En helemaal niet voor waar ze naar toe ging, alle kinderen waren constant bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM gaat een middagje weg en neemt een enorme tas mee en weer die bolderkar. Dat is toch niet nodig voor een paar uurtjes zeg? 🤨
Dat zal die Geertsen humor wel weer zijn. Dat snappen alleen zij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En helemaal niet voor waar ze naar toe ging, alle kinderen waren constant bezig.
Wat ik jammer vond was dat Maarten tot 2x toe tegen Guus zei; morgen sneller en vrijdag helemaal met de finish.
Het kind heeft 40km gelopen en is op tijd binnen. Een 'wat fijn! Precies op tijd! Nu lekker bijkomen' was ook genoeg geweest toch?
Rens is de vriend van Julia (en de ideale schoonzoon als je het AM vraagt).quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:57 schreef Hannah12345 het volgende:
Die ene story van AM waar ze haar tas in de auto zet naast Lot, en je haar spiegelbeeld daarna ziet in het autoruit.. die blik op het telefoonscherm terwijl ze filmt. Het is geen bijzondere story, maar als je je bedenkt dat dit elke dag zo'n 100x gebeurt (letterlijk).. werkelijk elk klein moment wordt gefilmd. Verschrikkelijk.
Wie is die Rens trouwens? Ik volg AM al jaren niet meer, sinds de topics zijn samengevoegd kijk ik soms weer eens.
Julia van K3 heeft dat ook zo erg.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Debbie had altijd al de neiging om haar mond schreef te trekken, nu valt het alleen wat meer op
Ik dacht dat ik met die kwarta een woordgrap had gemist 😅 begreep er niks van.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:36 schreef Latteanais het volgende:
Onze bestsellerschrijfster heeft ook zoveel taalgevoel 🙈🙈
'Alle aandacht voor Kwarta😱', als Lot steeds in beeld is in Drievliet.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met die kwarta een woordgrap had gemist 😅 begreep er niks van.
Het is een uitdrukking: alle ogen zijn gericht op Kwatta.....Google maar eens.quote:
Nooit van gehoord 😆quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:20 schreef Zandplaat het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking: alle ogen zijn gericht op Kwatta.....Google maar eens.
AM heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ik ken hem ook hoor (NH) maar ben ook al oud:quote:
Ik ben een Brabantse, maar deze uitdrukking nog nooit gehoord. Toch nog leerzaam dit forum😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 06:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ken hem ook hoor (NH) maar ben ook al oud:
Alle ogen op Kwatta" of "Aller ogen zijn gericht op Kwatta" is een uitdrukking die betekent dat iedereen gefixeerd is op een bepaalde persoon of zaak, en afwacht wat diegene of datgene gaat doen of hoe het zich ontwikkelt.
Herkomst en betekenis:
De uitdrukking komt oorspronkelijk uit de reclame van de chocoladerepen van het merk Kwatta in Breda.
Tijdens de Eerste Wereldoorlog, in het neutrale Nederland, aten gemobiliseerde soldaten veel Kwattachocolade. De uitdrukking ontstond in de kazernes en werd later door Kwatta gebruikt als reclameslagzin, zegt Ensie.nl.
Hier ook een Brabantse van origine maar ik ken hem ook niet. Ik ken het woord kwatta wel, maar dan net de betekenis Sukkelaarquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse, maar deze uitdrukking nog nooit gehoord. Toch nog leerzaam dit forum😂
Ja, dat ook, chocolade reep merk van vroegerquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:39 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Kwatta betekende bij ons een reep chocolade 😂 Zei mijn oma vroeger altijd 😁
Dat iets sneller is omdat je uiterlijk 5 uur binnen moet zijn en hij gisteren net op tijd was.. vandaag idd de 7 heuvelen weg .. denk dat de opmerking iets sneller niet is omdat ze niet trots zijn maar gewoon een aanmoediging omdat ze voor hem willen dat hij het haaltquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:44 schreef miep123456 het volgende:
Ze mogen eens zeggen hoe trots ze op Guus zijn, in plaats van te zeggen , je moet morgen welsneller lopen.
Ik zou echt zo verdomd trots zijn !!!
Wat goed van je Guus, je hebt het gehaald, je kan dit, Vandaag is de zwaarste dag 7 heuvelen dacht ik, wat een topper die Guus.
Succes Guus geniet ervan, knetter trots op jouw!
Vast iets heel vermoeiends, ze heeft de hele dag op bed gelegen met Aagquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:31 schreef Jannetje91 het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo benieuwd wat Kyra gisteren heeft gedaan?
Oh dat wist ik niet eens, wij noemden gewoon alle repen kwatta 🤭 Ze had altijd van die repen met butterscotch🤤 Maar dit is geheel off topic sorry haha. Even een persoonlijke trip down memory lane☺️quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja, dat ook, chocolade reep merk van vroeger
Ik denk dat hij dat zelf ook weet en hij was op tijd, misschien lopen ze bewust op een mooi tempo!quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat iets sneller is omdat je uiterlijk 5 uur binnen moet zijn en hij gisteren net op tijd was.. vandaag idd de 7 heuvelen weg .. denk dat de opmerking iets sneller niet is omdat ze niet trots zijn maar gewoon een aanmoediging omdat ze voor hem willen dat hij het haalt
Tja dan zou er gezegd worden dat er alleen contact is via volgers die hem langs zien komen 🤷quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:54 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook weet en hij was op tijd, misschien lopen ze bewust op een mooi tempo!
Vandaag wordt pittig, was beter geweest dat AM dit gesprek niet geplaatst had in haar storys
in de reacties is te zien dat ze alleen met haar kinderen isquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:03 schreef Bootje68 het volgende:
Volgt iemand Esther Kraak een nogal heftig bericht.... geen idee waar dit over gaat. Vindt haar altijd wel leuk om te volgen.
Haar verloofde (is volgens mij vrij plotseling) bij haar weg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:03 schreef Bootje68 het volgende:
Volgt iemand Esther Kraak een nogal heftig bericht.... geen idee waar dit over gaat. Vindt haar altijd wel leuk om te volgen.
Dus is hun ontzettend flauwe (al zeg ik het zelf) Geertsen humor. Er kan daar nooit alleen een compliment gegeven worden, er moet altijd nog zo’n flauwe negatieve grap bij.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat iets sneller is omdat je uiterlijk 5 uur binnen moet zijn en hij gisteren net op tijd was.. vandaag idd de 7 heuvelen weg .. denk dat de opmerking iets sneller niet is omdat ze niet trots zijn maar gewoon een aanmoediging omdat ze voor hem willen dat hij het haalt
Daarnaast was het echt geen fijn weer om te lopen gisteren, veel regen. Drukte bij de rode kruis punten vanwege veel blaren etc. Een van mijn broers loopt mee en die hoorde bij een rode kruis punt dat de organisatie veel mensen eruit heeft gehaald(ik weet niet of t waar is). Dus helemaal niet gek dat ie wat later binnen was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:54 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook weet en hij was op tijd, misschien lopen ze bewust op een mooi tempo!
Vandaag wordt pittig, was beter geweest dat AM dit gesprek niet geplaatst had in haar storys
Ach wat triest, inderdaad het insta plaatje is niet altijd wat het is😪quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:09 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Haar verloofde (is volgens mij vrij plotseling) bij haar weg.
Verdrietig hoor, net samen een hele nieuwe winkel geopend. Op beeld leken ze het heel leuk te hebben samen. Zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
Mijn moeder had het altijd over kwatta repen 🫣 die zijn voor mij van voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, wij noemden gewoon alle repen kwatta 🤭 Ze had altijd van die repen met butterscotch🤤 Maar dit is geheel off topic sorry haha. Even een persoonlijke trip down memory lane☺️
Haar loopband staat stof te vangen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:43 schreef Snaky het volgende:
dbm zit op de bank zogenaamd te balen dat ze niet kan lopen.
Had/heeft ze die? Misschien verpatst omdat ze iedere dag 15.000 stappen buiten deed?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:44 schreef Post-its het volgende:
[..]
Haar loopband staat stof te vangen.
Dit inderdaad, ik ken het van mijn ouders die komen uit omgeving Breda.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:39 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Kwatta betekende bij ons een reep chocolade 😂 Zei mijn oma vroeger altijd 😁
In haar dromen ja!quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Had/heeft ze die? Misschien verpatst omdat ze iedere dag 15.000 stappen buiten deed?
Ze heeft een advertentie op marktplaats gezet, ze zoekt een schoonmaker. 🤣quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:52 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Vast iets heel vermoeiends, ze heeft de hele dag op bed gelegen met Aag
Ik ook niet, en ja van origine brabants. Ken wel de koetjesrepen? 😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse, maar deze uitdrukking nog nooit gehoord. Toch nog leerzaam dit forum😂
Ze heeft geen baby’s meer dus na het eten, kom jongens (loop)fiets uit het hok we gaan een blokje om. Desnoods de kinderen een half uurtje later naar bed, denken in mogelijkheden ipv klagen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:44 schreef Post-its het volgende:
[..]
Haar loopband staat stof te vangen.
Ja die heeft ze sinds de winter ofzo, nog niet heel lang.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Had/heeft ze die? Misschien verpatst omdat ze iedere dag 15.000 stappen buiten deed?
Eigenbelang want bloedprikken voor meer diagnoses?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.
Maar Debbie krijgt het voor elkaar. En straks is ze ineens wonderbaarlijk inderdaad opgeknapt. Wat gaat ze er dan mee doen? Doneren aan iemand die het niet krijgt? Hoe zit zoiets eigenlijk?
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Bob, die volgens moeders nog niet helemaal verkeersveilig is, mag alleen door de wijk fietsen 😅 Hij kijkt pas links en rechts als hij al lang en breed op de weg staat..
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:56 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.
Zelfs de op maat aangepaste eetkamerstoel, driewielfiets etc hebben wij moeten inleveren toen kind eruit gegroeid was. Terwijl een ander er niks mee kan.
Jij vindt het getoonde medeleven en aanmoediging in verhouding staan tot de prestatie die Guus al heeft geleverd en gaat leveren??quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja dan zou er gezegd worden dat er alleen contact is via volgers die hem langs zien komen 🤷
Dit snap ik ook echt niet nee. Doe normaal zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’
Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?
Nog meer op het spoor?🤣druk dat spoor, Debbie heeft inmiddels alle bloedonderzoeken wel gehad. Ik gok op iets met de schildklier? Laag hbquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
Ja dat is het risico van autonoom opvoeden, zelf laten ontdekken hij ontdekt straks dat er auto's rijden die niet voor hem aan de kant gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..
Ik snap hier echt zo niks van! Die jongen is 25! Laat hem lekker met rust en klap dit soort dingen niet op insta.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’
Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
AM heeft nog steeds niet door dat de privacy en de diagnoses van haar mislukte pannenkoek (haar eigen benaming voor de oudste) NIET op het www horen!!! Ze heeft ook niet door dat al die zogenaamde zelfhulpboeken en zelfbenoemde coaches waarmee ze zich omringt niks doen voor haar mentale toestand in deze. Ik gun haar een goeie peut.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef Harper het volgende:
Het wordt tijd dat AM Jim leert los te laten. Echt ongelooflijk. Juist heel goed dat hij met vrienden op vakantie gaat.
Maar zij zou het liefste Arte meesturen. Echt, laat hem!
Ik snap haar zorgen over het motErrijden, maar dat is omdat ik (op z´n zachtst gezegd) niks met motorrijden heb. Jim heeft de grote Geerts-hobby overgenomen. Dus wat zeurt ze nu??
Nou dat laatste viel mij ook weer opquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
En leuk, van de spuitstiften voor onderweg in de geleende camper.
L kan dat toch helemaal nog niet? En het prinsesje is extra verwend zo te zien.
Gewoon heel verschillend dus per product, sommige dingen moeten waarschijnlijk echt op maat gemaakt worden maar het leek mij al onwaarschijnlijk dat een rolstoel op maat gemaakt zou zijn. Vind het in ieder geval een fijn idee dat de rolstoel van Debbie bij geen gebruik gewoon door kan naar de volgende. Zelf heb ik alleen een normale rolstoel gehuurd voor een halfjaar om te kijken hoe het mij zou bevallen. Ik bemerk zelf dat ik er ontzettend veel moeite mee heb omdat bijvoorbeeld ergens heen gaan nog steeds ontzettend veel energie kost vanwege de prikkels, enige voordeel ervan is wel dat het veel minder lichamelijke energie kost. Maar ik heb het misschien ook nog steeds niet geaccepteerd. Gevoel dat als ik dan wel bijvoorbeeld even een stukje zal lopen mensen er iets van vinden. Gevoel dat iedereen me aan zit te staren terwijl dat helemaal niet zo is. Schaamte omdat ik toch wel kan lopen? Alleen dat het me zo ontzettend veel energie en PEM kost.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Noor_ het volgende:
[..]
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.
Maar wie had dat vorige week die bloed aanvraag gedaan? Die kreeg ze terug en moest ze doorsturen naar haar internist( ik neem aan van de vermoeidheidskliniek)quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:10 schreef Post-its het volgende:
Wat ik niet snap bij Debbie is dat ze voor de internist van de vermoeidheidskliniek bloed moet prikken, maar dat de huisarts de aanvraag moet doen en dat de huisarts zoals ik begrijp uit haar bericht niet alle codes kan aanvragen die een internist eigenlijk nodig heeft.
Toevallig zit ik in de hele molen van bloedprikken en verschillende behandelaars. Degene waarvoor het bloedonderzoek nodig is, doet de aanvraag. Vervolgens kan je wel op elke locatie bloed laten prikken, maar bijv aanvraag van de internist is lastiger want die etiketten hebben ze niet standaard.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:10 schreef Post-its het volgende:
Wat ik niet snap bij Debbie is dat ze voor de internist van de vermoeidheidskliniek bloed moet prikken, maar dat de huisarts de aanvraag moet doen en dat de huisarts zoals ik begrijp uit haar bericht niet alle codes kan aanvragen die een internist eigenlijk nodig heeft.
Ze heeft haar verhaal weer goed op orde hoor 🫣 geloof dat ik haar stories beter even niet kan bekijken vandaag. Iets met een kort lontje door een mindere dag vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:10 schreef Post-its het volgende:
ja natuurlijk willen ze dat niet, ze gaan op kamp, geen boodschappen doen bij de groothandel of naar de wasserette. Ben erg benieuwd of ze die stomme tassen wel mee moeten nemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap Saar en Suus wel dat ze niet met die drukke mama tassen willen gaan sjouwen op kamp.
Ik wilde exact hetzelfde schrijven. En dan daarna een recap met in scène gezette foto’s waarop ze lodderige ogen heeft, ligt te slapen etc. en filmpjes met trillende handen, waar ze niet uit haar woorden kan komen etc.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Hahahah debbie gaat twee weken offline dan kan ze mooi alles doen 🤣
Ze zegt dat ze geen internetverbinding op haar telefoon heeft komende 2 weken maar wat ze werkelijk bedoelt is dat ze niks gaat posten op SM. Scrollen en overal meelezen blijft ze natuurlijk wel doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Hahahah debbie gaat twee weken offline dan kan ze mooi alles doen 🤣
Dat kan bijna niet, hoe moet zij aan haar kinderen uitleggen dat ze thuis niks kan en op vakantie juist van alles kan. Dat kan alleen wanneer ze haar kinderen instrueert met wat ze wel of niet mogen zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Even niet actief op Instagram en naar een camping waar geen Nederlanders komen geeft haar lekker de gelegenheid om gewoon te doen wat ze nu ook doet maar nu met “excuus” even offline te zijn van alle prikkels, zoals meer fluflus doen. Ik zie haar zo springen van een duikplank in het zwembad of een strandje waar ze gaan kamperen.
We krijgen na haar vakantie een filmpje te zien dat ze in het gras zit en het zo zwaar heeft.gefilmd door haar kinderen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, hoe moet zij aan haar kinderen uitleggen dat ze thuis niks kan en op vakantie juist van alles kan. Dat kan alleen wanneer ze haar kinderen instrueert met wat ze wel of niet mogen zeggen.
Dan zegt ze gewoon dat het komt omdat mama daar kan ontspannen…. Gehaaid genoeg 😉quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, hoe moet zij aan haar kinderen uitleggen dat ze thuis niks kan en op vakantie juist van alles kan. Dat kan alleen wanneer ze haar kinderen instrueert met wat ze wel of niet mogen zeggen.
Ik denk dat die het verschil nog niet echt goed beseffen. Dat ze zegt dat het warme weer/het lokale water/de ingeademde lucht haar zo goed doet dat ze weer alles kan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, dat het zoiets is. Dus weer iets bij de kinderen leggen. Niet oké.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Dan zegt ze gewoon dat het komt omdat mama daar kan ontspannen…. Gehaaid genoeg 😉
Ik had juist zin in de vakantie content, vooral om te zien wat ze dan wel allemaal kan. (Anoniem natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Even niet actief op Instagram en naar een camping waar geen Nederlanders komen geeft haar lekker de gelegenheid om gewoon te doen wat ze nu ook doet maar nu met “excuus” even offline te zijn van alle prikkels, zoals meer fluflus doen. Ik zie haar zo springen van een duikplank in het zwembad of een strandje waar ze gaan kamperen.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat kinderen veel meer doorhebben en voelen dan veel volwassenen denken. Dat de oudste haar cadeautje (die Labubu) laat uitpakken door Debbie omdat Debbie zo nieuwsgierig is is veelzeggend. Die kinderen worden belast met Debbie haar gekkigheid.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat die het verschil nog niet echt goed beseffen. Dat ze zegt dat het warme weer/het lokale water/de ingeademde lucht haar zo goed doet dat ze weer alles kan.
Haha ik weet welke camping het is en godzijdank gaan wij naar een anderequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
Stiekem hoop ik eigenlijk dat iemand van hier bij haar op de camping staat. 👀
Dit. Z laat daarmee zien dat ze zorgt voor haar moeder en rekening houdt met haar gevoelens, dat is ook niet de eerste keer en het is al helemaal geen gewenste situatie voor een kind van 7. Debbie pronkt er altijd mee dat haar dochter zo lief en zorgzaam is, maar bij mij gaan de alarmbellen daar juist van af.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat kinderen veel meer doorhebben en voelen dan veel volwassenen denken. Dat de oudste haar cadeautje (die Labubu) laat uitpakken door Debbie omdat Debbie zo nieuwsgierig is veelzeggend. Die kinderen worden belast met Debbie haar gekkigheid.
Ik dacht begrepen te hebben dat ze na het gesprek met de internist naar de huisarts ging voor een formulier voor bloedprikken. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Toevallig zit ik in de hele molen van bloedprikken en verschillende behandelaars. Degene waarvoor het bloedonderzoek nodig is, doet de aanvraag. Vervolgens kan je wel op elke locatie bloed laten prikken, maar bijv aanvraag van de internist is lastiger want die etiketten hebben ze niet standaard.
Vervolgens kan je uitslag zien, op de site van degene die het heeft aangevraagd. Dus ziekenhuis, vermoeidheidskliniek, revalidatiekliniek.
Je huisarts heeft inzage in de uitslag en je kan dat altijd terecht voor vragen ed. Maar uiteraard gaat deze niet over het behandelplan ed.
Omdat moeders verbind in rust a.k.a. de hele dag zit te scrollen en dan zal Zoë er naast zitten. Of ze draagt gewoon dingen aan aan haar, kijk Zoë dit vind je vast leuk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zoë is goed verwend, leuk dat de anderen ook wat krijgen!
Hoezo had Zoë dat op hun socials gezien? Waarom zit zo’n jong kind op social media?
Juist. Omgekeerde wereld en absoluut geen gezond gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Z laat daarmee zien dat ze zorgt voor haar moeder en rekening houdt met haar gevoelens, dat is ook niet de eerste keer en het is al helemaal geen gewenste situatie voor een kind van 7. Debbie pronkt er altijd mee dat haar dochter zo lief en zorgzaam is, maar bij mij gaan de alarmbellen daar juist van af.
Populaire schoen (ik vind ze persoonlijk verschrikkelijk) dus een link waar veel op wordt geklikt en waar zij dan aan verdient. Daar staat NB verder buiten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou heeft volgens mij gewoon aandelen in Newbalance
Ze bedoelt dat ze na overleg met de internist denken dat ze op het juiste spoor zitten (het b12 gedoe) daarom wordt er nu geprikt. Niet dat ze na het prikken nu iets op het spoor zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef Henrike het volgende:
Debbie; 7 buisjes bloed, ach kindje toch. En knap hoor ze heeft het bloed net laten prikken en ze zijn nu al wat op het spoor??
Ik heb een uur geleden bloed laten prikken maar ben nog niks op het spoor.
En ik weet niet wie haar nagels doet, maar het is het weer net niet.
Voor iedereen die zich dan afvroeg wat ze gisteren deed: haar nagels, de zeeman , HEMA. Dat kon dinsdag niet toen de kids weg waren want toen moest ze slapen tot 14:00
Waarschijnlijk is die internist al niet meer in beeld en is ze al gestopt bij de vermoeidheidskliniek. Anders zou de vermoeidheidskliniek het bloedonderzoek toch aanvragen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap Saar en Suus wel dat ze niet met die drukke mama tassen willen gaan sjouwen op kamp.
En Debbie dr bloedprik verhaal begrijp ik niks van, waarom kan de internist van de kliniek dit niet gewoon allemaal meteen goed aanvragen? En wat zouden ze op het spoor moeten zijn? Ze doet net of ze patiënt 0 is en ze allemaal experimenten op haar moeten doen om tot een doorbraak te moeten komen.
Positief puntje; ik vind de lange zeeman broek met streep haar leuk staan.
En ze kon toch zo goed loslaten? Kennelijk lukt haar dat bij alle kinderen behalve de oudste.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat denkt AM dat Arte kan doen als Jim weer eens met motorpech aan de kant van de weg staat? Want reken er maar op, dat gaat sowieso gebeuren.
Bij deze nagels zie je de uitgroei minder snel, dat is een voordeel. Die witte randen vind ik afschuwelijk. Maar ik vind lange nagels sowieso nooit mooi en hygiënisch.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze na overleg met de internist denken dat ze op het juiste spoor zitten (het b12 gedoe) daarom wordt er nu geprikt. Niet dat ze na het prikken nu iets op het spoor zijn.
En wat is er dit keer mis met haar nagels? For once heeft ze een keer normale frenchies, geen gekkigheid.
Dat Jim überhaupt op kamers mocht gaan wonen is een raadsel, oh wacht die moest uit huis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze kon toch zo goed loslaten? Kennelijk lukt haar dat bij alle kinderen behalve de oudste.
Ik zag de prijzen van die cursussen, bizar wat een bedragenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah Ellen en haar kwarrel gaan een leuke dag tegemoet 😉😉😉😉😉 (snappen jullie haar hint wel??? Dat wil ze echt super graag)
Dat is gewoon een grapje, dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Dat Jim überhaupt op kamers mocht gaan wonen is een raadsel, oh wacht die moest uit huis.
Maar echt AM is niet lekker in haar hoofd, met haar banden lek steken, kleding te heet wassen.
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.quote:
Ze is ook oprecht dolenthousiast. Tuuuuuurlijk meidquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.
Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:29 schreef Tarantelle het volgende:
En ja, ik zou het ook eng vinden als mijn zoon met anderen van zijn leeftijd op motorvakantie zou gaan. Maar ik vind motorrijden eng als er teveel risico wordt genomen. Maar Annemarie en Maarten hebben deze hobby zelf geïnitieerd en waren zo blij dat Jim ook ging motorrijden. Tja, dan kun je dit verwachten uiteraard.
De wanhoop druipt er vanafquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah Ellen en haar kwarrel gaan een leuke dag tegemoet 😉😉😉😉😉 (snappen jullie haar hint wel??? Dat wil ze echt super graag)
Haha met haar snoepje ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Mag jij doen! Mits je nog niet geblokkeerd bent natuurlijk😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wie gaat Debbie vertellen dat je cortisol waardes ook zo hoog kunnen zijn omdat je bijvoorbeeld aan de anticonceptiepil zit?
En ja, van bepaalde hormonen kan je helaas ook echt haaruitval krijgen, weet daar helaas wel ook alles van. Maar nu aan andere hormonen en absoluut geen last meer van. Ik snap wel dat ze daar mee zit. Ik zat daar ook verschrikkelijk mee.
Mocht iemand daar mee zitten: Collageen in je koffie doen! Geen grap, ik zag binnen een maand mijn haar terug groeien. En toen zat ik nog aan de desbetreffende hormonen.
En hoe ze het allemaal ook weer verteld, ze straalt gewoon van geluk. Bizar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:34 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Geen tips voor Debbie! Alles komt door LC. Stress heeft ze zeker, non-stop bezig met alles rondom ziek zijn en weinig ruimte nemen voor positieve energie, buitenlucht, geestelijk welbevinden etc.
Ja indd. Het standaard bloedprikformulier via de huidarts printen ze zo uit. Kom je via de internist of een ander, dan kost het net ff wat meer moeite, moeten ze dat handmatig doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat ze na het gesprek met de internist naar de huisarts ging voor een formulier voor bloedprikken. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Worden de etiketten niet geprint nav het aanvraagformulier?
Vraag me dan ook af hoe dat gesprek gaat over de b12... de doctor zegt "het kan hier of hierdoor komen" (niet verwant aan lc) en Debbie die blijft zeggen "ja maar lc.." en die doctor die dan uiteindelijk zegt "tja zou misschien kunnen maar ik denk toch eerder dit of dit" en Debbie die dan ziu kunnen interpreteert als " ja klopt!100% lc"quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:20 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Vitamine b12 tekort door LC. 1+1=2. Haar eigen woorden. Verder geen discussie over mogelijk. Uiteraard heeft ze haar eigen conclusies al getrokken op basis van de uitslagen die nog wel met de arts worden nabesproken, maar daar zal ze wel weer haar eigen draai aan geven.
Ik kende haar niet, maar ben eens gaan kijken, zij is toch sowieso helemaal nep? En het lijkt alsof ze alleen haar boventanden met facings heeft laten doen...ze heeft een hele scheve onderkaak lijkt wel. Ik ga haar verder niet volgen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik verbaas me altijd over de bovenste tanden van Patricia Baudewijns. Totaal niet passend in combinatie met haar onderste tanden 🫣 Wat zou ze ermee gedaan hebben? Ze zien er iig enorm nep uit 😅
Nee, nee, ze gaat niet aan de supplementen! Wat heeft ze dan met al die potjes en flessen gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:34 schreef Nieve het volgende:
Och vrouw, wat zet je jezelf weer voor lul. Cortisol is gewoon binnen de marge en al is ie verhoogd (bij mij zelfs na suppressietest met Dexamethason) dan nog kan het vals hoog zijn door bv anticonceptie. Ze deden er bij mij precies niks mee en mij uitslag was VEEL hoger. Die B12 is ook niet zorgwekkend laag, tijdje supplement erbij nemen en hij trekt weer op niveau. Ze heeft gewoon weer op een lc ervaringsforum gelezen dat een b12 tekort vaak voorkomt bij lc en daar pint ze zich nu helemaal op vast.
Niks nieuws. De oudste steekt daar boven de andere twee uit. Als ik verhuurder was en ik zou dit zien zou ik de verhuur cancelen😬quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef SophiaLoren het volgende:
Krijgt Z nou evenveel als de andere twee bij elkaar? Sowieso, blaas pennen in andermans camper. Zou het niet aandurven. Echt rotzooi wat je niet uit bekleding gaat krijgen...
En die haaruitval kan nu niet komen omdat ze de 30 gepasseerd is?
😂 Ze heeft mij nog niet geblokkeerd. Maar ach, waarom zou ik de moeite doen? Ze leest hier toch mee. 👀quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mag jij doen! Mits je nog niet geblokkeerd bent natuurlijk😂
Ik snap heel goed dat je onzeker wordt van haaruitval. Maar zij verzint per minuut iets nieuws om aandacht mee te vragen. Zij is gewoon niet in orde. En dan bedoel ik niet omdat ze LC heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
😂 Ze heeft mij nog niet geblokkeerd. Maar ach, waarom zou ik de moeite doen? Ze leest hier toch mee. 👀
Overigens was mijn haaruitval écht heel erg, ik durfde mijn haar toen ook niet meer vast te doen in bijvoorbeeld een staart ofzo. Je zag mijn hoofdhuid letterlijk overal zitten, ik heb al heel erg dun haar van mezelf, maar als dan de plukken in je bed liggen kan je daar echt onzeker over worden. Nu heb ik als ik een staartje maak overal van die babyplukken zoals ze dat noemen. 😂
En ondertussen gelukkig ook aan andere hormonen die dit en andere ongein niet veroorzaken. Hormonen kunnen zoveel invloed op je hebben. Was er het liefste mee gestopt maar geen mogelijkheid.
Dat klopt niet, althans hier in de regio niet. Als mijn specialist iets voorschrijft kan ik een herhaalrecept via de huisarts krijgen en pas dan kan het middel in de herhaalservice. Dan krijg ik automatisch nieuwe voorraad als mijn medicatie bijna op is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:05 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ja indd. Het standaard bloedprikformulier via de huidarts printen ze zo uit. Kom je via de internist of een ander, dan kost het net ff wat meer moeite, moeten ze dat handmatig doen.
Een huisarts kan het niet voor iemand aanvragen, dat is ook nooit de weg. Dat geldt ook voor bijv een recept, als een andere arts jou iets voorschrijft mag de huisarts daar geen herhaalrecept voor schrijven.
Dus was Debbie allemaal uitkraamd... Ze ziet niemand, heeft geen afspraken maar weet zelf precies hoe het allemaal zit
Dat werkt hier niet zo. Ben ik in mijn werk ook al heel vaak tegenaan gelopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat klopt niet, althans hier in de regio niet. Als mijn specialist iets voorschrijft kan ik een herhaalrecept via de huisarts krijgen en pas dan kan het middel in de herhaalservice. Dan krijg ik automatisch nieuwe voorraad als mijn medicatie bijna op is.
dat snap ik alleen zou ik dat nooit zo opschrijven. of benoemen maar goed zodoen ze dat bij de fam geertsquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:26 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat is gewoon een grapje, dat snap je toch wel?
Volgens Dokter Debbie wel 🫣quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben geen LC kenner en Google geeft met dit antwoord niet.. maar kun je een b12 tekort krijgen door LC?
Heb je wel de goede inhammen bekeken hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Ik heb net op de wc mijn inhammen eens bekeken, maar die zien er exact zo uit.
Komt natuurlijk door de overbelasting van mijn lijf!!1!!!1 Morgen meteen tot 14 uur slapen.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Heb je wel de goede inhammen bekeken hahaha
OMGquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Want de wc vind ik een wat aparte plek
Maar daar hangt de spiegel, ik snap m hoor 😂
Ik heb ook een ernstig b12 tekort en ijzer te laag. Maar mijn b12 is echt niet het gevolg van longcovid, bij veel mensen word de b12 niet opgenomen uit het voedsel( door de darmen) ook kun je een bacterie hebben waar op getest word als je b12 te laag is. Ik heb me er zeker 2 jaar in verdiept maar zoals Debbie het doet voorkomen zo is het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:20 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Vitamine b12 tekort door LC. 1+1=2. Haar eigen woorden. Verder geen discussie over mogelijk. Uiteraard heeft ze haar eigen conclusies al getrokken op basis van de uitslagen die nog wel met de arts worden nabesproken, maar daar zal ze wel weer haar eigen draai aan geven.
Ik zit in een b12 tekort groep en daar is het nog nooit genoemd, zal het eens opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben geen LC kenner en Google geeft met dit antwoord niet.. maar kun je een b12 tekort krijgen door LC?
Sowieso zou je eerder verwachten dat als ze al een b12 tekort zou hebben (is niet), dat dat dan snel na infectie zou gebeuren en niet ineen 3 jaar later. Net zoals het onstaan daarvan te maken zou hebben met overbelasting. Makes no sense, maargoed die hele vrouw makes no sense. Tenzij je een bepaalde pagina in de DSM5 open slaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:40 schreef Henrike het volgende:
Heb even gekeken in de info groep van b22,tekort en of dit het gevolg is van longcovid.
Dit is niet wetenschappelijk onderbouwd, er zijn uitslagen bekend van mensen met long COVID en een heel hoog b12.
Dus Debbie speelt zelf weer boot huisarts, want haar haaruitval
Komt ook door lc, daarom heeft ze het nu pas na 3 jaar lc in de gaten dat het uitvalt.
Ik zat dat ook met verbazing te lezen. Oppakken en heel snel naar huis. Als je dr nu al niet aankan dan ben ik erg bang dat over een paar jaar ze dr moeder " mishandeld ". Klinkt heel zwaar maar die gaat dan slaan en schoppen ben ik bang.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met haar kinderen. Sjonge.
En na het gillen en krijsen vraagt ze aan haar kind of ze een koekje wil of knuffelen.
En ze laat zich krabben door een kleuter.
Gewoon oppakken in houdgreep en doorlopen. Fietsje in bosje verstoppen en later ophalen. En thuis naar bed.
En ja mijn kinderen hebben deze onzin uiteraard ook geprobeerd.
Ik quote mezelf nog even.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:42 schreef Donna het volgende:
Zullen we even ophouden te dokteren a.u.b.?
Het interesseert AM en Maarten echt he-le-maal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt zo'n sociale armoede bij Am.
Ze gaat Guus gewoon niet aanmoedigen. Verder zit ze helemaal vast in haar dagelijkse routine, met dingen die echt niet zo belangrijk zijn dat ze niet een dagje overgeslagen kunnen worden.
Stap in de auto als de kinderen op school zitten, en ga ergens langs de route staan juichen! Je wilt zelf toch ook wat van de sfeer meekrijgen, dat je weet wat hij mee mee maakt en je wilt er toch zijn voor je kind en het meebeleven?
Nee, ze is druk met tafel dekken, stempelen, een uur rusten en filmen. Ik vind het echt armoede daar.
En maar blaten over haar zoon van 25 jaar en de zorgen die ze over hem heeft. Laat dat nou eens los en geef je andere kinderen eens wat, positieve, aandacht.
😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Want de wc vind ik een wat aparte plek
Maar daar hangt de spiegel, ik snap m hoor 😂
Maar echt, die jongste is daar de baas in huisquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met haar kinderen. Sjonge.
En na het gillen en krijsen vraagt ze aan haar kind of ze een koekje wil of knuffelen.
En ze laat zich krabben door een kleuter.
Gewoon oppakken in houdgreep en doorlopen. Fietsje in bosje verstoppen en later ophalen. En thuis naar bed.
En ja mijn kinderen hebben deze onzin uiteraard ook geprobeerd.
Wat zou er bewerkt zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Dat dacht ik ook te zienquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Ze lijkt smaller dan ze daadwerkelijk is. Ik wil niet bodyshamen maar dit is wel heel obvious.quote:
Door te sporten blijft ze mentaal stabiel, ze gaat alleen vrijwel nooit sporten...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
De auto om 08:00 brengen vind ze niks , te vroeg.
DBM en mentaal stabiel🙈🙈😂en dat na die klaagzang weer van dr in haar nieuwste post😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaatquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Mijn eerste en laatste zijn waren dan ook sarcastisch. Die foto is zo nep. Die zin over de vrieskast is wel gemeend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Ik snapte niks van haar verhaal trouwens,auto brengen/auto slepen en haar moeder had haar gebracht én het was goed voor de stappen (stapjes?) Mentaal sterk vind ik haar ook echt niet,ze raakt in de nacht al bijna in paniek als een buurkindje huilt en gaat dan uit bed om te kijken of het echt niet een van haar kinderen is. 🤔 Dat noem ik niet mentaal sterk..quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Sinds ik in dit forum lees krijg ik weleens de indruk dat hb en slecht schrijven bij elkaar kunnen horenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Het heeft allemaal een hoog blabla gehalte. Kan me overigens niet voorstellen dat er iemand is die een bericht aan haar zou sturen met “door b12 tekort heb je LC”. Is zij nou ook hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen eigenlijk; zo veel stijl- en spelfouten en onsamenhangende redenaties. Maar dat zal vast de brainfog zijn.
Het enige wat geen reclame was was een ode aan haar geweldige vriend 🤢quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.
Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Ik had mijn bericht net weggehaald omdat ik op het laatst die zwartwit foto zag. Bijzonder weer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Dat is 1. Dat je dit volledig deelt. 2.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat erg, die posts van Minibelle over haar jongste. Als zij nu al zo machteloos is ten opzichte van een kleuterdriftbui, hoe moet dat dan idd op de lange termijn? En moeder alles maar op HB gooien. HB of niet, je kan gewoon niet zo met je laten sollen als ouder.
En het is ook niet zo dat het meisje echt niet meer te bereiken was, want papa kwam en het was ineens allemaal goed en voorbij.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Team gebruik ik vooral bij collega's niet lovers 😛quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.
Ik had eerder deze week gevraagd of ze geen problemen kreeg door steeds kinderen van anderen te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Maremare het volgende:
Die Minibelle weer met haar geklaag over de moedermaffia. Misschien moet zij gewoon eens stoppen met het delen van dit soort content over haar kinderen. Ze heeft echt totaal niet door dat ze haar kinderen hiermee te kakken zet en in mijn optiek zelfs beschadigt.
Ja. Alsof INhalen iets vreselijks is..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Shuri het volgende:
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
Nee, ze gaat een week welverdiend (..) offline.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef poohenzo het volgende:
ach AM moet weer een paar dagen zonder lievelingskind, kan ze ook wel elke dag een story of 10 mee vullen.
Dit gevoel heb ik ook, op de overige foto’s van JvP zie je MB niet eens en KB wel steeds.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Die vreselijke AM heeft haar man toch laten gaan. En die vreselijke Maarten gaat toch langs de kant staan en neemt zelfs zijn fiets mee om aan te moedigen. Wat een vreselijke mensen toch hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja. Alsof INhalen iets vreselijks is..
Maarten kan toch een keer niet op vrijdag stofzuigen, op tijd naar de camping gaan en de boel afbreken en dan zijn zoon, die 4x40 km heeft gelopen, INhalen en dan naar huis? Maar dat zal mevrouw wel niet aankunnen, afwijken van het schema.
Sneu.
Heel sneu. En zij? Ze moet zogenaamd de laatste dingen voor scoutingkamp regelen. Terwijl ze gisteren meldde dat het allemaal klaar was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Shuri het volgende:
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
Zijn vader is er notabene, met een fiets dus hij kan zo naar de Via Gladiola fietsen om hem in te halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:54 schreef proud_mami het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat Guus helemaal niet wil worden ingehaald (en zijn vrienden ook niet) omdat zijn moeder aan haar telefoon zit vastgekleefd en dat Guus absoluut geen zin om op haar Insta te belanden.
Ik geloof er weinig van. Daarbij gaat Maarten, want AM heeft het te druk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:54 schreef proud_mami het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat Guus helemaal niet wil worden ingehaald (en zijn vrienden ook niet) omdat zijn moeder aan haar telefoon zit vastgekleefd en dat Guus absoluut geen zin om op haar Insta te belanden.
Ik vind Guus altijd heel ongemakkelijk kijken als hij in beeld is, het komt in mijn ogen over dat hij er er niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van. Daarbij gaat Maarten, want AM heeft het te druk.
Ergens ben ik heel benieuwd hoe het gaat. Maar oh wat lijkt me dat kut, dat een middagje strand voer is voor juicekanalen en de volgers. En toch lees ik het...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Post-its het volgende:
Op reality fbi wordt bevestigd door iemand die daar ook was dat de foto van de bollens enkel voor de show was.
Gister zag ik een reclame van Always en ik hoorde wauwww. Echt ik dacht AM te horen, die zegt dat zo vaak 🤭quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
2 fietsen op het dak van de auto. AM: ‘wauw…..’ 😂
vroeger was er een programma op tv "jouw vrouw, mijn vrouw" , ik zou het zo leuk vinden als AM daaraan mee zou doen en dan ruilen met een echt werkende vrouw met kinderen en een man met een eigen mening. En dat ze dan ook 10 uur van huis is, nog moet koken , zelf de kinderen verzorgen en ook nog het huishouden moet doen. Of ruilen met een hedendaagse "hippie" mevrouw haha, die de kinderen alle vrijheid geeft behalve dat er geen telefoons en social media in huis mag en zo. Ook leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van. Daarbij gaat Maarten, want AM heeft het te druk.
Ze moet eens gaan opvoeden ipv drillen en zoveel van de kinderen eisen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig het wordt echt tijd dat minibelle professionele hulp in huis haalt. Waarom zou je jezelf bij iedere driftbui laten krabben, schoppen en slaan door je kind? Lijkt me voor het meisje ook fijn als ouders handvatten krijgen hoe ze met haar om kunnen gaan. Maar zij denkt de waarheid in pacht te hebben, alles is te herleiden naar HB en er is vooral niks aan te doen. Sneu voor die meiden!
Ik denk dat een zoon die de vierdaagse uitloopt het wel verdiend dat zijn ouders er staan, mijn optie; waar een wil is is een weg, maar dat ging mij niet mis.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Maar goed ik kijk er misschien niet negatief genoeg naar 🤔
Net als "veel plezier!", dat is ook zo'n standaard Annemariezinnetje en ze spreekt het altijd op dezelfde manier uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Gister zag ik een reclame van Always en ik hoorde wauwww. Echt ik dacht AM te horen, die zegt dat zo vaak 🤭
Mee eens hoor, het zou denk ik lastig worden voor beiden om bij de finish te staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Post-its het volgende:
Op reality fbi wordt bevestigd door iemand die daar ook was dat de foto van de bollens enkel voor de show was.
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat zou goede entertainment zijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef poohenzo het volgende:
[..]
vroeger was er een programma op tv "jouw vrouw, mijn vrouw" , ik zou het zo leuk vinden als AM daaraan mee zou doen en dan ruilen met een echt werkende vrouw met kinderen en een man met een eigen mening. En dat ze dan ook 10 uur van huis is, nog moet koken , zelf de kinderen verzorgen en ook nog het huishouden moet doen. Of ruilen met een hedendaagse "hippie" mevrouw haha, die de kinderen alle vrijheid geeft behalve dat er geen telefoons en social media in huis mag en zo. Ook leuk.
Kan John de Mol even meelezen svp?
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Oh ik dacht dat het wel bekend was dat zij rooktequote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Maar Guus hoeft niet in beeld als AM thuis blijft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vind Guus altijd heel ongemakkelijk kijken als hij in beeld is, het komt in mijn ogen over dat hij er er niet op zit te wachten.
En als AM er geen content van kan/mag maken dan heeft het voor haar geen nut om mee te gaan en met het komende kamp heeft ze een mooi excuus om dan maar lekker thuis te blijven.
Influencers doen zelf alles voor aandacht. En natuurlijk is dat leuker wanneer iets positief is. Maar ik heb absoluut geen medelijden met ze op minder positieve momenten. Nee hoor, aandacht is hun leven. Ik heb alleen maar medelijden met de kinderen die tegen wil en dank de dupe zijn van hun aandachtsg**le ouders.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Ergens ben ik heel benieuwd hoe het gaat. Maar oh wat lijkt me dat kut, dat een middagje strand voer is voor juicekanalen en de volgers. En toch lees ik het...
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat een zoon die de vierdaagse uitloopt het wel verdiend dat zijn ouders er staan, mijn optie; waar een wil is is een weg, maar dat ging mij niet mis.
Oh dat wist ik niet. Ze klinkt inderdaad alsof er een pakje per dag doorheen gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:34 schreef LALAA het volgende:
[..]
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.
Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
Maar waarom zou een kind het niet willen dat er ouders langs de kant staan? Je kunt je telefoon gewoon in je zak laten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
AM had ook bv gisteren kunnen gaan kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komen
Voorkeur voor pa omdat ie dan niet tegen wil en dank op insta geplempt wordt
Enorm belastend lijkt het me, inderdaad. Als ik er aan denk krijg ik het er al benauwd van. Van mij mag ze ook zes weken offline. Al ben ik bang dat ze dan toch wel filmt want ze ziet alles als mogelijk content.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Tarantelle het volgende:
En ik gun Annemarie een welverdiende rust (als ik haar was zou ik 6 weken off line gaan). Het lijkt mij afschuwelijk om de hele dag alleen maar in content te denken (oh, dat is leuk voor IG, dat moet ik even posten, oh shit, dat had ik moeten filmen) en ik denk dat het best wel een bevrijding is om dat niet te hoeven en gewoon normaal je dag met je gezin te leven.
Voor jou en mij een optie ja, voor AM ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.
Die snap ik ook nog (waarom Maarten het doet) wie weet hebben een groepje vaders afgesproken om samen de tenten af te breken en de jongens te halen 🤷quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.
Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
Tja, ook dat snap ik dan niet. Waarom zouden vaders dit doen? En dan kan er geen moeder mee? Ik ben echt licht allergisch voor dit soort rolbevestigende patronen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die snap ik ook nog (waarom Maarten het doet) wie weet hebben een groepje vaders afgesproken om samen de tenten af te breken en de jongens te halen 🤷
We zijn niet bij de afspraken geweest dus kunnen het invullen hoe we willen.. maar zoals zij het nu doen zouden wij ook kunnen doen dus ik zie niets raars
Mijn partner doet triathlons en wilt ook geen mensen bij de finish 🤷
De vierdaagse duurt 4 dagen he.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Precies dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:54 schreef Lodelie het volgende:
[..]
De vierdaagse duurt 4 dagen he.
Ze heeft 4 dagen de tijd gehad om langs de route te gaan staan, om hem in te halen bij de finish, om hem te supporten.
Het gaat om het idee dat ze betrokken is bij hem. En ze kan gewoon tijd maken voor Guus. Ze kan ook tijd maken om op vakantie te gaan of om een weekend weg te gaan en ze is al zoveel nachtjes weggeweest met andere kinderen, dan kan je ook tijd maken om je zoon aan te moedigen.
😆quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Cyan het volgende:
Op JvP haar Insta staat een foto waarop zij leest, Koen een spelletje yahtzee speelt en Michelle speelt blijkbaar memory volgens de tekst bij het pijltje. Of zou memory hier een andere betekenis hebben?![]()
Natuurlijk begrijp ik dat JvP het spelletje memory bedoeld.
Ik vind dat niet echt vergelijkbaar met een 17 (?) jarige die voor de eerste keer 4 dagen 40 km loopt bij een mega-evenement.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mijn partner doet triathlons en wilt ook geen mensen bij de finish 🤷
Ik denk dat ze inderdaad niet goed in haar vel zit. Maar naar mijn idee is er echt iets veranderd in de vibe van hun driehoeksrelatie. Of dat ervoor zorgt dat Michelle niet goed in haar vel zit, geen idee. Ik heb het idee dat zij al veel langer issues heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:22 schreef lila01 het volgende:
Of zou Michelle gewoon stapeloverspannen zijn?
En dat ze haar daarom uit de wind houden? Ze doet zo te zien ook niets meer met haar kinderen, dat doen Koen en Jacqueline.
Maar dan kan ze niet filmen dat ze de lunch klaar zet, er filmend omheen loopt, de sleutel in de bakfiets stopt, ze naar school fietst, de kinderen in de bakfiets klimmen, ze de sleutel in de deur steekt, haar sleutel op het seksvlogger haakje hangt, er laarzen in de gang worden uitgetrapt, ze haar jongste etend filmt en ze nog een snoepje uit de pot pakken, ze ‘nou, hup!’ Zegt, ze weer naar school vertrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die 4-daagse duurt 4 dagen he? Is er dan in die 4 dagen geen moment geweest waarop AM even op en neer had kunnen rijden? Als Maarten het kan op HAAR werkdag, dan moet het andersom ook wel te regelen zijn. Kinderen een dagje naar de overblijf (krijgen ze ook niks van).
Ik zou dat wel doen. Ook om de sfeer te proeven waar hun haar zoon dagen mee te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:29 schreef mootie het volgende:
3 uur rijden om 1 minuut te zwaaien? Ik zou ook overslaan. En misschien steunt ze hem op allerlei andere manieren, who knows.
Prima toch, ieder z’n ding.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen. Ook om de sfeer te proeven waar hun haar zoon dagen mee te maken heeft gehad.
En dat je dat voor hem over hebt.
Tja Koen is goed in halve waarheden. Stel dat hij inderdaad verder gaat met Jvp, dan is er nog een relatie. Vanaf het begin van de roddels, ontkennen ze niet volledig maar pareren ze met halve waarheden waardoor het lijkt alsof....quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:
Iemand schrijft onder die foto:
'Haha, jongens het is toch uit? Zeg dat dan gewoon.'
Waarop Koen reageert: 'uhmmm, uit? wat is er dan precies uit? Onze relatie niet in elk geval.'
En dat gaat nog even door. Zal straks wel weggehaald worden.
Precies. Als Jim de vierdaagse had gelopen had ze waarschijnlijk meegelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die 4-daagse duurt 4 dagen he? Is er dan in die 4 dagen geen moment geweest waarop AM even op en neer had kunnen rijden? Als Maarten het kan op HAAR werkdag, dan moet het andersom ook wel te regelen zijn. Kinderen een dagje naar de overblijf (krijgen ze ook niks van).
Met zijn handje vast.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies. Als Jim de vierdaagse had gelopen had ze waarschijnlijk meegelopen.
Ik ben die vrouw een beetje gaan bekijken door jullie maar meine gute, die is ook niet helemaal oke. Heb haar jaren geleden eens gezien in zo'n geldprogramma, kids mochten geen feestje ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
2 fietsen op het dak van de auto. AM: ‘wauw…..’ 😂
Nee joh een schoorsteen is er niks bij, was je dat nog nooit opgevallen aan dr stemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb zelf verschillende lange wandeltochten gelopen. Ik zei van tevoren altijd heel stoer ‘jullie hoeven niet te komen of langs de kant te staan hoor, ik zie jullie thuis wel weer!’ Puntje bij paaltje was het héél fijn dat ze niet naar me geluisterd hadden en er stonden op het punt dat ik het toch wel nodig had.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou een kind het niet willen dat er ouders langs de kant staan? Je kunt je telefoon gewoon in je zak laten.
Hier zouden de kinderen standaard zeggen dat we niet hoeven komen, maar wel enorm blij zijn als we er waren.
Ik snap ook niet waarom je dat in stand houdt. Wat moet dat je een energie kosten zeg. En wat maakt het "ons" klanten/volgers uit wie het met wie doet 🤣 Maak jezelg niet zo ontzettend belangriek, en daar kan Mies wat van. Ze doet net of is haar afkomst zooo bijzonder, het is gewoon een 13 in een dozijn nederlands gezinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Tja Koen is goed in halve waarheden. Stel dat hij inderdaad verder gaat met Jvp, dan is er nog een relatie. Vanaf het begin van de roddels, ontkennen ze niet volledig maar pareren ze met halve waarheden waardoor het lijkt alsof....
Enne ik gun ze echt dat alles koek en ei is, maar dat eeuwige perfecte plaatje willen volhouden, snap ik echt niets van.
Nee hoor zij vindt dit helemaal niet ergquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen medelijden met de poly. Ze zoeken zelf de aandacht op. En wat ik dus totaal tegenstrijdig van MB vind: ze zegt in haar vlog hoe vreselijk ze het vindt dat ze niks meer past na het afvallen. Maar ondertussen elke dag meerdere foto's in de spiegel op insta plaatsen. Waarom denk ik dan. Als je je kleding zo nodig moet verkopen voor je winkel dan zijn er nog andere modellen die dat kunnen doen. Ten eerste pas je dus wel vanalles en ten tweede vind je het niet zo erg dat je niet op de foto wil.
Precies dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het contrast ook zo schrijnend met als AM zelf een keer iets heeft. Dan moeten alle kinderen zich naar haar wensen en haar schema voegen, en bijv bij dat hardlopen komen juichen onderweg, zich voegen naar haar nieuwe maniakale schema of meefietsen tijdens het trainen.
Ik snap gewoon niet dat je wel van anderen dat soort loyaliteit vraagt en het zelf dan niet geeft als een ander iets bijzonders heeft. En daarbij is 16-jarige die de vierdaagse loopt ook wel iets specialer dan een middelbare vrouw die een hardloopwedstrijdje rent.
En natuurlijk is het prima uitlegbaar dat het op de laatste schooldag voor de vakantie lastig is om samen naar Nijmegen te gaan, maar je had idd nog meer dagen en als je zo’n opperplanner bent als je altijd zegt had hier heus wel een mouw aan gepast kunnen worden. Desnoods kunnen die twee kleintjes ook wel 1x per worden opgehaald door de zelfgebaarde oppas centrale of je zorgt dat je dan weer terug bent in Den Haag.
Hoe bedoel je? Ik zie niets meer staan in de stories van Reality_FBI behalve dat ie geblokkeerd is door alledrie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef Iriss23579 het volgende:
Haha Koen had bijna een enkeltje achterbank te pakken volgens realityFBI 🤣🤣. Vind ik mooi, Koen heeft het ook wat te hoog in z'n gladde bol. Welk normaal mensen gaat sowieso lopen reageren
Ik doe dat wel (heb nog wel extremere dingen gedaan) Maar het is bij de vierdaagse geen straf om langs de kant te staan, mijn (toen nog)jonge kinderen vonden het altijd geweldig leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:29 schreef mootie het volgende:
3 uur rijden om 1 minuut te zwaaien? Ik zou ook overslaan. En misschien steunt ze hem op allerlei andere manieren, who knows.
Je weet niet of G dat niet wil toch? Is nergens gezegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
Ik heb het idee dat ze het zelf niet eens snapt. Want ze heeft inderdaad al meerdere keren gezegd dat het klaar was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap de tijdlijn van het boek van Annemarie nog steeds niet helemaal. Pas was ze helemaal blij dat ze het boek naar de uitgever gestuurd had voor een review en nu leest iemand anders ineens mee en gaat ze die tips verwerken voordat iemand anders het boek gaat lezen? Het is maar goed dat ik geen auteur ben en nooit ga worden (ik vermaak mij voldoende met het schrijven van rapportages).
Ik vind het dingen (willen) zien die er misschien helemaal niet zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:11 schreef Henrike het volgende:
Ik vind die post op reality fbi ook een beetje flauw hoor, het stukje jvp en Koen waren druk met haar kinderen, het zijn ook de kinderen van Koen en de bonus van jvp.
Niet alleen Michelle haar kinderen.
Ik heb deze gemist, wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef Iriss23579 het volgende:
Haha Koen had bijna een enkeltje achterbank te pakken volgens realityFBI 🤣🤣. Vind ik mooi, Koen heeft het ook wat te hoog in z'n gladde bol. Welk normaal mensen gaat sowieso lopen reageren
Net als even geleden bij haar eerste boek: dat was ook ongeveer 5 keer klaar 🙂.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:11 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het zelf niet eens snapt. Want ze heeft inderdaad al meerdere keren gezegd dat het klaar was.
Of het gewoon over hebben voor je kindquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap opzich dat AM en Maarten niet op een van de eerdere dagen even op en neer zijn gereden, al kan je op meerdere punten langs de route gaan staan.
Maar dat inhalen vind ik wel een ding, fiets naar Nijmegen vanaf die campingplek, drink een biertje. Fiets weer terug, tent inladen en weer naar huis. Het is hartstikke gezellig in de stad nu en helemaal op de via gladiola, (wel druk je moet er van houden).
Plus dat je ook niet de deelnemer alleen in een flits voorbij ziet komen. Mijn broer wandelt op de laatste dag vaak een stukje mee waar dat mag op het parcours, of je neemt eventjes een korte pauze bij je supporters. En er is inderdaad zoveel te zien en beleven, het is zelfs al leuk om daar te staan als je geen lopers kent!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik doe dat wel (heb nog wel extremere dingen gedaan) Maar het is bij de vierdaagse geen straf om langs de kant te staan, mijn (toen nog)jonge kinderen vonden het altijd geweldig leuk.
Nee maar de reactie was op mijn bericht dat guus misschien zelf niet wilt.. dan zegt degene dat ze toch zou gaan... waarop ik zeg ook als je kind niet wilt...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je weet niet of G dat niet wil toch? Is nergens gezegd.
Ik denk dat dat per situatie verschilt, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat een kind het verschrikkelijk vindt als zijn of haar ouders toch met een bosje gladiolen langs de kant staan. Ik weet van mijn kinderen dat ze niet van ons willen vragen om te komen kijken, maar dat ze het stiekem toch wel heel erg fijn vinden als we er zijn. Ik heb dat zelf ook zo, zal het nooit van een ander verwachten, maar het is altijd fijn als er bekenden staan aan te moedigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee maar de reactie was op mijn bericht dat guus misschien zelf niet wilt.. dan zegt degene dat ze toch zou gaan... waarop ik zeg ook als je kind niet wilt...
Dit is normaal hoor! Een uitgever heeft lezers die ernaar kijken en die maken dan aantekeningen over wat ze ervan vinden.. je hebt ook mensen die enkel de spellings fouten controleert.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap de tijdlijn van het boek van Annemarie nog steeds niet helemaal. Pas was ze helemaal blij dat ze het boek naar de uitgever gestuurd had voor een review en nu leest iemand anders ineens mee en gaat ze die tips verwerken voordat iemand anders het boek gaat lezen? Het is maar goed dat ik geen auteur ben en nooit ga worden (ik vermaak mij voldoende met het schrijven van rapportages).
Maar dat is mijn punt ook.. wij kennen guus alleen van het door het beeld lopen tijdens het filmen.. ik heb nog nooit een gesprek met hem gevoerd iig! Ik ga er persoonlijk van uit dat zijn ouders wel weten wat hij wilt 🤷 en daar kunnen wij van alles van vinden en denken wat wij gedaan zouden hebben of ook echt doen.. maar het is niet ons kind! We hebben dus geen idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per situatie verschilt, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat een kind het verschrikkelijk vindt als zijn of haar ouders toch met een bosje gladiolen langs de kant staan. Ik weet van mijn kinderen dat ze niet van ons willen vragen om te komen kijken, maar dat ze het stiekem toch wel heel erg fijn vinden als we er zijn. Ik heb dat zelf ook zo, zal het nooit van een ander verwachten, maar het is altijd fijn als er bekenden staan aan te moedigen.
Ik heb pas ook lang in de auto gezeten om zoon aan te moedigen die een groot evenement deed. Maar goed, ik vermaak mij op zo'n dag echt prima met rondkijken, anderen aanmoedigen etcetera. Dus ik ervaar het nietals zwaar of moeten.
Natuurlijk is dat normaal. Alleen heeft AM al 10x gezegd dat ze nu echt helemaal klaar met het boek is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit is normaal hoor! Een uitgever heeft lezers die ernaar kijken en die maken dan aantekeningen over wat ze ervan vinden.. je hebt ook mensen die enkel de spellings fouten controleert.
Op dit moment leest mijn dyslectische dochter een (deel van een) boek voor een schrijver die wilt weten of het leesbaar is voor haar type dyslexie, dus dan maakt ze ook aantekeningen en hij straks aanpassingen. Een boek kan echt vaak heen en weer gaan voor het uiteindelijk echt klaar is. Dan heb je dus inhoudelijk niets meer te schrijven maar enkel opbouw of text vormgeving te veranderen (en ja soms een stukje gummen en herschrijven)
Hebben ze verwijderd zie ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zie niets meer staan in de stories van Reality_FBI behalve dat ie geblokkeerd is door alledrie.
Ook dat, maar dat gebeurt bij alle fluflus hier, terwijl we alleen maar kunnen raden naar wat er speelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het dingen (willen) zien die er misschien helemaal niet zijn.
Ik snap wel dat ze er geirriteerd over zijn. En ja, ik weet ook dat ze leven van publiciteit.
Ik snap ook niks meer van dat boek. Maar goed, ik moet zeggen dat ik 'm sowieso niet ga lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:21 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Net als even geleden bij haar eerste boek: dat was ook ongeveer 5 keer klaar 🙂.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |