Rosa op links kan idd niet. Regeer op rechtsachter vind ik ook niks trouwens.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Como is best aardig, maar wat is Ajax enorm slecht zeg. Como is echt veel en veel beter. Waar is Wijndal? Die Rosa kan toch niet..
Dat was best een prima verdediger.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Perr Schuurs is ook al bijna 2 jaar geblesseerd inmiddels. Soms mis ik die baas wel.
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef Bofjijff het volgende:
Scheelt dat dit elftal voor zeker de helft geen basisspelers bevat.
met een hoofdletter Gquote:Op zondag 27 juli 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .
Deef mag ook naar kleedkamer maar Sjon ziet dat helaas anders inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met een hoofdletter G![]()
1 van de 2 in de basis is meer dan voldoende, maar Heitinga ziet dat wellicht anders helaas
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
27 juli en sommigen schrijven dit seizoen al af
Die is het wel helemaal kwijt ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die Godts komt toch ook al maanden geen speler voorbij
Het is niks meer sinds zijn bekering tot je weet welquote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
het is en blijft een oefencampagne waar men veel aan het proberen is. Ja het is niet best, deels door een prima tegenstander die aardig aan het investeren is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.
Ja daar heb je gelijk in. Maar ook in zijn interimperiode heeft Heitinga mij totaal niet overtuigd. Zijn interviews waren niets meer dan simpele oneliners en het veldspel was niet denderend.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is en blijft een oefencampagne waar men veel aan het proberen is. Ja het is niet best, deels door een prima tegenstander die aardig aan het investeren is.
Zal vast nog wat gebeuren op de transfermarkt en heitinga kan je nu nog niet echt eerlijk beoordelen denk ik.
De uitslag van deze wedstrijd zegt net zo weinig als die 5-1 winst tegen Celtic.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:26 schreef William_Papadin het volgende:
Dit Ajax wordt op dit moment volledig afgeschminkt door een leep Como, waarvan het duidelijk is dat ze geleid worden door iemand die tactisch zeer sterk is.
Hopelijk krijgt de staf van Ajax het wat beter defensief voor elkaar want we zien helaas weer veel te veel “oud zeer” terugkomen op het gebied van verdedigen, druk zetten en positioneren. Dit optreden stelt niet gerust.
Eens hoor, zeker defensief.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Het vertrek van Farioli gaat ons veel pijn doen.
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar ook in zijn interimperiode heeft Heitinga mij totaal niet overtuigd. Zijn interviews waren niets meer dan simpele oneliners en het veldspel was niet denderend.
We gaan dit seizoen Farioli missen
Die wekt ook wel de indruk dat hij er gewoon geen zin in heeft.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:34 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey mist in oog met de doelman.
Goh
dit idd. 1 en al frustratie lijkt het wel. Snap ook niet dat hij niet naar de tegenstander wilde mocht dat waar zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die wekt ook wel de indruk dat hij er gewoon geen zin in heeft.
Nouja je hoopt wat lijn in het spel te zien. Vastigheden, dat soort dingen. Lijkt nu allemaal toch vrij randomquote:Op zondag 27 juli 2025 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je ouder bent dan 7 jaar dan heb je al voldoende seizoenen meegemaakt om te weten dat prestaties in de voorbereiding 0,0 zeggen over het seizoen dat volgt. Uiteraard zie je het team liever goed spelen maar je kunt hier echt niets uit opmaken.
Ik hoop tegen monaco dat er wat minder gewisseld wordt en je echt met de basis begint. Het is enorm veel expirimenteren momenteel wat opzich wel logisch is. Dat dat niet (altijd) een positief gevoel geeft snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nouja je hoopt wat lijn in het spel te zien. Vastigheden, dat soort dingen. Lijkt nu allemaal toch vrij random
Je kan op zijn minst met een linksback op de linksback beginnen. Dat voelt in elk geval wat logischer als er zo nodig zo veel gewisseld moet worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik hoop tegen monaco dat er wat minder gewisseld wordt en je echt met de basis begint. Het is enorm veel expirimenteren momenteel wat opzich wel logisch is. Dat dat niet (altijd) een positief gevoel geeft snap ik dan weer wel.
Welke club wil die nou hebben?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een voorbereiding, zegt over het geheel weinig.
Enige wat me echt zwaar tegenvalt is Brobbey, die heeft nog steeds niet gescoord. Blijft ook amper kansen krijgen.
Hoop dat er snel een mooie club voor hem komt.
Hij viel tegen Celtic wel aardig inquote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die deal gaat gewoon door is ook niets vreemds mee aan de hand want vanaf het begin waren de geruchten dat de transfer deze week zou worden afgerond.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:05 schreef Bugno3 het volgende:
Bounida en Steur zitten wat mij betreft dicht tegen de basis aan als die Gloukh-transfer zoals te verwachten is niet doorgaat. Maar ook dat zal garantie zijn voor een seizoen met 50+ tegengoals. Ik verwacht ook dat autist Sutalo totaal gaat verzuipen als hij door moet dekken en ruimte in zijn rug krijgt.
Jawelll.quote:
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.quote:
4x gevaarlijk balverlies op eigen helft in minder dan 20 minuten. Dan zak je gewoon door elke ondergrens.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:07 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, en "de speler die tenminste voetbal brengt", volgens velen op bijvoorbeeld Showtime, Fitz-Jim, was hilarisch slecht en slordig. Doe dat maar gewoon niet meer joh.
Maar wat is ie dynamisch he?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
4x gevaarlijk balverlies op eigen helft in minder dan 20 minuten. Dan zak je gewoon door elke ondergrens.
Hij maakt best wel veel fouten. 50 miljoen vind ik dus wel buitensporig hoog. Gezien zijn leeftijd en een mogelijke ontwikkeling die hij nog kan doormaken in de toekomst is het een goed bedrag.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.
Maar goed, het is gezien onze situatie dan wel weer erg welkom.
"Hij maakt best wel veel fouten", ook als linksback ja? De fouten die hij maakt, zijn in de regel als centrale verdediger. En het lijkt me stug dat Chelsea hem daar gaat posten.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:48 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Hij maakt best wel veel fouten. 50 miljoen vind ik dus wel buitensporig hoog. Gezien zijn leeftijd en een mogelijke ontwikkeling die hij nog kan doormaken in de toekomst is het een goed bedrag.
Bij Chelsea kan je dergelijke fouten niet veroorloven. Het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij Ajax blijft, maar ajax heeft geld nodig dus verkopen is noodzakelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Hij maakt best wel veel fouten", ook als linksback ja? De fouten die hij maakt, zijn in de regel als centrale verdediger. En het lijkt me stug dat Chelsea hem daar gaat posten.
Je gaat niet in op mijn vraag. Heb jij hem veel fouten als linksback zien maken, dan?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:52 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Bij Chelsea kan je dergelijke fouten niet veroorloven. Het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij Ajax blijft, maar ajax heeft geld nodig dus verkopen is noodzakelijk.
Ik heb hem overal fouten zien maken. Hij is medeverantwoordelijk geweest voor het hoge aantal tegendoelpunten de afgelopen jaren. Zeker toen die Italiaan nog geen coach was maakte hij veel fouten door zijn jeugdigheid.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn vraag. Heb jij hem veel fouten als linksback zien maken, dan?
Ja, en onder Farioli stond hij vooral linksback. Eerder vooral als centrale verdediger.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:07 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik heb hem overal fouten zien maken. Hij is medeverantwoordelijk geweest voor het hoge aantal tegendoelpunten de afgelopen jaren. Zeker toen die Italiaan nog geen coach was maakte hij veel fouten door zijn jeugdigheid.
mwaw op de back best sterk, die interesse is er niet voor niets. Heb hem ook niet echt veel fouten zien maken, zeker niet op zijn leeftijd.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben het wel met Klaas eens dat die veel fouten maakt, ook op de linksbackpositie (laat heel vaak zijn mannetje lopen waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan en dan wordt de fout gegeven aan de Ajacied die de man van het doelpunt dan laat lopen maar vaak komt zo'n aanval tot stand vanaf Hato's zijde) en aanvallend is het weinig voor een Ajax back.
Wat lul je man? Iedereen heeft kunnen zien dat hij overal waar hij liep veel fouten maakte.en medeverantwoordelijk voor veel tegendoelpunten de afgelopen jaren. Ik weet het nog niet met deze jongen of hij echt de top gaat halen. Hij heeft gewoon niet de killersmentaliteit heb ik het idee.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en onder Farioli stond hij vooral linksback. Eerder vooral als centrale verdediger.
Bedankt ChatGPTCryptonees voor je algoritmische antwoorden.
50 miljoen is daar een veel te groot bedrag voor, zelfs voor Chelsea. Ze zullen het wel echt in hem zien zitten.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:13 schreef Houniet het volgende:
Die jongen wordt daar voor de handel gehaald.
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ze hopen denk ik op een J. Timber achtig scenario.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:18 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
50 miljoen is daar een veel te groot bedrag voor, zelfs voor Chelsea. Ze zullen het wel echt in hem zien zitten.
Ja ik zag het in ieder geval bij Ajacieden op Reddit en in de comments op Ajax websites, nam even aan dat dat hier ook zo zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
dat heb je goed hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
Eens behalve dat de rest van de Eredivisie het wegvallen van die Ajax-tax moet betalen. Ze hebben lang genoeg mee kunnen liften op de naam van Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
Ja, verplaatste zich zelf na 20 minuten naar de bank!quote:
15 miljoen is te weinig. 35 miljoen is natuurlijk helemaal in orde.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ik vond hem ook een aardige indruk maken in zijn eerste wedstrijden.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
Forbs maakt in zijn eerste wedstrijd voor Brugge een goede indruk.
IK GA GELIJK KRIJGEN IK VOEL HET.
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
quote:Transfers Ajax: Gloukh-deal komt zo goed als zeker rond
De overstap van Oscar Gloukh naar Ajax komt definitief rond. Alleen de medische keuring moet nog worden gedaan en dan tekent hij een contract tot medio 2030.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heerkens ook net bevestigd door Ajax zelf.
https://x.com/AFCAjax/status/1949857529670082642
Ik vind het wel een prima keeper. Speelde goed op het EK, echte Ajax keeper in mijn ogen.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Daarom denk ik dat de constructie voor Heerkens wel beter is. Nu een jaartje achter Jaros. Opa Pasveer nog als mentor. En waarschijnlijk wel wat minuten in de beker of JA.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Veel hoger lukt ook alleen maar met meerdere bieders, probleem is dat hij z'n keuze al gemaakt heeft en dan liever wat meer tekengeld.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.
vraag me langzaamaan wel af of taylor wel weg gaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.
Taylor is bovengemiddeld maar geen topprijs waard dus zelfs 35 lijkt me wat aan de hoge kant, al hoop ik niet dat hij naar Porto gaat, omdat ik eigenlijk vind dat je als NL top niet aan de Portugese top moet verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |