Ik ook, vond hem zelfs één van de betere aankopen.. maar ging al snel bergafwaarts...quote:Op maandag 28 juli 2025 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vond hem ook een aardige indruk maken in zijn eerste wedstrijden.
Daarna niks meer van kwaliteit kunnen ontdekken.
Wie was er niet dramatisch dat seizoen. Een echte kans heeft hij ook niet gekregen. Ben oprecht wel benieuwd hoe hij het bij Brugge gaat doen.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik ook, vond hem zelfs één van de betere aankopen.. maar ging al snel bergafwaarts...
Gelukkig hebben we de chippie polar club nogquote:Op maandag 28 juli 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Como Cup in de kast, wat een gemis.
Wat zegt data als ondergetekende zijn zegen al heeft gegeven na tien seconden beeldmateriaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/11tegen11/status/1949878170947088704
@:slobeend
Nou ik wacht nog even. Ik dacht toen met Marin dat er ook een Messias binnen kwam.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Heerkens en Gloukh lijken me beide prima versterkingen, een voor de toekomst en een die meteen het verschil kan maken.
Zonde.quote:
Daar kan ik wel mee leven. Die verdiend behoorlijk veel in Frankrijk. Laatste seizoen bij ons werd die gepasseerd door Blind. Wat wedstrijden gemist vorig jaar. Had hem er graag bij gehad als geld geen probleem was. Maar met de huidige situatie moeten we daar niet aan beginnen.quote:
Defensieve middenvelder kan je vergeten, we hebben nu al veel te veel middenvelders met weinig zich op vertrekkers.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Die verdiend behoorlijk veel in Frankrijk. Laatste seizoen bij ons werd die gepasseerd door Blind. Wat wedstrijden gemist vorig jaar. Had hem er graag bij gehad als geld geen probleem was. Maar met de huidige situatie moeten we daar niet aan beginnen.
En Gloukh is wel echt een enorme aanwinst als dat rond komt. Zo enorm bewegelijk, fantastisch spelinzicht. Heeft echt kwaliteiten die we enorm missen op moment.
Mocht Taylor blijven dan heb je samen met Gloukh een heel mooi dynamisch 2 benig middenveld dat zich voorwaarts richt. Maar dan moet er wel een serieuze verdedigende middenvelder komen als slot op de deur, vuile meters, mensen onderuit schoffelen, dat soort werk. Liefst ook nog met wat ervaring of 25+.
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder kan je vergeten, we hebben nu al veel te veel middenvelders met weinig zich op vertrekkers.
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Mokio is nu al 3 klassen beter dan Mannsverk
Hey cryptonees welkom terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Como cup is de enige prijs die je had kunnen winnen dit seizoen. Wat zonde joh.
dit gaat weer een leuk ajax-seizoen wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.
Begrijp me niet verkeerd, vind Klaassen prima voor erbij. Maar niet op 6, tenzij tegen Telstar. En liever niet in de basis. Supersub om wedstrijden op te breken, heel graag.
Maar goed winnen met 7-5 is ook 3 punten waard.
Ik weet niet hoor, in dit topic ook al. Ik weet niet wie cryptonees is maar hij zal wel indruk gemaakt hebben.quote:
Ontzéttend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, in dit topic ook al. Ik weet niet wie cryptonees is maar hij zal wel indruk gemaakt hebben.
Klaas begint vast te bouwen aan zijn nieuwe alter ego voor barre tijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef De_Caranz het volgende:
[..]
dit gaat weer een leuk ajax-seizoen worden
topvermaak
Wel eens, heb ook niet het idee dat je met deze verdedigers met de punt naar achteren kan spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zie al allemaal horrorbeelden voor me met 2 aanvallend ingestelde spelers als Taylor en Gloukh. Berghuis op rechts die niet mee loopt. En Klaassen op 6, die continue zijn man kwijt is, niet weet waar de bal naar toe moet, tikkie terug, janken tegen de scheidsrechter.
Begrijp me niet verkeerd, vind Klaassen prima voor erbij. Maar niet op 6, tenzij tegen Telstar. En liever niet in de basis. Supersub om wedstrijden op te breken, heel graag.
Maar goed winnen met 7-5 is ook 3 punten waard.
was van korte duurquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas begint vast te bouwen aan zijn nieuwe alter ego voor barre tijden.
Toevallig hadden @maxi-mus en ik het vandaag nog over dat soort keuringenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wil-gloukh-deze-week-keuren
Ik las iets over een nieuwe rechtsback. Dat is nou echt niet de plek waar versterking nodig is lijkt me. Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up. Als je dan links Wijndal hebt en verder Dies Jansen ofzo dan liever aan die kant iets erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:30 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd wat ze met de eurootjes van Hato gaan doen.
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Dit is baitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gaaei kon me erg bekoren afgelopen seizoen en Rosa lijkt een prima back up.
Ik hoef nooit meer een speler van AZ bij Ajax. Wordt altijd een teleurstelling.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een 6, een LCV en een spits. Dat staat er wat mij betreft nog (minimaal) op het lijstje.
Dus dat zal wel ingevuld worden met Blind, Blind en Meerdink voor 35 miljoen ofzo.
Denk ook dat je niet aan Meerdink moet denken totdat Brobbey vertrekt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ Meerdink niet wil laten gaan. Of het moet voor een exorbitant bedrag zijn.
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt084338a1e88ea551
Sigi Lens beschuldigt Ajax nog even van racisme.
Heeft die wel een puntquote:Dat de twee nooit eindverantwoordelijk werden in de Johan Cruijff Arena, zorgt dan ook voor de nodige ontgoocheling. "Het is niet normaal hoe er gewerkt is", vindt Lens. "Reiziger en Bogarde zijn klaargestoomd voor het eerste. Heitinga presteerde nul met Jong Ajax en hij krijgt wel alle kansen. Dat is een perspectief waarvan ik, als zwarte man, zeg: wat gebeurt hier? Als je dat durft te zien, ga je de wereld op een andere manier bekijken."
Meerdink, alsjeblieft..quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij heeft Reiziger perfect aangetoond de afgelopen maanden waarom hij compleet ongeschikt is als trainer.quote:
Daar is Sigi in zijn carrière nooit vies van geweest toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je geen goed argument hebt dan trek je de racismekaart. Heel erg matig.
Ja, maar waarom dan kijken naar de huidskleurquote:
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.quote:
Dit. Plus dat Bogarde al meermaals heeft aangetoond dat die behoorlijk toxic is. Vooral voor de jonge jongens. Als persoonlijk adviseur en trainer van Hato maar interviews blijven geven dat die een centrale verdediger moet zijn en dat linksback niks voor hem is. Blabla.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Bogarde nog bij Ajax werkte, werd er stiekem naar buiten gebracht dat hij ongewenste dingen naar vrouwen toe had gezegd/gedaan. Dus dat ze daar niet mee verder wilden, begrijpelijk.
Dat Reiziger toen niet de stap maakte, lijkt me gezien zijn baan erna duidelijk.
Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met Dave Vos is nu eigenlijk hetzelfde gebeurd als met Reiziger dus lijkt me niet dat het met huidskleur te maken heeft. Bogarde had (volgens geruchten) nog wat andere dingen op z'n kerfstok die meegespeeld kunnen hebben.
Laten we Fred Kroket en de Telegraaf maar gewoon negeren. Zelfde spelletje werd met Gloukh ook gespeeld. Fophef creëren voor clicks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Prijs van Hato daalt richting 43-45 miljoen euro aldus de Telegraaf.
What the fuck is dit? Caland die geen poep (tevens ook niet racistisch bedoeld) praat in het Ajax topic. Ho-lee-fuck.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.
Ik hoop dat het duidelijk was dat dit niet de invulling is die ik het liefst zie, maar die ik verwacht.quote:
Alsnog een prima bedrag natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe is het met de malaise rondom van Persie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Scherpe observatie weer De_Caranz cryptonees klaasquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.quote:
Ik hoor het al, dat wordt 55+5. KroesGODquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.
Dat kan alleen als je met Man Utd zaken doet.
Die zullen wel ponden en euros door elkaar halen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag hopelijk lekker met het eerste meedoen. Ben benieuwd hoeveel tijd Sjon gaat geven aan jonge spelers, met plaatsing voor de CL in het achterhoofd.quote:
Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Nee. Hoef die haatbaard nooit meer in ons mooie shirt te zien. Plus 2 kapotte knieën.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ziyech is transfervrij en traint momenteel in Amsterdam, niet bij Ajax.
Zou dat nog een poging waard zijn?
Zelfs tijdens de cijfers zijn ze fout.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kift in het old boys network, gezellig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
Dat is hij Feijenoord al jaren aan de gang. Dan valt het bij Ajax nog mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kift in het old boys network, gezellig.
Reiziger vond ik tijdens het EK bij Jong Oranje niet bepaald sterk over komen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
Lekker met die Israeliër samen spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker naar de zandbak laten verkassen die debiel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Haatbaard met het IQ van een visstick. Mag lekker in de woestijn blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn beste vriend is net terug.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haatbaard met het IQ van een visstick. Mag lekker in de woestijn blijven.
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd. Het lijkt me dat je daar dan toch een linksback voor gaat halen als je Wijndal en Jetten te licht vindt. Baas daar weer neer zetten, lijkt me ook niet meteen een goede zet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat voor Itakura als extra centrale verdediger, goede keuze.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)dt-zich-voor-itakura
Waar staat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd.
ze gebruiken het geld/vrijgekomen salaris ervoorquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom hij als opvolger van Hato wordt genoemd. Het lijkt me dat je daar dan toch een linksback voor gaat halen als je Wijndal en Jetten te licht vindt. Baas daar weer neer zetten, lijkt me ook niet meteen een goede zet.
https://www.ajaxshowtime.(...)nner-wil-graag-komenquote:
Ik denk dat Sutalo wel eens het slachtoffer kan worden, die was niet heel overtuigend met heel veel ruimte in de rug in het verledenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Black-Death het volgende:
Ben dan wel benieuwd of Wijndal dan de vaste lb gaat worden. Wordt Baas het slachtoffer? Ik vond het centrum vorig jaar toch wel goed staan.
Dit is trouwens écht waanzin. Ja, hij was één van de betere verdedigers bij Ajax, maar vooral om de rest zeer matig was.quote:
Om je act geloofwaardig te houden kun je beter niet Flamigo en Boscagli stabieler noemen. Dat is er ver, ver over.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is trouwens écht waanzin. Ja, hij was één van de betere verdedigers bij Ajax, maar vooral om de rest zeer matig was.
Het is verder totaal geen bijzondere verdediger, fysiek matig, is slechts 1.82m dus wint niets in de lucht, hij laat z'n man veel te vaak lopen, mist snelheid en inzicht en maakt veel te veel slordige fouten. Als je deze speler voor 15 miljoen euro zou kunnen verkopen, zou je al dolgelukkig moeten zijn.
Een speler als Hancko, Boscagli of Flamingo is al vele malen stabieler en bepalender geweest bij hun club.
Dat je voor Hato bijna 44 miljoen euro vangt slaat werkelijk nergens op.
Je moet Kroes wel nageven dat hoewel hij geen enkele bijzonder aankoop doet, hij nietszeggende spelers toch voor astronomische bedragen weet te verkopen.
Met Farioli-ball ja, dus met Hendo die er 20 cm voor of zelfs achter stond en max 20 meter in hun rug. Met Domme Sjonball staat je centrum een meter of 20 voor de middenlijn. Dat wordt heerlijk kolderiek met zowel slome Baas als Sutalo, die een het gevoel voor orientatie van de centrale verdediger van Bal op 't Dak JO10 heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Black-Death het volgende:
Ben dan wel benieuwd of Wijndal dan de vaste lb gaat worden. Wordt Baas het slachtoffer? Ik vond het centrum vorig jaar toch wel goed staan.
de vraag is wat je kan / mag geloven. maar dat ze iets van doorverkoop hebben afgesproken zou mooi zijn,quote:
Linksback komt er alleen bij als ze Mannsverk, Kaplan en Akpom verkopen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Itakura is wel een heel fijne speler. Sterke verdediger, goed in de lucht, prima inspeelpass en overzicht ook.
Denk dat het waarschijnlijk zoiets als dit gaat worden;
CL: Baas - Itakura - Sutalo - Rosa
Tegen de mindere goden;
Wijndal - Baas - Sutalo - Gaaei?
Maar zou nog wel graag een LB erbij willen zien.
Met Baas, Wijndal en Jetten durft ik het op LB wel aan. Heb mijn twijfels meer bij Rosa, Alders, Gaaei en Gooijer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Itakura is wel een heel fijne speler. Sterke verdediger, goed in de lucht, prima inspeelpass en overzicht ook.
Denk dat het waarschijnlijk zoiets als dit gaat worden;
CL: Baas - Itakura - Sutalo - Rosa
Tegen de mindere goden;
Wijndal - Baas - Sutalo - Gaaei?
Maar zou nog wel graag een LB erbij willen zien.
Katsu!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe meer Japanners in de Eredivisie hoe meer vreugd.
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met Baas, Wijndal en Jetten durft ik het op LB wel aan. Heb mijn twijfels meer bij Rosa, Alders, Gaaei en Gooijer.
Een 6 en een 9 zijn ook nog wel welkom. Maarja, Brobbey..
Het is geen act, ik denk dat hier ook genoeg mensen zijn die het prima hadden gevonden als we voor Hato 30 miljoen euro hadden gevangen, dat zou al het dubbele zijn van wat hij waard is. Maar 44 miljoen euro, dat is echt over de top.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Om je act geloofwaardig te houden kun je beter niet Flamigo en Boscagli stabieler noemen. Dat is er ver, ver over.
Ik vrees anders dan ome Sjon Klaassen aanvoerder gaat maken en hem als 6 gaat gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |