abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218249412
Mirthe die om tips vraagt voor zwangerschapskleding. Dit is toch dezelfde Mirthe die al 2x eerder zwanger is geweest waarvan de laatste keer redelijk recent 🤦‍♀️
pi_218249414
Ik heb ook helemaal geen medelijden met de poly. Ze zoeken zelf de aandacht op. En wat ik dus totaal tegenstrijdig van MB vind: ze zegt in haar vlog hoe vreselijk ze het vindt dat ze niks meer past na het afvallen. Maar ondertussen elke dag meerdere foto's in de spiegel op insta plaatsen. Waarom denk ik dan. Als je je kleding zo nodig moet verkopen voor je winkel dan zijn er nog andere modellen die dat kunnen doen. Ten eerste pas je dus wel vanalles en ten tweede vind je het niet zo erg dat je niet op de foto wil.
pi_218249420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen medelijden met de poly. Ze zoeken zelf de aandacht op. En wat ik dus totaal tegenstrijdig van MB vind: ze zegt in haar vlog hoe vreselijk ze het vindt dat ze niks meer past na het afvallen. Maar ondertussen elke dag meerdere foto's in de spiegel op insta plaatsen. Waarom denk ik dan. Als je je kleding zo nodig moet verkopen voor je winkel dan zijn er nog andere modellen die dat kunnen doen. Ten eerste pas je dus wel vanalles en ten tweede vind je het niet zo erg dat je niet op de foto wil.
Nee hoor zij vindt dit helemaal niet erg
pi_218249429
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het contrast ook zo schrijnend met als AM zelf een keer iets heeft. Dan moeten alle kinderen zich naar haar wensen en haar schema voegen, en bijv bij dat hardlopen komen juichen onderweg, zich voegen naar haar nieuwe maniakale schema of meefietsen tijdens het trainen.
Ik snap gewoon niet dat je wel van anderen dat soort loyaliteit vraagt en het zelf dan niet geeft als een ander iets bijzonders heeft. En daarbij is 16-jarige die de vierdaagse loopt ook wel iets specialer dan een middelbare vrouw die een hardloopwedstrijdje rent.

En natuurlijk is het prima uitlegbaar dat het op de laatste schooldag voor de vakantie lastig is om samen naar Nijmegen te gaan, maar je had idd nog meer dagen en als je zo’n opperplanner bent als je altijd zegt had hier heus wel een mouw aan gepast kunnen worden. Desnoods kunnen die twee kleintjes ook wel 1x per worden opgehaald door de zelfgebaarde oppas centrale of je zorgt dat je dan weer terug bent in Den Haag.
Precies dit.
Ze vindt het gewoon niet belangrijk genoeg. Of ze vindt hem niet belangrijk genoeg. Ze kan het hele land door rijden voor die achterlijke signeersessies, op de meest onlogische momenten een weekend weg voor een samenwerking, maar je zoon die de 4-daagse voor het eerst loopt binnenhalen is niet in te plannen? Hou toch op.
pi_218249451
Natuurlijk is het wel te plannen, AM wil het gewoon niet.

(En ik denk dat ze dat ook niet zo goed durft, met die drukte en mensen en zo)
pi_218249471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef Iriss23579 het volgende:
Haha Koen had bijna een enkeltje achterbank te pakken volgens realityFBI 🤣🤣. Vind ik mooi, Koen heeft het ook wat te hoog in z'n gladde bol. Welk normaal mensen gaat sowieso lopen reageren
Hoe bedoel je? Ik zie niets meer staan in de stories van Reality_FBI behalve dat ie geblokkeerd is door alledrie.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218249481
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:29 schreef mootie het volgende:
3 uur rijden om 1 minuut te zwaaien? Ik zou ook overslaan. En misschien steunt ze hem op allerlei andere manieren, who knows.
Ik doe dat wel (heb nog wel extremere dingen gedaan) Maar het is bij de vierdaagse geen straf om langs de kant te staan, mijn (toen nog)jonge kinderen vonden het altijd geweldig leuk.
pi_218249555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
Je weet niet of G dat niet wil toch? Is nergens gezegd.
pi_218249633
Ik snap de tijdlijn van het boek van Annemarie nog steeds niet helemaal. Pas was ze helemaal blij dat ze het boek naar de uitgever gestuurd had voor een review en nu leest iemand anders ineens mee en gaat ze die tips verwerken voordat iemand anders het boek gaat lezen? Het is maar goed dat ik geen auteur ben en nooit ga worden (ik vermaak mij voldoende met het schrijven van rapportages).
pi_218249669
Ik vind die post op reality fbi ook een beetje flauw hoor, het stukje jvp en Koen waren druk met haar kinderen, het zijn ook de kinderen van Koen en de bonus van jvp.
Niet alleen Michelle haar kinderen.
pi_218249674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap de tijdlijn van het boek van Annemarie nog steeds niet helemaal. Pas was ze helemaal blij dat ze het boek naar de uitgever gestuurd had voor een review en nu leest iemand anders ineens mee en gaat ze die tips verwerken voordat iemand anders het boek gaat lezen? Het is maar goed dat ik geen auteur ben en nooit ga worden (ik vermaak mij voldoende met het schrijven van rapportages).
Ik heb het idee dat ze het zelf niet eens snapt. Want ze heeft inderdaad al meerdere keren gezegd dat het klaar was.
pi_218249687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:11 schreef Henrike het volgende:
Ik vind die post op reality fbi ook een beetje flauw hoor, het stukje jvp en Koen waren druk met haar kinderen, het zijn ook de kinderen van Koen en de bonus van jvp.
Niet alleen Michelle haar kinderen.
Ik vind het dingen (willen) zien die er misschien helemaal niet zijn.
Ik snap wel dat ze er geirriteerd over zijn. En ja, ik weet ook dat ze leven van publiciteit.
pi_218249720
Ik snap opzich dat AM en Maarten niet op een van de eerdere dagen even op en neer zijn gereden, al kan je op meerdere punten langs de route gaan staan.
Maar dat inhalen vind ik wel een ding, fiets naar Nijmegen vanaf die campingplek, drink een biertje. Fiets weer terug, tent inladen en weer naar huis. Het is hartstikke gezellig in de stad nu en helemaal op de via gladiola, (wel druk je moet er van houden).
pi_218249746
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef Iriss23579 het volgende:
Haha Koen had bijna een enkeltje achterbank te pakken volgens realityFBI 🤣🤣. Vind ik mooi, Koen heeft het ook wat te hoog in z'n gladde bol. Welk normaal mensen gaat sowieso lopen reageren
Ik heb deze gemist, wat was er gebeurd dan?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218249758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:11 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze het zelf niet eens snapt. Want ze heeft inderdaad al meerdere keren gezegd dat het klaar was.
Net als even geleden bij haar eerste boek: dat was ook ongeveer 5 keer klaar 🙂.
pi_218249780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap opzich dat AM en Maarten niet op een van de eerdere dagen even op en neer zijn gereden, al kan je op meerdere punten langs de route gaan staan.
Maar dat inhalen vind ik wel een ding, fiets naar Nijmegen vanaf die campingplek, drink een biertje. Fiets weer terug, tent inladen en weer naar huis. Het is hartstikke gezellig in de stad nu en helemaal op de via gladiola, (wel druk je moet er van houden).
Of het gewoon over hebben voor je kind ;)

Ik hoop vooral dat Guus zelf niet wil dat moeder de ganstelefoon komt, tegelijkertijd natuurlijk super schrijnend dat je niet alsnog kunt gaan met je telefoon in je broekzak. Wat een liefdevolle oermoeder is ze toch. Not 😒
pi_218249794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik doe dat wel (heb nog wel extremere dingen gedaan) Maar het is bij de vierdaagse geen straf om langs de kant te staan, mijn (toen nog)jonge kinderen vonden het altijd geweldig leuk.
Plus dat je ook niet de deelnemer alleen in een flits voorbij ziet komen. Mijn broer wandelt op de laatste dag vaak een stukje mee waar dat mag op het parcours, of je neemt eventjes een korte pauze bij je supporters. En er is inderdaad zoveel te zien en beleven, het is zelfs al leuk om daar te staan als je geen lopers kent!
pi_218249803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je weet niet of G dat niet wil toch? Is nergens gezegd.
Nee maar de reactie was op mijn bericht dat guus misschien zelf niet wilt.. dan zegt degene dat ze toch zou gaan... waarop ik zeg ook als je kind niet wilt...
pi_218249893
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee maar de reactie was op mijn bericht dat guus misschien zelf niet wilt.. dan zegt degene dat ze toch zou gaan... waarop ik zeg ook als je kind niet wilt...
Ik denk dat dat per situatie verschilt, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat een kind het verschrikkelijk vindt als zijn of haar ouders toch met een bosje gladiolen langs de kant staan. Ik weet van mijn kinderen dat ze niet van ons willen vragen om te komen kijken, maar dat ze het stiekem toch wel heel erg fijn vinden als we er zijn. Ik heb dat zelf ook zo, zal het nooit van een ander verwachten, maar het is altijd fijn als er bekenden staan aan te moedigen.

Ik heb pas ook lang in de auto gezeten om zoon aan te moedigen die een groot evenement deed. Maar goed, ik vermaak mij op zo'n dag echt prima met rondkijken, anderen aanmoedigen etcetera. Dus ik ervaar het nietals zwaar of moeten.
pi_218249902
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Tarantelle het volgende:
Dit is normaal hoor! Een uitgever heeft lezers die ernaar kijken en die maken dan aantekeningen over wat ze ervan vinden.. je hebt ook mensen die enkel de spellings fouten controleert.
Op dit moment leest mijn dyslectische dochter een (deel van een) boek voor een schrijver die wilt weten of het leesbaar is voor haar type dyslexie, dus dan maakt ze ook aantekeningen en hij straks aanpassingen. Een boek kan echt vaak heen en weer gaan voor het uiteindelijk echt klaar is. Dan heb je dus inhoudelijk niets meer te schrijven maar enkel opbouw of text vormgeving te veranderen (en ja soms een stukje gummen en herschrijven)
pi_218249968
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk dat dat per situatie verschilt, maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat een kind het verschrikkelijk vindt als zijn of haar ouders toch met een bosje gladiolen langs de kant staan. Ik weet van mijn kinderen dat ze niet van ons willen vragen om te komen kijken, maar dat ze het stiekem toch wel heel erg fijn vinden als we er zijn. Ik heb dat zelf ook zo, zal het nooit van een ander verwachten, maar het is altijd fijn als er bekenden staan aan te moedigen.

Ik heb pas ook lang in de auto gezeten om zoon aan te moedigen die een groot evenement deed. Maar goed, ik vermaak mij op zo'n dag echt prima met rondkijken, anderen aanmoedigen etcetera. Dus ik ervaar het nietals zwaar of moeten.
Maar dat is mijn punt ook.. wij kennen guus alleen van het door het beeld lopen tijdens het filmen.. ik heb nog nooit een gesprek met hem gevoerd iig! Ik ga er persoonlijk van uit dat zijn ouders wel weten wat hij wilt 🤷 en daar kunnen wij van alles van vinden en denken wat wij gedaan zouden hebben of ook echt doen.. maar het is niet ons kind! We hebben dus geen idee.
pi_218249974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit is normaal hoor! Een uitgever heeft lezers die ernaar kijken en die maken dan aantekeningen over wat ze ervan vinden.. je hebt ook mensen die enkel de spellings fouten controleert.
Op dit moment leest mijn dyslectische dochter een (deel van een) boek voor een schrijver die wilt weten of het leesbaar is voor haar type dyslexie, dus dan maakt ze ook aantekeningen en hij straks aanpassingen. Een boek kan echt vaak heen en weer gaan voor het uiteindelijk echt klaar is. Dan heb je dus inhoudelijk niets meer te schrijven maar enkel opbouw of text vormgeving te veranderen (en ja soms een stukje gummen en herschrijven)
Natuurlijk is dat normaal. Alleen heeft AM al 10x gezegd dat ze nu echt helemaal klaar met het boek is.
pi_218250222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:48 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Ik zie niets meer staan in de stories van Reality_FBI behalve dat ie geblokkeerd is door alledrie.
Hebben ze verwijderd zie ik
pi_218250314
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het dingen (willen) zien die er misschien helemaal niet zijn.
Ik snap wel dat ze er geirriteerd over zijn. En ja, ik weet ook dat ze leven van publiciteit.
Ook dat, maar dat gebeurt bij alle fluflus hier, terwijl we alleen maar kunnen raden naar wat er speelt.
pi_218250345
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Net als even geleden bij haar eerste boek: dat was ook ongeveer 5 keer klaar 🙂.
Ik snap ook niks meer van dat boek. Maar goed, ik moet zeggen dat ik 'm sowieso niet ga lezen.
Maar alles gaat ook altijd zo rommelig en chaotisch, terwijl ze zelf denkt dat ze enorm veel structuur heeft.
Ze maakt overal zo'n groot ding van.
Dingen die ik even tussendoor doe, is bij haar een hele taak.
Ze heeft het altijd druk, maar als je bekijkt wat ze doet op een dag, valt dat allemaal wel mee. Ze kookt niet eens zelf. En de was wegbrengen? Dat doe ik even tussendoor als ik toch de kinderen naar bed breng. Heb van sommige dingen niet eens door dat ik het doe. Maar als je alles net als AM op gaat noemen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')