abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:25:13 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218386631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Mokio, Klaassen, Taylor, Regeer en dan Mannsverk/Branco die eigenlijk weg moeten.

Misschien niet ideaal maar zolang je 4 tot 6 opties hebt gaat Ajax natuurlijk niet nog een zes halen. We hebben gewoon nu al veel te veel middenvelders. Dan kan je misschien in FM denken om er nog 1 te halen maar niet in het echt, zeker niet met het salarishuis wat nog steeds niet ideaal is.
Een nieuwe zes komt ook pas als ze Mannsverk, Akpom, Kaplan en Brobbey verkopen (voor afschrijvingskosten zal dat zo'n 10 miljoen schelen en ook qua salaris zoiets).

Dan heb je Taylor als 8 als hij blijft, Klaassen is puur back-up en dan eerder voor aanvallende posities en Mokio is nog vrij jong en is dus een groot risico om als zes te gebruiken. Regeer is ook niet echt een controlerende middenvelder en Heitinga zal hem wellicht ook gebruiken als rechtsback.

Ik ben het met je eens dat er teveel middenvelders zijn (Regeer vond ik een gekke aankoop, Klaassen hadden ze van mij niet hoeven te verlengen) maar zeker in de CL en als je in de competitie weer in de top-2 wil eindigen moet er wel een zes bij want anders klopt je balans op het middenveld gewoon niet.
Oh.
pi_218386740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Een nieuwe zes komt ook pas als ze Mannsverk, Akpom, Kaplan en Brobbey verkopen (voor afschrijvingskosten zal dat zo'n 10 miljoen schelen en ook qua salaris zoiets).

Dan heb je Taylor als 8 als hij blijft, Klaassen is puur back-up en dan eerder voor aanvallende posities en Mokio is nog vrij jong en is dus een groot risico om als zes te gebruiken. Regeer is ook niet echt een controlerende middenvelder en Heitinga zal hem wellicht ook gebruiken als rechtsback.

Ik ben het met je eens dat er teveel middenvelders zijn (Regeer vond ik een gekke aankoop, Klaassen hadden ze van mij niet hoeven te verlengen) maar zeker in de CL en als je in de competitie weer in de top-2 wil eindigen moet er wel een zes bij want anders klopt je balans op het middenveld gewoon niet.
Regeer kan prima uit de voeten als controlerende middenvelder. Volgens mij speelde hij bij Twente ook veelal in een defensieve rol op het middenveld.

Gloukh, Taylor, Regeer/Mokio is denk ik een prima middenveld.

Denk dat de pijlen eerder op het versterken van de defensieve linie moeten.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:53:01 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218386850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Regeer kan prima uit de voeten als controlerende middenvelder. Volgens mij speelde hij bij Twente ook veelal in een defensieve rol op het middenveld.
Waarschijnlijk kan dat prima in kleine potjes tegen clubs uit het rechterrijtje maar ik zie dat niet goed gaan in topwedstrijden in Nederland en al helemaal niet in de Champions League.
quote:
Gloukh, Taylor, Regeer/Mokio is denk ik een prima middenveld.
Ik zou Mokio lekker als eerste invaller gebruiken op het middenveld en dan met rouleren komt hij aan genoeg potjes. En dan Taylor volgend jaar weg en kan hij hem opvolgen als basisspeler. Fitz-Jim zullen ze misschien wel willen verkopen/verhuren deze zomer.
quote:
Denk dat de pijlen eerder op het versterken van de defensieve linie moeten.
Daarvoor komt Itakura dus al. En dan zal Baas in deze samenstelling ook wel vaak op linksback terecht komen. Niet heel geweldig en de backs blijven een zorgenkindje maar ze kunnen ook niet alles aanpakken in één zomer.
Oh.
pi_218389537
Gloukh is definitief binnen ^O^
pi_218389832
Dat is wel wat meer dan die 14+2.
pi_218389864
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is wel wat meer dan die 14+2.
Als je de bonus moet betalen dan is het een belachelijk groot succes.

Ik had in eerste instantie niet gedacht dat een uitblinker bij Salzburg haalbaar zou zijn.
pi_218389869
Schijnt dat Gloukh wel zijn mondje klaar heeft.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:04:20 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218389953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:
Moet hij weten.
pi_218390124
Abdellah Ouazane tekent volgende week tegen de verwachtingen in toch een contract bij Ajax.
pi_218390189
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als je de bonus moet betalen dan is het een belachelijk groot succes.

Ik had in eerste instantie niet gedacht dat een uitblinker bij Salzburg haalbaar zou zijn.
eens, een knappe transfer :)
pi_218390230
Had Mislintat die Ko Itakura ook al niet op de korrel trouwens? Op die paar tackles op YouTube durf ik nog geen conclusies te trekken :)
pi_218390284
Ben benieuwd of deze transfer inderdaad de genoemde gamechanger gaat zijn. Maar creativiteit op het middenveld was wel hard nodig.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218390469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:24 schreef Wotte het volgende:
Had Mislintat die Ko Itakura ook al niet op de korrel trouwens?
Laat dan maar
pi_218390574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Laat dan maar
Dat was Hiroki Ito bij nader inzien.
pi_218390637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en laat voor die 4 uit je eerste alinea nou bijzonder weinig interesse zijn…

https://www.ajaxshowtime.(...)na-geen-interesse-is

En laten we wel wezen.. welke (sub)topper uit het buitenland zit te wachten op een spits die 4x heeft gescoord in de Mickey mouse competitie?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218390751
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:
Die zal wel een keer aan zijn vaderland refereren na een goaltje, wordt ongetwijfeld gezellig.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 20:28:58 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218390792
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja en laat voor die 4 uit je eerste alinea nou bijzonder weinig interesse zijn…

https://www.ajaxshowtime.(...)na-geen-interesse-is

En laten we wel wezen.. welke (sub)topper uit het buitenland zit te wachten op een spits die 4x heeft gescoord in de Mickey mouse competitie?
In de laatste weken gaan clubs wel paniekaankopen doen. Bij Brobbey is het vooral dat hij zelf niet naar veel clubs wil maar misschien gaat hij toch met minder genoegen nemen als de transfermarkt op zijn einde loopt.
Oh.
pi_218390832
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
In de laatste weken gaan clubs wel paniekaankopen doen. Bij Brobbey is het vooral dat hij zelf niet naar veel clubs wil maar misschien gaat hij toch met minder genoegen nemen als de transfermarkt op zijn einde loopt.
Ja en als er niks komt blijft meneer voor 3 miljoen per seizoen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218390948
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Die zal wel een keer aan zijn vaderland refereren na een goaltje, wordt ongetwijfeld gezellig.
Na het hamas hamas in de kuip _O_
pi_218391232
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Na het hamas hamas in de kuip _O_
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.
pi_218392661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.
Twee keer Oscar zijn achternaam is het geluid dat de tegenstander maakt als hij zich verslikt in de dribbels.
pi_218392798
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B.
Nee, Akpom is een waardeloze aanvaller die er niets van kan en niets bij Ajax te zoeken heeft.

quote:
En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Ja, jij ook als je bij Ajax in de spits staat.

quote:
Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Redelijke speler om er bij te hebben tegen de kleine clubs.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218394091
quote:
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')