Net als "veel plezier!", dat is ook zo'n standaard Annemariezinnetje en ze spreekt het altijd op dezelfde manier uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Gister zag ik een reclame van Always en ik hoorde wauwww. Echt ik dacht AM te horen, die zegt dat zo vaak 🤭
Mee eens hoor, het zou denk ik lastig worden voor beiden om bij de finish te staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Maar goed ik kijk er misschien niet negatief genoeg naar 🤔
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Post-its het volgende:
Op reality fbi wordt bevestigd door iemand die daar ook was dat de foto van de bollens enkel voor de show was.
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Dat zou goede entertainment zijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef poohenzo het volgende:
[..]
vroeger was er een programma op tv "jouw vrouw, mijn vrouw" , ik zou het zo leuk vinden als AM daaraan mee zou doen en dan ruilen met een echt werkende vrouw met kinderen en een man met een eigen mening. En dat ze dan ook 10 uur van huis is, nog moet koken , zelf de kinderen verzorgen en ook nog het huishouden moet doen. Of ruilen met een hedendaagse "hippie" mevrouw haha, die de kinderen alle vrijheid geeft behalve dat er geen telefoons en social media in huis mag en zo. Ook leuk.
Kan John de Mol even meelezen svp?
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Oh ik dacht dat het wel bekend was dat zij rooktequote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Maar Guus hoeft niet in beeld als AM thuis blijft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vind Guus altijd heel ongemakkelijk kijken als hij in beeld is, het komt in mijn ogen over dat hij er er niet op zit te wachten.
En als AM er geen content van kan/mag maken dan heeft het voor haar geen nut om mee te gaan en met het komende kamp heeft ze een mooi excuus om dan maar lekker thuis te blijven.
Influencers doen zelf alles voor aandacht. En natuurlijk is dat leuker wanneer iets positief is. Maar ik heb absoluut geen medelijden met ze op minder positieve momenten. Nee hoor, aandacht is hun leven. Ik heb alleen maar medelijden met de kinderen die tegen wil en dank de dupe zijn van hun aandachtsg**le ouders.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Ergens ben ik heel benieuwd hoe het gaat. Maar oh wat lijkt me dat kut, dat een middagje strand voer is voor juicekanalen en de volgers. En toch lees ik het...
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat een zoon die de vierdaagse uitloopt het wel verdiend dat zijn ouders er staan, mijn optie; waar een wil is is een weg, maar dat ging mij niet mis.
Oh dat wist ik niet. Ze klinkt inderdaad alsof er een pakje per dag doorheen gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:34 schreef LALAA het volgende:
[..]
Is wel al langer bekend dat zij flink rookt toch? Is al vaker met een sigaret op het terras gespot.
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.
Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
Maar waarom zou een kind het niet willen dat er ouders langs de kant staan? Je kunt je telefoon gewoon in je zak laten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja en als je kind dat niet wilt? Ga je er dan toch staan omdat jij vind dat dat hoort?
AM had ook bv gisteren kunnen gaan kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ook dat kan best wel eens vanuit Guus zelf komen
Voorkeur voor pa omdat ie dan niet tegen wil en dank op insta geplempt wordt
Enorm belastend lijkt het me, inderdaad. Als ik er aan denk krijg ik het er al benauwd van. Van mij mag ze ook zes weken offline. Al ben ik bang dat ze dan toch wel filmt want ze ziet alles als mogelijk content.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:28 schreef Tarantelle het volgende:
En ik gun Annemarie een welverdiende rust (als ik haar was zou ik 6 weken off line gaan). Het lijkt mij afschuwelijk om de hele dag alleen maar in content te denken (oh, dat is leuk voor IG, dat moet ik even posten, oh shit, dat had ik moeten filmen) en ik denk dat het best wel een bevrijding is om dat niet te hoeven en gewoon normaal je dag met je gezin te leven.
Voor jou en mij een optie ja, voor AM ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ook dan kun je gewoon dingen met je kind doen en je telefoon in de zak houden, als je weet dat je kind er moeite mee heeft (denk ik dan). Dat zou nooit een overweging moeten zijn.
Die snap ik ook nog (waarom Maarten het doet) wie weet hebben een groepje vaders afgesproken om samen de tenten af te breken en de jongens te halen 🤷quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het met je eens. Enige wat ik in hun geval had gedaan was de rollen omdraaien, omdat Annemarie al altijd alles met de jongere kinderen op school doet en Maarten alles met Guus. Hier proberen we dan regelmatig een beetje af te wisselen.
Proberen we ook met schoolgesprekken al is dat best lastig omdat die echt altijd overdag zijn en ik door mijn werk overdag vrij ben (en man in de avonden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |