Rosa op links kan idd niet. Regeer op rechtsachter vind ik ook niks trouwens.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Como is best aardig, maar wat is Ajax enorm slecht zeg. Como is echt veel en veel beter. Waar is Wijndal? Die Rosa kan toch niet..
Dat was best een prima verdediger.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Perr Schuurs is ook al bijna 2 jaar geblesseerd inmiddels. Soms mis ik die baas wel.
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .quote:Op zondag 27 juli 2025 20:38 schreef Bofjijff het volgende:
Scheelt dat dit elftal voor zeker de helft geen basisspelers bevat.
met een hoofdletter Gquote:Op zondag 27 juli 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten van het bierduo Deef en Berghuis .
Deef mag ook naar kleedkamer maar Sjon ziet dat helaas anders inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met een hoofdletter G![]()
1 van de 2 in de basis is meer dan voldoende, maar Heitinga ziet dat wellicht anders helaas
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
27 juli en sommigen schrijven dit seizoen al af
Die is het wel helemaal kwijt ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die Godts komt toch ook al maanden geen speler voorbij
Het is niks meer sinds zijn bekering tot je weet welquote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Urquhart het volgende:
Die Godts komt toch ook al maanden geen speler voorbij
het is en blijft een oefencampagne waar men veel aan het proberen is. Ja het is niet best, deels door een prima tegenstander die aardig aan het investeren is.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je wordt hier niet vrolijk van.. sowieso schrijf ik alles af zolang Sjonnie trainer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |