Toevallig hadden @maxi-mus en ik het vandaag nog over dat soort keuringenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wil-gloukh-deze-week-keuren
Ik las iets over een nieuwe rechtsback. Dat is nou echt niet de plek waar versterking nodig is lijkt me. Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up. Als je dan links Wijndal hebt en verder Dies Jansen ofzo dan liever aan die kant iets erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:30 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd wat ze met de eurootjes van Hato gaan doen.
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Dit is baitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up.
Ik hoef nooit meer een speler van AZ bij Ajax. Wordt altijd een teleurstelling.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Denk ook dat je niet aan Meerdink moet denken totdat Brobbey vertrekt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
Heeft die wel een puntquote:Dat de twee nooit eindverantwoordelijk werden in de Johan Cruijff Arena, zorgt dan ook voor de nodige ontgoocheling. "Het is niet normaal hoe er gewerkt is", vindt Lens. "Reiziger en Bogarde zijn klaargestoomd voor het eerste. Heitinga presteerde nul met Jong Ajax en hij krijgt wel alle kansen. Dat is een perspectief waarvan ik, als zwarte man, zeg: wat gebeurt hier? Als je dat durft te zien, ga je de wereld op een andere manier bekijken."
Meerdink, alsjeblieft..quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij heeft Reiziger perfect aangetoond de afgelopen maanden waarom hij compleet ongeschikt is als trainer.quote:
Daar is Sigi in zijn carričre nooit vies van geweest toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.
Ja, maar waarom dan kijken naar de huidskleurquote:
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.quote:
Dit. Plus dat Bogarde al meermaals heeft aangetoond dat die behoorlijk toxic is. Vooral voor de jonge jongens. Als persoonlijk adviseur en trainer van Hato maar interviews blijven geven dat die een centrale verdediger moet zijn en dat linksback niks voor hem is. Blabla.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.
Dat Reiziger toen niet de stap maakte, lijkt me gezien zijn baan erna duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |