abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218238060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:10 schreef Post-its het volgende:
Wat ik niet snap bij Debbie is dat ze voor de internist van de vermoeidheidskliniek bloed moet prikken, maar dat de huisarts de aanvraag moet doen en dat de huisarts zoals ik begrijp uit haar bericht niet alle codes kan aanvragen die een internist eigenlijk nodig heeft.
Maar wie had dat vorige week die bloed aanvraag gedaan? Die kreeg ze terug en moest ze doorsturen naar haar internist( ik neem aan van de vermoeidheidskliniek)
Het is weer een mooi lulverhaal
pi_218238148
Judith die met Bob bij Hans en grietje is.. gelukkig kan hij zwemmen..
Want anders verdrinkt hij nog in de watersproeier die er staat. 😂😅 echt overdrijven is ook een vak..
pi_218238191
Ik snap Saar en Suus wel dat ze niet met die drukke mama tassen willen gaan sjouwen op kamp.

En Debbie dr bloedprik verhaal begrijp ik niks van, waarom kan de internist van de kliniek dit niet gewoon allemaal meteen goed aanvragen? En wat zouden ze op het spoor moeten zijn? Ze doet net of ze patiënt 0 is en ze allemaal experimenten op haar moeten doen om tot een doorbraak te moeten komen.
Positief puntje; ik vind de lange zeeman broek met streep haar leuk staan.
pi_218238192
quote:
Wat ik niet snap bij Debbie is dat ze voor de internist van de vermoeidheidskliniek bloed moet prikken, maar dat de huisarts de aanvraag moet doen en dat de huisarts zoals ik begrijp uit haar bericht niet alle codes kan aanvragen die een internist eigenlijk nodig heeft.
Toevallig zit ik in de hele molen van bloedprikken en verschillende behandelaars. Degene waarvoor het bloedonderzoek nodig is, doet de aanvraag. Vervolgens kan je wel op elke locatie bloed laten prikken, maar bijv aanvraag van de internist is lastiger want die etiketten hebben ze niet standaard.

Vervolgens kan je uitslag zien, op de site van degene die het heeft aangevraagd. Dus ziekenhuis, vermoeidheidskliniek, revalidatiekliniek.

Je huisarts heeft inzage in de uitslag en je kan dat altijd terecht voor vragen ed. Maar uiteraard gaat deze niet over het behandelplan ed.
pi_218238239
quote:
Ze heeft haar verhaal weer goed op orde hoor 🫣 geloof dat ik haar stories beter even niet kan bekijken vandaag. Iets met een kort lontje door een mindere dag vandaag.
pi_218238282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap Saar en Suus wel dat ze niet met die drukke mama tassen willen gaan sjouwen op kamp.

ja natuurlijk willen ze dat niet, ze gaan op kamp, geen boodschappen doen bij de groothandel of naar de wasserette. Ben erg benieuwd of ze die stomme tassen wel mee moeten nemen
pi_218238358
Hahahah debbie gaat twee weken offline dan kan ze mooi alles doen 🤣
pi_218238415
Volgens mij zijn ze bij Debbie de ontzettend gekelderde B12 waarde op het spoor?
pi_218238469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik wilde exact hetzelfde schrijven. En dan daarna een recap met in scène gezette foto’s waarop ze lodderige ogen heeft, ligt te slapen etc. en filmpjes met trillende handen, waar ze niet uit haar woorden kan komen etc.

Blaasstiften in een gehuurde camper? Goed idee! En waarom krijgt de oudste weer zoveel? Zij mag toch zo graag lezen? Die komt haar tijd dan toch wel anders door?
Sowieso snap ik al die meuk niet. Dat huis is zo ramvol met spullen dat daar toch ook wel iets te vinden is wat die kinderen al maanden niet hebben gezien? En stiften etc. heb je ook standaard in huis lijkt mij. En blijkbaar is de oudste al uitgeknuffeld met de Labubu en moest daar nu een knuffel voor gekocht worden die ze had gezien op de socials. Hoezo zit een kind van 7 op socials?

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 17-07-2025 13:13:18 ]
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:00:49 #85
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218238485
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Ze zegt dat ze geen internetverbinding op haar telefoon heeft komende 2 weken maar wat ze werkelijk bedoelt is dat ze niks gaat posten op SM. Scrollen en overal meelezen blijft ze natuurlijk wel doen.
pi_218238607
Even niet actief op Instagram en naar een camping waar geen Nederlanders komen geeft haar lekker de gelegenheid om gewoon te doen wat ze nu ook doet maar nu met “excuus” even offline te zijn van alle prikkels, zoals meer fluflus doen. Ik zie haar zo springen van een duikplank in het zwembad of een strandje waar ze gaan kamperen.
pi_218238635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Even niet actief op Instagram en naar een camping waar geen Nederlanders komen geeft haar lekker de gelegenheid om gewoon te doen wat ze nu ook doet maar nu met “excuus” even offline te zijn van alle prikkels, zoals meer fluflus doen. Ik zie haar zo springen van een duikplank in het zwembad of een strandje waar ze gaan kamperen.
Dat kan bijna niet, hoe moet zij aan haar kinderen uitleggen dat ze thuis niks kan en op vakantie juist van alles kan. Dat kan alleen wanneer ze haar kinderen instrueert met wat ze wel of niet mogen zeggen.
pi_218238665
Zou Debbie gisteren met haar bolide naar de nagelmevrouw en de winkels zijn geweest?
pi_218238712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan bijna niet, hoe moet zij aan haar kinderen uitleggen dat ze thuis niks kan en op vakantie juist van alles kan. Dat kan alleen wanneer ze haar kinderen instrueert met wat ze wel of niet mogen zeggen.
We krijgen na haar vakantie een filmpje te zien dat ze in het gras zit en het zo zwaar heeft.gefilmd door haar kinderen.
Debbie maakt er gewoon een cliffhangers van, net als bij gtst denk ik.
pi_218238768
quote:

[..]
Dan zegt ze gewoon dat het komt omdat mama daar kan ontspannen…. Gehaaid genoeg 😉
pi_218238819
quote:

[..]
Ik denk dat die het verschil nog niet echt goed beseffen. Dat ze zegt dat het warme weer/het lokale water/de ingeademde lucht haar zo goed doet dat ze weer alles kan.
pi_218238831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:29 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Dan zegt ze gewoon dat het komt omdat mama daar kan ontspannen…. Gehaaid genoeg 😉
Dat denk ik ook hoor, dat het zoiets is. Dus weer iets bij de kinderen leggen. Niet oké.
pi_218238906
Stiekem hoop ik eigenlijk dat iemand van hier bij haar op de camping staat. 👀
pi_218238945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik had juist zin in de vakantie content, vooral om te zien wat ze dan wel allemaal kan. (Anoniem natuurlijk ;) )
pi_218238964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat die het verschil nog niet echt goed beseffen. Dat ze zegt dat het warme weer/het lokale water/de ingeademde lucht haar zo goed doet dat ze weer alles kan.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat kinderen veel meer doorhebben en voelen dan veel volwassenen denken. Dat de oudste haar cadeautje (die Labubu) laat uitpakken door Debbie omdat Debbie zo nieuwsgierig is is veelzeggend. Die kinderen worden belast met Debbie haar gekkigheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 17-07-2025 14:37:48 ]
pi_218238989
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
Stiekem hoop ik eigenlijk dat iemand van hier bij haar op de camping staat. 👀
Haha ik weet welke camping het is en godzijdank gaan wij naar een andere :+ nog kleinschaliger en nog mee in de natuur dan La Deb. Wel knap hoor, dat ze zo'n camperrit weer aan kan met LC.
pi_218239078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat kinderen veel meer doorhebben en voelen dan veel volwassenen denken. Dat de oudste haar cadeautje (die Labubu) laat uitpakken door Debbie omdat Debbie zo nieuwsgierig is veelzeggend. Die kinderen worden belast met Debbie haar gekkigheid.
Dit. Z laat daarmee zien dat ze zorgt voor haar moeder en rekening houdt met haar gevoelens, dat is ook niet de eerste keer en het is al helemaal geen gewenste situatie voor een kind van 7. Debbie pronkt er altijd mee dat haar dochter zo lief en zorgzaam is, maar bij mij gaan de alarmbellen daar juist van af.
pi_218239109
Zoë is goed verwend, leuk dat de anderen ook wat krijgen!

Hoezo had Zoë dat op hun socials gezien? Waarom zit zo’n jong kind op social media?
pi_218239171
Maar doet AM in de vakantie ook 1 uur rusten?
Debbie, is echt een bijzonder persoon, ook dat ze Zoë zo voortrekt.
pi_218239234
The Zhoufamily die even de draak steekt met het 'likeforlike' clubje. Ik houd van haar humor. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')