Na het hamas hamas in de kuipquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die zal wel een keer aan zijn vaderland refereren na een goaltje, wordt ongetwijfeld gezellig.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.quote:
Twee keer Oscar zijn achternaam is het geluid dat de tegenstander maakt als hij zich verslikt in de dribbels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel het type is die daar enorm veel motivatie uithaalt. Hoe harder die eencelligen staan te schuimbekken, hoe meer mooie dribbels door de as we gaan zien.
Nee, Akpom is een waardeloze aanvaller die er niets van kan en niets bij Ajax te zoeken heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:54 schreef manny het volgende:
Meneer Akpom, moet weg vanwege salaris, ik snap het. Maar is zo een perfecte stand in voor geblesseerde spitsen en / of plan B.
Ja, jij ook als je bij Ajax in de spits staat.quote:En als hij blijft schopt of kopt ie er gewoon weer regelmatig 1 in, in de minuten die hij gaat krijgen.
Redelijke speler om er bij te hebben tegen de kleine clubs.quote:Tevens Edvardsen. Ja, geen CL niveau, maar genoeg assists en af en toe een goaltje. Prima voor ons in deze fase.
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/11tegen11/status/1951317679048179724
ZIN IN
Is te goed voor de eredivisiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat 11tegen11 positief is maar echt als gamechanger geloof ik niet in (tenzij gedoeld wordt op de strijd om de ereplekken).
BERGWINHOquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waar heb ik dit toch eerder gehoord.
De VRIENDENLOTERIJ Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:26 schreef DeeBee het volgende:
Gloukh is de Eredivisie voorbij (op alle fronten)
Die het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor kanonnen in de defensie het liefst zwart, snel en sterk @:caland
ben je iig weer een jaar van het salaris af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Zou een meevaller zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham heeft zich gemeld voor Akpom, huur met koop.
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.quote:
Wat zijn we toch een warme en inclusieve clubquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Heb je het zelf bijgehouden? Lijkt mij een leuke hobby.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Fun fact: er waren de laatste jaren vaker Palestijnse vlaggen te zien in de arena dan in de Kuip.
Laten we hopen dat zwakbegaafde niet dezelfde trend laat zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
weinig tot niks idd. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of het een beetje gaat opschieten met die Japanse jongen. Verder kom ik geen geruchten tegen eigenlijk
Klopt. Gaan ze nog meer verzinnen daarquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
Is Mike al aan het schuimbekken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lijken Beuker/Kroes de lekken naar de T. te hebben gedicht. Daar komt niets meer uit gelukkig.
waaromquote:
Doet die heel de dagquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Mike al aan het schuimbekken?
Kroes is nog geen succes hequote:Op zondag 3 augustus 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee die gaat naar feyenoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |