Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met Dave Vos is nu eigenlijk hetzelfde gebeurd als met Reiziger dus lijkt me niet dat het met huidskleur te maken heeft. Bogarde had (volgens geruchten) nog wat andere dingen op z'n kerfstok die meegespeeld kunnen hebben.
Laten we Fred Kroket en de Telegraaf maar gewoon negeren. Zelfde spelletje werd met Gloukh ook gespeeld. Fophef creëren voor clicks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Prijs van Hato daalt richting 43-45 miljoen euro aldus de Telegraaf.
What the fuck is dit? Caland die geen poep (tevens ook niet racistisch bedoeld) praat in het Ajax topic. Ho-lee-fuck.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Hato meer als centrale verdediger dan als back ziet heb je sowieso poep in je ogen, niet racistisch bedoeld overigens.
Ik hoop dat het duidelijk was dat dit niet de invulling is die ik het liefst zie, maar die ik verwacht.quote:
Alsnog een prima bedrag natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe is het met de malaise rondom van Persie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Scherpe observatie weer De_Caranz cryptonees klaasquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat geld van Hato gaat allemaal niet gebruikt worden voor nieuwe spelers. Het moet gebruikt worden om een faillissement te voorkomen.
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.quote:
Ik hoor het al, dat wordt 55+5. KroesGODquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Een openingsbod van 40 gaat natuurlijk ook nooit 50 worden.
Dat kan alleen als je met Man Utd zaken doet.
Die zullen wel ponden en euros door elkaar halen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag hopelijk lekker met het eerste meedoen. Ben benieuwd hoeveel tijd Sjon gaat geven aan jonge spelers, met plaatsing voor de CL in het achterhoofd.quote:
Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omg, like, wat is er met het logo van Ajax gebeurt???? Het is nu een soort van 'work in progress kindertekening' ofzo??? Dit kan toch niet?
Nee. Hoef die haatbaard nooit meer in ons mooie shirt te zien. Plus 2 kapotte knieën.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ziyech is transfervrij en traint momenteel in Amsterdam, niet bij Ajax.
Zou dat nog een poging waard zijn?
Zelfs tijdens de cijfers zijn ze fout.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kift in het old boys network, gezellig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
Dat is hij Feijenoord al jaren aan de gang. Dan valt het bij Ajax nog mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kift in het old boys network, gezellig.
Reiziger vond ik tijdens het EK bij Jong Oranje niet bepaald sterk over komen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet dat ik Heitinga wat vind maar denk niet dat Reiziger geschikter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |