abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218236630
Ik verbaas me altijd over de bovenste tanden van Patricia Baudewijns. Totaal niet passend in combinatie met haar onderste tanden 🫣 Wat zou ze ermee gedaan hebben? Ze zien er iig enorm nep uit 😅
pi_218236675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Eigenbelang want bloedprikken voor meer diagnoses?
pi_218236688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
pi_218236729
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.
Maar Debbie krijgt het voor elkaar. En straks is ze ineens wonderbaarlijk inderdaad opgeknapt. Wat gaat ze er dan mee doen? Doneren aan iemand die het niet krijgt? Hoe zit zoiets eigenlijk?
pi_218236787
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.
Maar Debbie krijgt het voor elkaar. En straks is ze ineens wonderbaarlijk inderdaad opgeknapt. Wat gaat ze er dan mee doen? Doneren aan iemand die het niet krijgt? Hoe zit zoiets eigenlijk?
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.

Zelfs de op maat aangepaste eetkamerstoel, driewielfiets etc hebben wij moeten inleveren toen kind eruit gegroeid was. Terwijl een ander er niks mee kan.
pi_218236828
Bob, die volgens moeders nog niet helemaal verkeersveilig is, mag alleen door de wijk fietsen 😅 Hij kijkt pas links en rechts als hij al lang en breed op de weg staat..
pi_218236853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Bob, die volgens moeders nog niet helemaal verkeersveilig is, mag alleen door de wijk fietsen 😅 Hij kijkt pas links en rechts als hij al lang en breed op de weg staat..
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..
pi_218236861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:56 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.

Zelfs de op maat aangepaste eetkamerstoel, driewielfiets etc hebben wij moeten inleveren toen kind eruit gegroeid was. Terwijl een ander er niks mee kan.
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?
pi_218236996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja dan zou er gezegd worden dat er alleen contact is via volgers die hem langs zien komen 🤷
Jij vindt het getoonde medeleven en aanmoediging in verhouding staan tot de prestatie die Guus al heeft geleverd en gaat leveren??
pi_218237169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’

Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
Dit snap ik ook echt niet nee. Doe normaal zeg.
pi_218237198
Poeh poeh, AM is er maar druk mee dat de kinderen op kamp/vakantie gaan.
Vandaag vooral bezig met inpakken, terwijl de kinderen dat zelf doen.
Saar en Suus willen geen wastas meer mee. Goed zo. Die tassen kunnen best handig zijn, bv om in de auto te proppen, maar ik snap helemaal dat ze liever een weekend- of sporttas gebruiken voor hun kleding en persoonlijke spullen. Zoals de rest waarschijnlijk.
pi_218237270
Het wordt tijd dat AM Jim leert los te laten. Echt ongelooflijk. Juist heel goed dat hij met vrienden op vakantie gaat.
Maar zij zou het liefste Arte meesturen. Echt, laat hem!
Ik snap haar zorgen over het motErrijden, maar dat is omdat ik (op z´n zachtst gezegd) niks met motorrijden heb. Jim heeft de grote Geerts-hobby overgenomen. Dus wat zeurt ze nu??
pi_218237463
Ze heeft met een week Guus weg in ieder geval veel minder moeite dan nu met Jim.
pi_218237471
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.
pi_218237498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ben benieuwd!
Nog meer op het spoor?🤣druk dat spoor, Debbie heeft inmiddels alle bloedonderzoeken wel gehad. Ik gok op iets met de schildklier? Laag hb
pi_218237522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..
Ja dat is het risico van autonoom opvoeden, zelf laten ontdekken hij ontdekt straks dat er auto's rijden die niet voor hem aan de kant gaan.
pi_218237648
Debbie; 7 buisjes bloed, ach kindje toch. En knap hoor ze heeft het bloed net laten prikken en ze zijn nu al wat op het spoor??
Ik heb een uur geleden bloed laten prikken maar ben nog niks op het spoor.
En ik weet niet wie haar nagels doet, maar het is het weer net niet.
Voor iedereen die zich dan afvroeg wat ze gisteren deed: haar nagels, de zeeman , HEMA. Dat kon dinsdag niet toen de kids weg waren want toen moest ze slapen tot 14:00
pi_218237659
Ik moet zo lachen om AM. Ik ben druk met inpakken. De kinderen pakken zelf in.
En ondertussen staan de tassen met alles erin een uur later klaar.
Hoezo control freak? ;)
pi_218237765
En leuk, van de spuitstiften voor onderweg in de geleende camper.
L kan dat toch helemaal nog niet? En het prinsesje is extra verwend zo te zien.
pi_218237768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’

Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
Ik snap hier echt zo niks van! Die jongen is 25! Laat hem lekker met rust en klap dit soort dingen niet op insta.
Zelfs als er iets zou zijn met Jim (wat je haast gaat denken, waarom zou je je er anders zorgen om maken?) deel je dit soort dingen toch niet?
En vorige week post ze nog dat ze zo goed kan loslaten 🤯
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:32:57 #71
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218237773
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef Harper het volgende:
Het wordt tijd dat AM Jim leert los te laten. Echt ongelooflijk. Juist heel goed dat hij met vrienden op vakantie gaat.
Maar zij zou het liefste Arte meesturen. Echt, laat hem!
Ik snap haar zorgen over het motErrijden, maar dat is omdat ik (op z´n zachtst gezegd) niks met motorrijden heb. Jim heeft de grote Geerts-hobby overgenomen. Dus wat zeurt ze nu??
AM heeft nog steeds niet door dat de privacy en de diagnoses van haar mislukte pannenkoek (haar eigen benaming voor de oudste) NIET op het www horen!!! Ze heeft ook niet door dat al die zogenaamde zelfhulpboeken en zelfbenoemde coaches waarmee ze zich omringt niks doen voor haar mentale toestand in deze. Ik gun haar een goeie peut.
pi_218237783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
En leuk, van de spuitstiften voor onderweg in de geleende camper.
L kan dat toch helemaal nog niet? En het prinsesje is extra verwend zo te zien.
Nou dat laatste viel mij ook weer op
pi_218237833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Noor_ het volgende:

[..]
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.
Gewoon heel verschillend dus per product, sommige dingen moeten waarschijnlijk echt op maat gemaakt worden maar het leek mij al onwaarschijnlijk dat een rolstoel op maat gemaakt zou zijn. Vind het in ieder geval een fijn idee dat de rolstoel van Debbie bij geen gebruik gewoon door kan naar de volgende. Zelf heb ik alleen een normale rolstoel gehuurd voor een halfjaar om te kijken hoe het mij zou bevallen. Ik bemerk zelf dat ik er ontzettend veel moeite mee heb omdat bijvoorbeeld ergens heen gaan nog steeds ontzettend veel energie kost vanwege de prikkels, enige voordeel ervan is wel dat het veel minder lichamelijke energie kost. Maar ik heb het misschien ook nog steeds niet geaccepteerd. Gevoel dat als ik dan wel bijvoorbeeld even een stukje zal lopen mensen er iets van vinden. Gevoel dat iedereen me aan zit te staren terwijl dat helemaal niet zo is. Schaamte omdat ik toch wel kan lopen? Alleen dat het me zo ontzettend veel energie en PEM kost.
Heel lastig vind ik het. Ik heb misschien ook nog wel een hele erge hoop dat het beter gaat worden en nog geen acceptatie gevonden daarin.
pi_218238016
Wat ik niet snap bij Debbie is dat ze voor de internist van de vermoeidheidskliniek bloed moet prikken, maar dat de huisarts de aanvraag moet doen en dat de huisarts zoals ik begrijp uit haar bericht niet alle codes kan aanvragen die een internist eigenlijk nodig heeft.
pi_218238041
Debbie doet echt alsof ze iets baanbrekends op het spoor is/ zijn en alle volgers niet kunnen wachten op de uitslag. Ze doet het overkomen alsof ze terminaal ziek is en levensingrijpende onderzoeken, uitslagen en behandelingen staat te wachten. Tegelijkertijd een gezellig vakantie pakketje maken voor op vakantie en het befaamde “ik plof op mijn bed van ellende” filmpje opnieuw monteren voor de LC stichting. Deze vrouw denkt zichzelf ziek en heeft deze vorm van “gezien worden” en aandacht nodig om te functioneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')