abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218248266
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Gister zag ik een reclame van Always en ik hoorde wauwww. Echt ik dacht AM te horen, die zegt dat zo vaak 🤭
Net als "veel plezier!", dat is ook zo'n standaard Annemariezinnetje en ze spreekt het altijd op dezelfde manier uit.

Dit is overigens geen kritiek: ik heb zelf ongetwijfeld ook dit soort zinnetjes, maar van jezelf weet je het meestal niet.
pi_218248275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Maar goed ik kijk er misschien niet negatief genoeg naar 🤔
Mee eens hoor, het zou denk ik lastig worden voor beiden om bij de finish te staan.
Ik snap alleen niet, als Maarten dan toch er naartoe gaat waarom hij dan niet bij de finish gaat staan? Maargoed, ik denk ook dat dit met Guus besproken is en dan hij het wel best vindt, staat ie tenminste niet meteen op insta zodra hij binnen loopt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218248280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Post-its het volgende:
Op reality fbi wordt bevestigd door iemand die daar ook was dat de foto van de bollens enkel voor de show was.
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218248289
Ik heb over dat aanmoedigen onderweg heen gelezen vanochtend, denk ik.

Nou, dat vind ik wel fijn voor G., dat Maarten hem onderweg in elk geval aanmoedigen gaat.
pi_218248294
quote:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.

Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
pi_218248309
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef poohenzo het volgende:

[..]
vroeger was er een programma op tv "jouw vrouw, mijn vrouw" , ik zou het zo leuk vinden als AM daaraan mee zou doen en dan ruilen met een echt werkende vrouw met kinderen en een man met een eigen mening. En dat ze dan ook 10 uur van huis is, nog moet koken , zelf de kinderen verzorgen en ook nog het huishouden moet doen. Of ruilen met een hedendaagse "hippie" mevrouw haha, die de kinderen alle vrijheid geeft behalve dat er geen telefoons en social media in huis mag en zo. Ook leuk.

Kan John de Mol even meelezen svp?
Dat zou goede entertainment zijn!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 10:34:27 #232
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218248312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:

[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.
pi_218248315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat het wel bekend was dat zij rookte
En anders hoor je het wel aan haar stem 😆
pi_218248322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik vind Guus altijd heel ongemakkelijk kijken als hij in beeld is, het komt in mijn ogen over dat hij er er niet op zit te wachten.
En als AM er geen content van kan/mag maken dan heeft het voor haar geen nut om mee te gaan en met het komende kamp heeft ze een mooi excuus om dan maar lekker thuis te blijven.
Maar Guus hoeft niet in beeld als AM thuis blijft.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand, zelfs een puber, het na zo´n vermoeiende prestatie, het niet fijn zou vinden een van zn ouders daar te zien. Zelfs als heeft hij gezegd dat het niet nodig is.

Maar goed, ik houd er over op. We weten het niet. Behalve dat Guus niet echt een prioriteit lijkt in huize Geerts.
pi_218248323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Ergens ben ik heel benieuwd hoe het gaat. Maar oh wat lijkt me dat kut, dat een middagje strand voer is voor juicekanalen en de volgers. En toch lees ik het...
Influencers doen zelf alles voor aandacht. En natuurlijk is dat leuker wanneer iets positief is. Maar ik heb absoluut geen medelijden met ze op minder positieve momenten. Nee hoor, aandacht is hun leven. Ik heb alleen maar medelijden met de kinderen die tegen wil en dank de dupe zijn van hun aandachtsg**le ouders.
pi_218248325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat een zoon die de vierdaagse uitloopt het wel verdiend dat zijn ouders er staan, mijn optie; waar een wil is is een weg, maar dat ging mij niet mis.
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
pi_218248328
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:34 schreef LALAA het volgende:

[..]
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.
Oh dat wist ik niet. Ze klinkt inderdaad alsof er een pakje per dag doorheen gaat
pi_218248341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.

Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komen
Voorkeur voor pa omdat ie dan niet tegen wil en dank op insta geplempt wordt
pi_218248371
Geen idee wat Judith als ontbijt eet, maar vind het er niet echt smakelijk uit zien
pi_218248373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
Maar waarom zou een kind het niet willen dat er ouders langs de kant staan? Je kunt je telefoon gewoon in je zak laten.

Hier zouden de kinderen standaard zeggen dat we niet hoeven komen, maar wel enorm blij zijn als we er waren.
pi_218248376
quote:
AM had ook bv gisteren kunnen gaan kijken.
pi_218248385
Ik vind het voor Guus wel fijn dat AM niet met haar camera aan de finish staat te krijsen
pi_218248396
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 09:54 schreef Iriss23579 het volgende:
Reality fbi --> Poly/Bollen nieuws
Poeh poeh, wat een nieuws :wtf:
pi_218248397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komen
Voorkeur voor pa omdat ie dan niet tegen wil en dank op insta geplempt wordt
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.
pi_218248398
Op JvP haar Insta staat een foto waarop zij leest, Koen een spelletje yahtzee speelt en Michelle speelt blijkbaar memory volgens de tekst bij het pijltje. Of zou memory hier een andere betekenis hebben? ;)

Natuurlijk begrijp ik dat JvP het spelletje memory bedoeld.
pi_218248407
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Tarantelle het volgende:
En ik gun Annemarie een welverdiende rust (als ik haar was zou ik 6 weken off line gaan). Het lijkt mij afschuwelijk om de hele dag alleen maar in content te denken (oh, dat is leuk voor IG, dat moet ik even posten, oh shit, dat had ik moeten filmen) en ik denk dat het best wel een bevrijding is om dat niet te hoeven en gewoon normaal je dag met je gezin te leven.

Enorm belastend lijkt het me, inderdaad. Als ik er aan denk krijg ik het er al benauwd van. Van mij mag ze ook zes weken offline. Al ben ik bang dat ze dan toch wel filmt want ze ziet alles als mogelijk content.

Annemarie is een goede reclamemaker/verkoper, die mooie beelden kan maken. Ze zou best een switch kunnen maken naar een keer per dag wat mooie beelden, een paar goede stories voor het influencen. En al die onzin weglaten: het fietsen, de school, de sleutel in het slot etc.

Maar ze weet niet wat ze wil. Ze wil alles: het inkijkje in een groot gezin, een ervaren planner zijn, een ervaren moeder zijn, huishoudelijke tips, en nog veel meer zaken waar ze voor de helft zelf helemaal geen kijk op heeft. Als ze eens zou kiezen zou het allemaal behapbaarder zijn en minder chaotisch en ze zou mogelijk haar kinderen buiten beschouwing kunnen laten.
pi_218248431
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.
Voor jou en mij een optie ja, voor AM ook?
pi_218248432
Ik sta echt versteld van minibelle, keek het filmpje nu net. Wat als deze moeder nu gewoon even haar telefoon weg zou leggen. Misschien wil het meisje wel gewoon even echt de aandacht van moeder in het bos terwijl ze fietst.
Moeder heeft de telefoon in de hand, kind ziet dat en denkt hé de telefoon is belangrijker dan ik.
Logisch dat ze dan gaat dwarsliggen. En dan filmt ze de driftbui ook nog??? En dan heeft moeder niet zo veel inzicht dat ze denkt; die telefoon maakt het alleen maar erger.
Ze had beter even in gesprek kunnen gaan, afleiden of als compromis even een bankje zoeken en afspreken dat ze dan 1 spelletje mag doen en ze daarna verder fietsen.
En ik weet echt wel dat er heel
Pittige kids bestaan, heb er zelf ook zo 1 gehad, is allemaal giedgekomen.
pi_218248436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Die snap ik ook nog (waarom Maarten het doet) wie weet hebben een groepje vaders afgesproken om samen de tenten af te breken en de jongens te halen 🤷
We zijn niet bij de afspraken geweest dus kunnen het invullen hoe we willen.. maar zoals zij het nu doen zouden wij ook kunnen doen dus ik zie niets raars

Mijn partner doet triathlons en wilt ook geen mensen bij de finish 🤷
pi_218248438
Wat foto's betreft: ik houd er echt niet van om gefotografeerd te worden en mijn kinderen zijn er ook niet dol op. En dat is ook prima: we maken en hebben relatief weinig foto's (ik hecht meer waarde aan herinneringen en kijk foto's zelden terug in de praktijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')