Tja, ook dat snap ik dan niet. Waarom zouden vaders dit doen? En dan kan er geen moeder mee? Ik ben echt licht allergisch voor dit soort rolbevestigende patronen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die snap ik ook nog (waarom Maarten het doet) wie weet hebben een groepje vaders afgesproken om samen de tenten af te breken en de jongens te halen 🤷
We zijn niet bij de afspraken geweest dus kunnen het invullen hoe we willen.. maar zoals zij het nu doen zouden wij ook kunnen doen dus ik zie niets raars
Mijn partner doet triathlons en wilt ook geen mensen bij de finish 🤷
De vierdaagse duurt 4 dagen he.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voor annemarie is het 1.5 uur rijden naar Nijmegen parkeren en op locatie gaan staan kost ook tijd en dan is er om 12 uur ook afsluiting voor de jongste 2 op school die dan ook een ouder verwachten 🤔 tja ik snap dat het met mogelijke files en gedoe in Nijmegen niet handig is om te gaan zwaaien voor haar.. daarnaast zouden ze dus met 2 auto's moeten omdat annemarie weer terug moet voor de kleintjes..
Maarten moet ook de tent enzo gaan inpakken en een aantal keer op en neer is ook niet handig.
Denk ook dat er vooral met guus afspraken zijn over inhalen.. maarten is daar gewoon dus dat hij niet bij de finish staat zal een afspraak met guus zijn lijkt mij...
Maar goed ik kijk er misschien niet negatief genoeg naar 🤔
Precies dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:54 schreef Lodelie het volgende:
[..]
De vierdaagse duurt 4 dagen he.
Ze heeft 4 dagen de tijd gehad om langs de route te gaan staan, om hem in te halen bij de finish, om hem te supporten.
Het gaat om het idee dat ze betrokken is bij hem. En ze kan gewoon tijd maken voor Guus. Ze kan ook tijd maken om op vakantie te gaan of om een weekend weg te gaan en ze is al zoveel nachtjes weggeweest met andere kinderen, dan kan je ook tijd maken om je zoon aan te moedigen.
😆quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Cyan het volgende:
Op JvP haar Insta staat een foto waarop zij leest, Koen een spelletje yahtzee speelt en Michelle speelt blijkbaar memory volgens de tekst bij het pijltje. Of zou memory hier een andere betekenis hebben?![]()
Natuurlijk begrijp ik dat JvP het spelletje memory bedoeld.
Ik vind dat niet echt vergelijkbaar met een 17 (?) jarige die voor de eerste keer 4 dagen 40 km loopt bij een mega-evenement.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mijn partner doet triathlons en wilt ook geen mensen bij de finish 🤷
Ik denk dat ze inderdaad niet goed in haar vel zit. Maar naar mijn idee is er echt iets veranderd in de vibe van hun driehoeksrelatie. Of dat ervoor zorgt dat Michelle niet goed in haar vel zit, geen idee. Ik heb het idee dat zij al veel langer issues heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:22 schreef lila01 het volgende:
Of zou Michelle gewoon stapeloverspannen zijn?
En dat ze haar daarom uit de wind houden? Ze doet zo te zien ook niets meer met haar kinderen, dat doen Koen en Jacqueline.
Maar dan kan ze niet filmen dat ze de lunch klaar zet, er filmend omheen loopt, de sleutel in de bakfiets stopt, ze naar school fietst, de kinderen in de bakfiets klimmen, ze de sleutel in de deur steekt, haar sleutel op het seksvlogger haakje hangt, er laarzen in de gang worden uitgetrapt, ze haar jongste etend filmt en ze nog een snoepje uit de pot pakken, ze ‘nou, hup!’ Zegt, ze weer naar school vertrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die 4-daagse duurt 4 dagen he? Is er dan in die 4 dagen geen moment geweest waarop AM even op en neer had kunnen rijden? Als Maarten het kan op HAAR werkdag, dan moet het andersom ook wel te regelen zijn. Kinderen een dagje naar de overblijf (krijgen ze ook niks van).
Ik zou dat wel doen. Ook om de sfeer te proeven waar hun haar zoon dagen mee te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:29 schreef mootie het volgende:
3 uur rijden om 1 minuut te zwaaien? Ik zou ook overslaan. En misschien steunt ze hem op allerlei andere manieren, who knows.
Prima toch, ieder z’n ding.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen. Ook om de sfeer te proeven waar hun haar zoon dagen mee te maken heeft gehad.
En dat je dat voor hem over hebt.
Tja Koen is goed in halve waarheden. Stel dat hij inderdaad verder gaat met Jvp, dan is er nog een relatie. Vanaf het begin van de roddels, ontkennen ze niet volledig maar pareren ze met halve waarheden waardoor het lijkt alsof....quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:20 schreef lila01 het volgende:
Iemand schrijft onder die foto:
'Haha, jongens het is toch uit? Zeg dat dan gewoon.'
Waarop Koen reageert: 'uhmmm, uit? wat is er dan precies uit? Onze relatie niet in elk geval.'
En dat gaat nog even door. Zal straks wel weggehaald worden.
Precies. Als Jim de vierdaagse had gelopen had ze waarschijnlijk meegelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die 4-daagse duurt 4 dagen he? Is er dan in die 4 dagen geen moment geweest waarop AM even op en neer had kunnen rijden? Als Maarten het kan op HAAR werkdag, dan moet het andersom ook wel te regelen zijn. Kinderen een dagje naar de overblijf (krijgen ze ook niks van).
Met zijn handje vast.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies. Als Jim de vierdaagse had gelopen had ze waarschijnlijk meegelopen.
Ik ben die vrouw een beetje gaan bekijken door jullie maar meine gute, die is ook niet helemaal oke. Heb haar jaren geleden eens gezien in zo'n geldprogramma, kids mochten geen feestje ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
2 fietsen op het dak van de auto. AM: ‘wauw…..’ 😂
Nee joh een schoorsteen is er niks bij, was je dat nog nooit opgevallen aan dr stemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat Mies met een wijntje en sigaret op haar strandbedje lag. Ik dacht dat zij anti roken was met haar gevoelige longen.
Ik heb zelf verschillende lange wandeltochten gelopen. Ik zei van tevoren altijd heel stoer ‘jullie hoeven niet te komen of langs de kant te staan hoor, ik zie jullie thuis wel weer!’ Puntje bij paaltje was het héél fijn dat ze niet naar me geluisterd hadden en er stonden op het punt dat ik het toch wel nodig had.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou een kind het niet willen dat er ouders langs de kant staan? Je kunt je telefoon gewoon in je zak laten.
Hier zouden de kinderen standaard zeggen dat we niet hoeven komen, maar wel enorm blij zijn als we er waren.
Ik snap ook niet waarom je dat in stand houdt. Wat moet dat je een energie kosten zeg. En wat maakt het "ons" klanten/volgers uit wie het met wie doet 🤣 Maak jezelg niet zo ontzettend belangriek, en daar kan Mies wat van. Ze doet net of is haar afkomst zooo bijzonder, het is gewoon een 13 in een dozijn nederlands gezinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Tja Koen is goed in halve waarheden. Stel dat hij inderdaad verder gaat met Jvp, dan is er nog een relatie. Vanaf het begin van de roddels, ontkennen ze niet volledig maar pareren ze met halve waarheden waardoor het lijkt alsof....
Enne ik gun ze echt dat alles koek en ei is, maar dat eeuwige perfecte plaatje willen volhouden, snap ik echt niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |