In de eredivisie kan dat, maar in de CL sla je daarmee een modderfiguur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vrees anders dan ome Sjon Klaassen aanvoerder gaat maken en hem als 6 gaat gebruiken.
Systeem omgooien met punt naar voren lijkt mij sowieso wel een goed plan nu Gloukh komt. Fantastische speler maar het is een echte 10, die een breker en een box to box achter zich moet hebben. Taylor kan dat fantastisch als die blijft. Moeten we alleen nog een iets meer verdedigende speler vinden met ervaring. Dan kan Mokio het tegen de mindere goden invullen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een zes is zelfs bittere noodzaak. Mokio is te jong om daar een heel seizoen te spelen en is te jong om vanuit die positie het elftal te sturen. Daar moet een ervaren leiderstype komen. Of het systeem moet worden omgegooid van de punt naar achter naar de punt naar voren.
Niet trainen met Bogarde helpt al veel. Maar het lijkt wel een verstandige jongen. Lijkt ook geen rotzooi om zich heen te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kunnen Klaassen, Pasveer en Berghuis die Mokio wat bij de hand nemen, zorgen dat hij stabiel blijft en verstandige keuzes maakt mbt zijn carrière. Is een jongen waar veel potentie in zit. Moet niet gaan banken bij een Chelsea voor het geld.
Dan moet Taylor wel verkocht worden want die past minder goed in dat systeem en hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Systeem omgooien met punt naar voren lijkt mij sowieso wel een goed plan nu Gloukh komt. Fantastische speler maar het is een echte 10, die een breker en een box to box achter zich moet hebben. Taylor kan dat fantastisch als die blijft. Moeten we alleen nog een iets meer verdedigende speler vinden met ervaring. Dan kan Mokio het tegen de mindere goden invullen.
Hij is jong en gewild, hopelijk blijft hij verstandig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Niet trainen met Bogarde helpt al veel. Maar het lijkt wel een verstandige jongen. Lijkt ook geen rotzooi om zich heen te hebben.
Minder goed? Akkoord. Maar het moet wel kunnen, zeker in de eredivisie. Hij pakt zijn verdedigende taken heel goed op, en heeft sinds Farioli een gigantisch loopvermogen. En vrijwel 2 benig, net zoals Gloukh, dat zou echt enorm genieten zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan moet Taylor wel verkocht worden want die past minder goed in dat systeem en hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging.
Laten we het hopen. Maar nog 0 geruchten gelezen over een 6. Suggesties, heel veel, maar echte geruchten volgens mij niets tot nu toe?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik Lentin bij VI Live hoor, moeten we zéker rekening houden met een inkomende linksback en 6.
"Ik heb niets gelezen dus er zal wel niets spelen", is zo'n vreemde logica.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Maar nog 0 geruchten gelezen over een 6. Suggesties, heel veel, maar echte geruchten volgens mij niets tot nu toe?
Die vrees heb ik ook voor Taylor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hato goed verkocht. Brobbey waardeverdamping taferelen voorkomen.
Mee eens.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B. En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hato goed verkocht. Brobbey waardeverdamping taferelen voorkomen.
In tegenstelling tot Brobbey (tot op heden) is Taylor bijzonder bruikbaar in de Eredivisie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vrees heb ik ook voor Taylor.
Brobbey was vorig seizoen niet aanwezig. Het rampseizoen daarvoor juist wel 1 van de betere.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brobbey (tot op heden) is Taylor bijzonder bruikbaar in de Eredivisie.
Eens maar hij lijkt op dezelfde voet door te gaan deze voorbereiding.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Brobbey was vorig seizoen niet aanwezig. Het rampseizoen daarvoor juist wel 1 van de betere.
Hij moet het wel omdraaien ja. Zeker dus aangezien hij het wel kan/kon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens maar hij lijkt op dezelfde voet door te gaan deze voorbereiding.
Niet ons probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.
Eerder potjes tegen Notts County , Oldham of Wimbledongoden op baggervelden voor smerig dikke fans met een natte worst in de hand. Sideshow Bob gaat die er nooit uitspelen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Hato de Premier League gaat trekken op wekelijkse basis.
Die maakt uberhaupt daar geen minuten, die jongen is gehaald voor de toekomstige basis en huidige bank.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder potjes tegen Notts County , Oldham of Wimbledongoden op baggervelden voor smerig dikke fans met een natte worst in de hand. Sideshow Bob gaat die er nooit uitspelen.
Cucurella blijft het hele seizoen fit, inderdaad. Alle minstens 60 wedstrijden in het seizoen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die maakt uberhaupt daar geen minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |