je kunt hier echt niets uit opmaken.
Ik hoop tegen monaco dat er wat minder gewisseld wordt en je echt met de basis begint. Het is enorm veel expirimenteren momenteel wat opzich wel logisch is. Dat dat niet (altijd) een positief gevoel geeft snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nouja je hoopt wat lijn in het spel te zien. Vastigheden, dat soort dingen. Lijkt nu allemaal toch vrij random
Je kan op zijn minst met een linksback op de linksback beginnen. Dat voelt in elk geval wat logischer als er zo nodig zo veel gewisseld moet worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik hoop tegen monaco dat er wat minder gewisseld wordt en je echt met de basis begint. Het is enorm veel expirimenteren momenteel wat opzich wel logisch is. Dat dat niet (altijd) een positief gevoel geeft snap ik dan weer wel.
Welke club wil die nou hebben?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een voorbereiding, zegt over het geheel weinig.
Enige wat me echt zwaar tegenvalt is Brobbey, die heeft nog steeds niet gescoord. Blijft ook amper kansen krijgen.
Hoop dat er snel een mooie club voor hem komt.
Hij viel tegen Celtic wel aardig inquote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die deal gaat gewoon door is ook niets vreemds mee aan de hand want vanaf het begin waren de geruchten dat de transfer deze week zou worden afgerond.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:05 schreef Bugno3 het volgende:
Bounida en Steur zitten wat mij betreft dicht tegen de basis aan als die Gloukh-transfer zoals te verwachten is niet doorgaat. Maar ook dat zal garantie zijn voor een seizoen met 50+ tegengoals. Ik verwacht ook dat autist Sutalo totaal gaat verzuipen als hij door moet dekken en ruimte in zijn rug krijgt.
Jawelll.quote:
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.quote:
4x gevaarlijk balverlies op eigen helft in minder dan 20 minuten. Dan zak je gewoon door elke ondergrens.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:07 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, en "de speler die tenminste voetbal brengt", volgens velen op bijvoorbeeld Showtime, Fitz-Jim, was hilarisch slecht en slordig. Doe dat maar gewoon niet meer joh.
Maar wat is ie dynamisch he?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
4x gevaarlijk balverlies op eigen helft in minder dan 20 minuten. Dan zak je gewoon door elke ondergrens.
Hij maakt best wel veel fouten. 50 miljoen vind ik dus wel buitensporig hoog. Gezien zijn leeftijd en een mogelijke ontwikkeling die hij nog kan doormaken in de toekomst is het een goed bedrag.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.
Maar goed, het is gezien onze situatie dan wel weer erg welkom.
"Hij maakt best wel veel fouten", ook als linksback ja? De fouten die hij maakt, zijn in de regel als centrale verdediger. En het lijkt me stug dat Chelsea hem daar gaat posten.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:48 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Hij maakt best wel veel fouten. 50 miljoen vind ik dus wel buitensporig hoog. Gezien zijn leeftijd en een mogelijke ontwikkeling die hij nog kan doormaken in de toekomst is het een goed bedrag.
Bij Chelsea kan je dergelijke fouten niet veroorloven. Het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij Ajax blijft, maar ajax heeft geld nodig dus verkopen is noodzakelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Hij maakt best wel veel fouten", ook als linksback ja? De fouten die hij maakt, zijn in de regel als centrale verdediger. En het lijkt me stug dat Chelsea hem daar gaat posten.
Je gaat niet in op mijn vraag. Heb jij hem veel fouten als linksback zien maken, dan?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:52 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Bij Chelsea kan je dergelijke fouten niet veroorloven. Het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij Ajax blijft, maar ajax heeft geld nodig dus verkopen is noodzakelijk.
Ik heb hem overal fouten zien maken. Hij is medeverantwoordelijk geweest voor het hoge aantal tegendoelpunten de afgelopen jaren. Zeker toen die Italiaan nog geen coach was maakte hij veel fouten door zijn jeugdigheid.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn vraag. Heb jij hem veel fouten als linksback zien maken, dan?
Ja, en onder Farioli stond hij vooral linksback. Eerder vooral als centrale verdediger.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:07 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik heb hem overal fouten zien maken. Hij is medeverantwoordelijk geweest voor het hoge aantal tegendoelpunten de afgelopen jaren. Zeker toen die Italiaan nog geen coach was maakte hij veel fouten door zijn jeugdigheid.
mwaw op de back best sterk, die interesse is er niet voor niets. Heb hem ook niet echt veel fouten zien maken, zeker niet op zijn leeftijd.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben het wel met Klaas eens dat die veel fouten maakt, ook op de linksbackpositie (laat heel vaak zijn mannetje lopen waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan en dan wordt de fout gegeven aan de Ajacied die de man van het doelpunt dan laat lopen maar vaak komt zo'n aanval tot stand vanaf Hato's zijde) en aanvallend is het weinig voor een Ajax back.
Wat lul je man? Iedereen heeft kunnen zien dat hij overal waar hij liep veel fouten maakte.en medeverantwoordelijk voor veel tegendoelpunten de afgelopen jaren. Ik weet het nog niet met deze jongen of hij echt de top gaat halen. Hij heeft gewoon niet de killersmentaliteit heb ik het idee.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en onder Farioli stond hij vooral linksback. Eerder vooral als centrale verdediger.
Bedankt ChatGPTCryptonees voor je algoritmische antwoorden.
50 miljoen is daar een veel te groot bedrag voor, zelfs voor Chelsea. Ze zullen het wel echt in hem zien zitten.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:13 schreef Houniet het volgende:
Die jongen wordt daar voor de handel gehaald.
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ze hopen denk ik op een J. Timber achtig scenario.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:18 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
50 miljoen is daar een veel te groot bedrag voor, zelfs voor Chelsea. Ze zullen het wel echt in hem zien zitten.
Ja ik zag het in ieder geval bij Ajacieden op Reddit en in de comments op Ajax websites, nam even aan dat dat hier ook zo zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
dat heb je goed hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
Eens behalve dat de rest van de Eredivisie het wegvallen van die Ajax-tax moet betalen. Ze hebben lang genoeg mee kunnen liften op de naam van Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
Ja, verplaatste zich zelf na 20 minuten naar de bank!quote:
15 miljoen is te weinig. 35 miljoen is natuurlijk helemaal in orde.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ik vond hem ook een aardige indruk maken in zijn eerste wedstrijden.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
Forbs maakt in zijn eerste wedstrijd voor Brugge een goede indruk.
IK GA GELIJK KRIJGEN IK VOEL HET.
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
quote:Transfers Ajax: Gloukh-deal komt zo goed als zeker rond
De overstap van Oscar Gloukh naar Ajax komt definitief rond. Alleen de medische keuring moet nog worden gedaan en dan tekent hij een contract tot medio 2030.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heerkens ook net bevestigd door Ajax zelf.
https://x.com/AFCAjax/status/1949857529670082642
Ik vind het wel een prima keeper. Speelde goed op het EK, echte Ajax keeper in mijn ogen.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Daarom denk ik dat de constructie voor Heerkens wel beter is. Nu een jaartje achter Jaros. Opa Pasveer nog als mentor. En waarschijnlijk wel wat minuten in de beker of JA.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Veel hoger lukt ook alleen maar met meerdere bieders, probleem is dat hij z'n keuze al gemaakt heeft en dan liever wat meer tekengeld.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.
vraag me langzaamaan wel af of taylor wel weg gaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.
Taylor is bovengemiddeld maar geen topprijs waard dus zelfs 35 lijkt me wat aan de hoge kant, al hoop ik niet dat hij naar Porto gaat, omdat ik eigenlijk vind dat je als NL top niet aan de Portugese top moet verkopen.
Ik ook, vond hem zelfs één van de betere aankopen.. maar ging al snel bergafwaarts...quote:Op maandag 28 juli 2025 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vond hem ook een aardige indruk maken in zijn eerste wedstrijden.
Daarna niks meer van kwaliteit kunnen ontdekken.
Wie was er niet dramatisch dat seizoen. Een echte kans heeft hij ook niet gekregen. Ben oprecht wel benieuwd hoe hij het bij Brugge gaat doen.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik ook, vond hem zelfs één van de betere aankopen.. maar ging al snel bergafwaarts...
Gelukkig hebben we de chippie polar club nogquote:Op maandag 28 juli 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Como Cup in de kast, wat een gemis.
Wat zegt data als ondergetekende zijn zegen al heeft gegeven na tien seconden beeldmateriaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/11tegen11/status/1949878170947088704
@:slobeend
Nou ik wacht nog even. Ik dacht toen met Marin dat er ook een Messias binnen kwam.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Heerkens en Gloukh lijken me beide prima versterkingen, een voor de toekomst en een die meteen het verschil kan maken.
Zonde.quote:
Daar kan ik wel mee leven. Die verdiend behoorlijk veel in Frankrijk. Laatste seizoen bij ons werd die gepasseerd door Blind. Wat wedstrijden gemist vorig jaar. Had hem er graag bij gehad als geld geen probleem was. Maar met de huidige situatie moeten we daar niet aan beginnen.quote:
Defensieve middenvelder kan je vergeten, we hebben nu al veel te veel middenvelders met weinig zich op vertrekkers.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Die verdiend behoorlijk veel in Frankrijk. Laatste seizoen bij ons werd die gepasseerd door Blind. Wat wedstrijden gemist vorig jaar. Had hem er graag bij gehad als geld geen probleem was. Maar met de huidige situatie moeten we daar niet aan beginnen.
En Gloukh is wel echt een enorme aanwinst als dat rond komt. Zo enorm bewegelijk, fantastisch spelinzicht. Heeft echt kwaliteiten die we enorm missen op moment.
Mocht Taylor blijven dan heb je samen met Gloukh een heel mooi dynamisch 2 benig middenveld dat zich voorwaarts richt. Maar dan moet er wel een serieuze verdedigende middenvelder komen als slot op de deur, vuile meters, mensen onderuit schoffelen, dat soort werk. Liefst ook nog met wat ervaring of 25+.
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder kan je vergeten, we hebben nu al veel te veel middenvelders met weinig zich op vertrekkers.
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Mokio is nu al 3 klassen beter dan Mannsverk
Hey cryptonees welkom terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Como cup is de enige prijs die je had kunnen winnen dit seizoen. Wat zonde joh.
dit gaat weer een leuk ajax-seizoen wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.
Begrijp me niet verkeerd, vind Klaassen prima voor erbij. Maar niet op 6, tenzij tegen Telstar. En liever niet in de basis. Supersub om wedstrijden op te breken, heel graag.
Maar goed winnen met 7-5 is ook 3 punten waard.
Ik weet niet hoor, in dit topic ook al. Ik weet niet wie cryptonees is maar hij zal wel indruk gemaakt hebben.quote:
Ontzéttend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, in dit topic ook al. Ik weet niet wie cryptonees is maar hij zal wel indruk gemaakt hebben.
Klaas begint vast te bouwen aan zijn nieuwe alter ego voor barre tijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef De_Caranz het volgende:
[..]
dit gaat weer een leuk ajax-seizoen worden
topvermaak
Wel eens, heb ook niet het idee dat je met deze verdedigers met de punt naar achteren kan spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.
Begrijp me niet verkeerd, vind Klaassen prima voor erbij. Maar niet op 6, tenzij tegen Telstar. En liever niet in de basis. Supersub om wedstrijden op te breken, heel graag.
Maar goed winnen met 7-5 is ook 3 punten waard.
was van korte duurquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas begint vast te bouwen aan zijn nieuwe alter ego voor barre tijden.
Toevallig hadden @maxi-mus en ik het vandaag nog over dat soort keuringenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wil-gloukh-deze-week-keuren
Ik las iets over een nieuwe rechtsback. Dat is nou echt niet de plek waar versterking nodig is lijkt me. Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up. Als je dan links Wijndal hebt en verder Dies Jansen ofzo dan liever aan die kant iets erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:30 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd wat ze met de eurootjes van Hato gaan doen.
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Dit is baitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up.
Ik hoef nooit meer een speler van AZ bij Ajax. Wordt altijd een teleurstelling.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Denk ook dat je niet aan Meerdink moet denken totdat Brobbey vertrekt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
Heeft die wel een puntquote:Dat de twee nooit eindverantwoordelijk werden in de Johan Cruijff Arena, zorgt dan ook voor de nodige ontgoocheling. "Het is niet normaal hoe er gewerkt is", vindt Lens. "Reiziger en Bogarde zijn klaargestoomd voor het eerste. Heitinga presteerde nul met Jong Ajax en hij krijgt wel alle kansen. Dat is een perspectief waarvan ik, als zwarte man, zeg: wat gebeurt hier? Als je dat durft te zien, ga je de wereld op een andere manier bekijken."
Meerdink, alsjeblieft..quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij heeft Reiziger perfect aangetoond de afgelopen maanden waarom hij compleet ongeschikt is als trainer.quote:
Daar is Sigi in zijn carrière nooit vies van geweest toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.
Ja, maar waarom dan kijken naar de huidskleurquote:
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.quote:
Dit. Plus dat Bogarde al meermaals heeft aangetoond dat die behoorlijk toxic is. Vooral voor de jonge jongens. Als persoonlijk adviseur en trainer van Hato maar interviews blijven geven dat die een centrale verdediger moet zijn en dat linksback niks voor hem is. Blabla.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.
Dat Reiziger toen niet de stap maakte, lijkt me gezien zijn baan erna duidelijk.
Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met Dave Vos is nu eigenlijk hetzelfde gebeurd als met Reiziger dus lijkt me niet dat het met huidskleur te maken heeft. Bogarde had (volgens geruchten) nog wat andere dingen op z'n kerfstok die meegespeeld kunnen hebben.
Laten we Fred Kroket en de Telegraaf maar gewoon negeren. Zelfde spelletje werd met Gloukh ook gespeeld. Fophef creëren voor clicks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Prijs van Hato daalt richting 43-45 miljoen euro aldus de Telegraaf.
What the fuck is dit? Caland die geen poep (tevens ook niet racistisch bedoeld) praat in het Ajax topic. Ho-lee-fuck.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.
Ik hoop dat het duidelijk was dat dit niet de invulling is die ik het liefst zie, maar die ik verwacht.quote:
Alsnog een prima bedrag natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe is het met de malaise rondom van Persie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Scherpe observatie weer De_Caranz cryptonees klaasquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.quote:
Ik hoor het al, dat wordt 55+5. KroesGODquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.
Dat kan alleen als je met Man Utd zaken doet.
Die zullen wel ponden en euros door elkaar halen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag hopelijk lekker met het eerste meedoen. Ben benieuwd hoeveel tijd Sjon gaat geven aan jonge spelers, met plaatsing voor de CL in het achterhoofd.quote:
Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Nee. Hoef die haatbaard nooit meer in ons mooie shirt te zien. Plus 2 kapotte knieën.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ziyech is transfervrij en traint momenteel in Amsterdam, niet bij Ajax.
Zou dat nog een poging waard zijn?
Zelfs tijdens de cijfers zijn ze fout.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kift in het old boys network, gezellig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
Dat is hij Feijenoord al jaren aan de gang. Dan valt het bij Ajax nog mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kift in het old boys network, gezellig.
Reiziger vond ik tijdens het EK bij Jong Oranje niet bepaald sterk over komen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
Lekker met die Israeliër samen spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker naar de zandbak laten verkassen die debiel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Haatbaard met het IQ van een visstick. Mag lekker in de woestijn blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn beste vriend is net terug.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haatbaard met het IQ van een visstick. Mag lekker in de woestijn blijven.
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd. Het lijkt me dat je daar dan toch een linksback voor gaat halen als je Wijndal en Jetten te licht vindt. Baas daar weer neer zetten, lijkt me ook niet meteen een goede zet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat voor Itakura als extra centrale verdediger, goede keuze.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)dt-zich-voor-itakura
Waar staat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd.
ze gebruiken het geld/vrijgekomen salaris ervoorquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd. Het lijkt me dat je daar dan toch een linksback voor gaat halen als je Wijndal en Jetten te licht vindt. Baas daar weer neer zetten, lijkt me ook niet meteen een goede zet.
https://www.ajaxshowtime.(...)nner-wil-graag-komenquote:
Ik denk dat Sutalo wel eens het slachtoffer kan worden, die was niet heel overtuigend met heel veel ruimte in de rug in het verledenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Black-Death het volgende:
Ben dan wel benieuwd of Wijndal dan de vaste lb gaat worden. Wordt Baas het slachtoffer? Ik vond het centrum vorig jaar toch wel goed staan.
Dit is trouwens écht waanzin. Ja, hij was één van de betere verdedigers bij Ajax, maar vooral om de rest zeer matig was.quote:
Om je act geloofwaardig te houden kun je beter niet Flamigo en Boscagli stabieler noemen. Dat is er ver, ver over.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is trouwens écht waanzin. Ja, hij was één van de betere verdedigers bij Ajax, maar vooral om de rest zeer matig was.
Het is verder totaal geen bijzondere verdediger, fysiek matig, is slechts 1.82m dus wint niets in de lucht, hij laat z'n man veel te vaak lopen, mist snelheid en inzicht en maakt veel te veel slordige fouten. Als je deze speler voor 15 miljoen euro zou kunnen verkopen, zou je al dolgelukkig moeten zijn.
Een speler als Hancko, Boscagli of Flamingo is al vele malen stabieler en bepalender geweest bij hun club.
Dat je voor Hato bijna 44 miljoen euro vangt slaat werkelijk nergens op.
Je moet Kroes wel nageven dat hoewel hij geen enkele bijzonder aankoop doet, hij nietszeggende spelers toch voor astronomische bedragen weet te verkopen.
Met Farioli-ball ja, dus met Hendo die er 20 cm voor of zelfs achter stond en max 20 meter in hun rug. Met Domme Sjonball staat je centrum een meter of 20 voor de middenlijn. Dat wordt heerlijk kolderiek met zowel slome Baas als Sutalo, die een het gevoel voor orientatie van de centrale verdediger van Bal op 't Dak JO10 heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Black-Death het volgende:
Ben dan wel benieuwd of Wijndal dan de vaste lb gaat worden. Wordt Baas het slachtoffer? Ik vond het centrum vorig jaar toch wel goed staan.
de vraag is wat je kan / mag geloven. maar dat ze iets van doorverkoop hebben afgesproken zou mooi zijn,quote:
Linksback komt er alleen bij als ze Mannsverk, Kaplan en Akpom verkopen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Itakura is wel een heel fijne speler. Sterke verdediger, goed in de lucht, prima inspeelpass en overzicht ook.
Denk dat het waarschijnlijk zoiets als dit gaat worden;
CL: Baas - Itakura - Sutalo - Rosa
Tegen de mindere goden;
Wijndal - Baas - Sutalo - Gaaei?
Maar zou nog wel graag een LB erbij willen zien.
Met Baas, Wijndal en Jetten durft ik het op LB wel aan. Heb mijn twijfels meer bij Rosa, Alders, Gaaei en Gooijer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Itakura is wel een heel fijne speler. Sterke verdediger, goed in de lucht, prima inspeelpass en overzicht ook.
Denk dat het waarschijnlijk zoiets als dit gaat worden;
CL: Baas - Itakura - Sutalo - Rosa
Tegen de mindere goden;
Wijndal - Baas - Sutalo - Gaaei?
Maar zou nog wel graag een LB erbij willen zien.
Katsu!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe meer Japanners in de Eredivisie hoe meer vreugd.
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met Baas, Wijndal en Jetten durft ik het op LB wel aan. Heb mijn twijfels meer bij Rosa, Alders, Gaaei en Gooijer.
Een 6 en een 9 zijn ook nog wel welkom. Maarja, Brobbey..
Het is geen act, ik denk dat hier ook genoeg mensen zijn die het prima hadden gevonden als we voor Hato 30 miljoen euro hadden gevangen, dat zou al het dubbele zijn van wat hij waard is. Maar 44 miljoen euro, dat is echt over de top.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Om je act geloofwaardig te houden kun je beter niet Flamigo en Boscagli stabieler noemen. Dat is er ver, ver over.
Ik vrees anders dan ome Sjon Klaassen aanvoerder gaat maken en hem als 6 gaat gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.
In de eredivisie kan dat, maar in de CL sla je daarmee een modderfiguur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vrees anders dan ome Sjon Klaassen aanvoerder gaat maken en hem als 6 gaat gebruiken.
Systeem omgooien met punt naar voren lijkt mij sowieso wel een goed plan nu Gloukh komt. Fantastische speler maar het is een echte 10, die een breker en een box to box achter zich moet hebben. Taylor kan dat fantastisch als die blijft. Moeten we alleen nog een iets meer verdedigende speler vinden met ervaring. Dan kan Mokio het tegen de mindere goden invullen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.
Niet trainen met Bogarde helpt al veel. Maar het lijkt wel een verstandige jongen. Lijkt ook geen rotzooi om zich heen te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kunnen Klaassen, Pasveer en Berghuis die Mokio wat bij de hand nemen, zorgen dat hij stabiel blijft en verstandige keuzes maakt mbt zijn carrière. Is een jongen waar veel potentie in zit. Moet niet gaan banken bij een Chelsea voor het geld.
Dan moet Taylor wel verkocht worden want die past minder goed in dat systeem en hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Systeem omgooien met punt naar voren lijkt mij sowieso wel een goed plan nu Gloukh komt. Fantastische speler maar het is een echte 10, die een breker en een box to box achter zich moet hebben. Taylor kan dat fantastisch als die blijft. Moeten we alleen nog een iets meer verdedigende speler vinden met ervaring. Dan kan Mokio het tegen de mindere goden invullen.
Hij is jong en gewild, hopelijk blijft hij verstandig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Niet trainen met Bogarde helpt al veel. Maar het lijkt wel een verstandige jongen. Lijkt ook geen rotzooi om zich heen te hebben.
Minder goed? Akkoord. Maar het moet wel kunnen, zeker in de eredivisie. Hij pakt zijn verdedigende taken heel goed op, en heeft sinds Farioli een gigantisch loopvermogen. En vrijwel 2 benig, net zoals Gloukh, dat zou echt enorm genieten zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan moet Taylor wel verkocht worden want die past minder goed in dat systeem en hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging.
Laten we het hopen. Maar nog 0 geruchten gelezen over een 6. Suggesties, heel veel, maar echte geruchten volgens mij niets tot nu toe?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik Lentin bij VI Live hoor, moeten we zéker rekening houden met een inkomende linksback en 6.
"Ik heb niets gelezen dus er zal wel niets spelen", is zo'n vreemde logica.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Maar nog 0 geruchten gelezen over een 6. Suggesties, heel veel, maar echte geruchten volgens mij niets tot nu toe?
Die vrees heb ik ook voor Taylor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hato goed verkocht. Brobbey waardeverdamping taferelen voorkomen.
Mee eens.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B. En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hato goed verkocht. Brobbey waardeverdamping taferelen voorkomen.
In tegenstelling tot Brobbey (tot op heden) is Taylor bijzonder bruikbaar in de Eredivisie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vrees heb ik ook voor Taylor.
Brobbey was vorig seizoen niet aanwezig. Het rampseizoen daarvoor juist wel 1 van de betere.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brobbey (tot op heden) is Taylor bijzonder bruikbaar in de Eredivisie.
Eens maar hij lijkt op dezelfde voet door te gaan deze voorbereiding.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Brobbey was vorig seizoen niet aanwezig. Het rampseizoen daarvoor juist wel 1 van de betere.
Hij moet het wel omdraaien ja. Zeker dus aangezien hij het wel kan/kon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens maar hij lijkt op dezelfde voet door te gaan deze voorbereiding.
Niet ons probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.
Eerder potjes tegen Notts County , Oldham of Wimbledongoden op baggervelden voor smerig dikke fans met een natte worst in de hand. Sideshow Bob gaat die er nooit uitspelen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.
Die maakt uberhaupt daar geen minuten, die jongen is gehaald voor de toekomstige basis en huidige bank.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder potjes tegen Notts County , Oldham of Wimbledongoden op baggervelden voor smerig dikke fans met een natte worst in de hand. Sideshow Bob gaat die er nooit uitspelen.
Cucurella blijft het hele seizoen fit, inderdaad. Alle minstens 60 wedstrijden in het seizoen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die maakt uberhaupt daar geen minuten
FA of League Cup potjes tegen het niveau van bovenstaande tegenstanders. Die moetjes waar je je basisspelers nooit wil tegen opstellen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die maakt uberhaupt daar geen minuten, die jongen is gehaald voor de toekomstige basis en huidige bank.
Die heeft vorig seizoen vrijwel alles gespeeld. Geloof iets van 250 minuten gemist in de Premier league door wissels. 0 Blessures. En paar keer niet opgesteld in de conference thermosfles beker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cucurella blijft het hele seizoen fit, inderdaad. Alle minstens 60 wedstrijden in het seizoen.
Het zal vast niet hebben meegespeeld dat Chelsea in de Peren League een heel andere selectie had ingeschreven voor een groot deel van het toernooi.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen vrijwel alles gespeeld. Geloof iets van 250 minuten gemist in de Premier league door wissels. 0 Blessures. En paar keer niet opgesteld in de conference thermosfles beker.
Brobbey verdient bijna het dubbele van Akpom, kunnen ze beter Brobbey weg schoppen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B. En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Zou ik toch wel gelukkig van worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey verdient bijna het dubbele van Akpom, kunnen ze beter Brobbey weg schoppen.
Bij AFC?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik toch wel gelukkig van worden.
Al zul je straks zien dat hij er 25 in trapt sot seizoen.
Gezonde jongenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/FabrizioRomano/status/1950955924954227117
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/FabrizioRomano/status/1950955924954227117
Volgend jaar bij West Brom oid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
40 miljoen voor Hato. Proficiat jongens, de volgende Ajax speler die voor veel geld naar Engeland gaat om door de mand te vallen.
Bizar.
Jammer dat ze er niet meer helemaal intrappen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
40 miljoen voor Hato. Proficiat jongens, de volgende Ajax speler die voor veel geld naar Engeland gaat om door de mand te vallen.
Bizar.
Leuk voor de Eredivisie inderdaad, ook als basisspeler bij een top drie club. Maar top PL is echt veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hato zie ik toch een beetje als een mindere versie van Timber. Hadden we er goed bij kunnen hebben maar ook geen grote klap dat hij vertrekt.
Speler die de Eredivisie defensief nauwelijks is ontgroeid, sowieso.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk voor de Eredivisie inderdaad, ook als basisspeler bij een top drie club. Maar top PL is echt veel te hoog gegrepen.
Linksback prio nummer 1 mag ik hopen. We hebben 4 potentiële zessen rondlopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:17 schreef Spaulding het volgende:
46 miljoen zelfs
https://www.espn.nl/voetb(...)uurste-transfer-ajax
Hopelijk snel een 6 erbij, dat lijkt me wel een sleutel positie die versterkt moet worden.
Gravenberch, Timber, Kudus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bizar.
Wie dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben 4 potentiële zessen rondlopen.
Mokio, Klaassen, Taylor, Regeer en dan Mannsverk/Branco die eigenlijk weg moeten.quote:
Een nieuwe zes komt ook pas als ze Mannsverk, Akpom, Kaplan en Brobbey verkopen (voor afschrijvingskosten zal dat zo'n 10 miljoen schelen en ook qua salaris zoiets).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mokio, Klaassen, Taylor, Regeer en dan Mannsverk/Branco die eigenlijk weg moeten.
Misschien niet ideaal maar zolang je 4 tot 6 opties hebt gaat Ajax natuurlijk niet nog een zes halen. We hebben gewoon nu al veel te veel middenvelders. Dan kan je misschien in FM denken om er nog 1 te halen maar niet in het echt, zeker niet met het salarishuis wat nog steeds niet ideaal is.
Regeer kan prima uit de voeten als controlerende middenvelder. Volgens mij speelde hij bij Twente ook veelal in een defensieve rol op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe zes komt ook pas als ze Mannsverk, Akpom, Kaplan en Brobbey verkopen (voor afschrijvingskosten zal dat zo'n 10 miljoen schelen en ook qua salaris zoiets).
Dan heb je Taylor als 8 als hij blijft, Klaassen is puur back-up en dan eerder voor aanvallende posities en Mokio is nog vrij jong en is dus een groot risico om als zes te gebruiken. Regeer is ook niet echt een controlerende middenvelder en Heitinga zal hem wellicht ook gebruiken als rechtsback.
Ik ben het met je eens dat er teveel middenvelders zijn (Regeer vond ik een gekke aankoop, Klaassen hadden ze van mij niet hoeven te verlengen) maar zeker in de CL en als je in de competitie weer in de top-2 wil eindigen moet er wel een zes bij want anders klopt je balans op het middenveld gewoon niet.
Waarschijnlijk kan dat prima in kleine potjes tegen clubs uit het rechterrijtje maar ik zie dat niet goed gaan in topwedstrijden in Nederland en al helemaal niet in de Champions League.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Regeer kan prima uit de voeten als controlerende middenvelder. Volgens mij speelde hij bij Twente ook veelal in een defensieve rol op het middenveld.
Ik zou Mokio lekker als eerste invaller gebruiken op het middenveld en dan met rouleren komt hij aan genoeg potjes. En dan Taylor volgend jaar weg en kan hij hem opvolgen als basisspeler. Fitz-Jim zullen ze misschien wel willen verkopen/verhuren deze zomer.quote:Gloukh, Taylor, Regeer/Mokio is denk ik een prima middenveld.
Daarvoor komt Itakura dus al. En dan zal Baas in deze samenstelling ook wel vaak op linksback terecht komen. Niet heel geweldig en de backs blijven een zorgenkindje maar ze kunnen ook niet alles aanpakken in één zomer.quote:Denk dat de pijlen eerder op het versterken van de defensieve linie moeten.
Als je de bonus moet betalen dan is het een belachelijk groot succes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is wel wat meer dan die 14+2.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat Gloukh wel zijn mondje klaar heeft.
eens, een knappe transferquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je de bonus moet betalen dan is het een belachelijk groot succes.
Ik had in eerste instantie niet gedacht dat een uitblinker bij Salzburg haalbaar zou zijn.
Laat dan maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:24 schreef Wotte het volgende:
Had Mislintat die Ko Itakura ook al niet op de korrel trouwens?
Ja en laat voor die 4 uit je eerste alinea nou bijzonder weinig interesse zijn…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe zes komt ook pas als ze Mannsverk, Akpom, Kaplan en Brobbey verkopen (voor afschrijvingskosten zal dat zo'n 10 miljoen schelen en ook qua salaris zoiets).
Dan heb je Taylor als 8 als hij blijft, Klaassen is puur back-up en dan eerder voor aanvallende posities en Mokio is nog vrij jong en is dus een groot risico om als zes te gebruiken. Regeer is ook niet echt een controlerende middenvelder en Heitinga zal hem wellicht ook gebruiken als rechtsback.
Ik ben het met je eens dat er teveel middenvelders zijn (Regeer vond ik een gekke aankoop, Klaassen hadden ze van mij niet hoeven te verlengen) maar zeker in de CL en als je in de competitie weer in de top-2 wil eindigen moet er wel een zes bij want anders klopt je balans op het middenveld gewoon niet.
Die zal wel een keer aan zijn vaderland refereren na een goaltje, wordt ongetwijfeld gezellig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat Gloukh wel zijn mondje klaar heeft.
In de laatste weken gaan clubs wel paniekaankopen doen. Bij Brobbey is het vooral dat hij zelf niet naar veel clubs wil maar misschien gaat hij toch met minder genoegen nemen als de transfermarkt op zijn einde loopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja en laat voor die 4 uit je eerste alinea nou bijzonder weinig interesse zijn…
https://www.ajaxshowtime.(...)na-geen-interesse-is
En laten we wel wezen.. welke (sub)topper uit het buitenland zit te wachten op een spits die 4x heeft gescoord in de Mickey mouse competitie?
Ja en als er niks komt blijft meneer voor 3 miljoen per seizoen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de laatste weken gaan clubs wel paniekaankopen doen. Bij Brobbey is het vooral dat hij zelf niet naar veel clubs wil maar misschien gaat hij toch met minder genoegen nemen als de transfermarkt op zijn einde loopt.
Na het hamas hamas in de kuipquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die zal wel een keer aan zijn vaderland refereren na een goaltje, wordt ongetwijfeld gezellig.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.quote:
Twee keer Oscar zijn achternaam is het geluid dat de tegenstander maakt als hij zich verslikt in de dribbels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.
Nee, Akpom is een waardeloze aanvaller die er niets van kan en niets bij Ajax te zoeken heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B.
Ja, jij ook als je bij Ajax in de spits staat.quote:En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Redelijke speler om er bij te hebben tegen de kleine clubs.quote:Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/11tegen11/status/1951317679048179724
ZIN IN
Is te goed voor de eredivisiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).
BERGWINHOquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waar heb ik dit toch eerder gehoord.
De VRIENDENLOTERIJ Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:26 schreef DeeBee het volgende:
Gloukh is de Eredivisie voorbij (op alle fronten)
Die het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor kanonnen in de defensie het liefst zwart, snel en sterk @:caland
ben je iig weer een jaar van het salaris af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Zou een meevaller zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.quote:
Wat zijn we toch een warme en inclusieve clubquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Heb je het zelf bijgehouden? Lijkt mij een leuke hobby.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Laten we hopen dat zwakbegaafde niet dezelfde trend laat zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
weinig tot niks idd. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Klopt. Gaan ze nog meer verzinnen daarquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
Is Mike al aan het schuimbekken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
waaromquote:
Doet die heel de dagquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Mike al aan het schuimbekken?
Kroes is nog geen succes hequote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee die gaat naar feyenoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |