Eigenbelang want bloedprikken voor meer diagnoses?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie is al vroeg uit de veren, ik weet niet wat ik zie!
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat ik lees van vele LC patiënten die bijvoorbeeld geen electrische rolstoel of scootmobiel krijgen en veel slechter zijn dan Debbie.
Maar Debbie krijgt het voor elkaar. En straks is ze ineens wonderbaarlijk inderdaad opgeknapt. Wat gaat ze er dan mee doen? Doneren aan iemand die het niet krijgt? Hoe zit zoiets eigenlijk?
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Bob, die volgens moeders nog niet helemaal verkeersveilig is, mag alleen door de wijk fietsen 😅 Hij kijkt pas links en rechts als hij al lang en breed op de weg staat..
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:56 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Deze middelen heb je in bruikleen en zullen dus terugmoeten naar in haar geval Medipoint.
Zelfs de op maat aangepaste eetkamerstoel, driewielfiets etc hebben wij moeten inleveren toen kind eruit gegroeid was. Terwijl een ander er niks mee kan.
Jij vindt het getoonde medeleven en aanmoediging in verhouding staan tot de prestatie die Guus al heeft geleverd en gaat leveren??quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja dan zou er gezegd worden dat er alleen contact is via volgers die hem langs zien komen 🤷
Dit snap ik ook echt niet nee. Doe normaal zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’
Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, Ik hoop eigenlijk dat ze dan nog er iets mee kunnen? Misschien bepaalde dingen hergebruiken ofzo?
Nog meer op het spoor?🤣druk dat spoor, Debbie heeft inmiddels alle bloedonderzoeken wel gehad. Ik gok op iets met de schildklier? Laag hbquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bloed onderzoek en eindelijk iets op het spoor 🤔 ze had toch regelmatig bloed onderzoek van het vermoeidheid centrum?haar B12 was steeds perfect . En nu ineens iets op het spoor.. zou ze een uitvlucht voor het lc verhaal gevonden hebben ? Dat ze straks een prikje en een kuurtje krijgt en volledig opknapt?
Nu volgde ik haar al vele andere diagnoses lang dus volgende zal wel weer klaar staan...
Ben benieuwd!
Ja dat is het risico van autonoom opvoeden, zelf laten ontdekken hij ontdekt straks dat er auto's rijden die niet voor hem aan de kant gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken 😨 hij slingert en kijkt overal behalve waar het moet... maar dan kan Judith even werken 🥴 knap dat ze dat kan.. ik zou het toch spannend vinden..
Ik snap hier echt zo niks van! Die jongen is 25! Laat hem lekker met rust en klap dit soort dingen niet op insta.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Jim gaat zonder Arte (dat maakt het zo moeilijk) met vrienden op de motor een week weg’
Alsof Arts hem zou kunnen behoeden voor slecht en gevaarlijk rijden ofzo?
Ze rijdt nu voor hem en hij doet gewoon 2 wheelies in de straat.
AM heeft nog steeds niet door dat de privacy en de diagnoses van haar mislukte pannenkoek (haar eigen benaming voor de oudste) NIET op het www horen!!! Ze heeft ook niet door dat al die zogenaamde zelfhulpboeken en zelfbenoemde coaches waarmee ze zich omringt niks doen voor haar mentale toestand in deze. Ik gun haar een goeie peut.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef Harper het volgende:
Het wordt tijd dat AM Jim leert los te laten. Echt ongelooflijk. Juist heel goed dat hij met vrienden op vakantie gaat.
Maar zij zou het liefste Arte meesturen. Echt, laat hem!
Ik snap haar zorgen over het motErrijden, maar dat is omdat ik (op z´n zachtst gezegd) niks met motorrijden heb. Jim heeft de grote Geerts-hobby overgenomen. Dus wat zeurt ze nu??
Nou dat laatste viel mij ook weer opquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
En leuk, van de spuitstiften voor onderweg in de geleende camper.
L kan dat toch helemaal nog niet? En het prinsesje is extra verwend zo te zien.
Gewoon heel verschillend dus per product, sommige dingen moeten waarschijnlijk echt op maat gemaakt worden maar het leek mij al onwaarschijnlijk dat een rolstoel op maat gemaakt zou zijn. Vind het in ieder geval een fijn idee dat de rolstoel van Debbie bij geen gebruik gewoon door kan naar de volgende. Zelf heb ik alleen een normale rolstoel gehuurd voor een halfjaar om te kijken hoe het mij zou bevallen. Ik bemerk zelf dat ik er ontzettend veel moeite mee heb omdat bijvoorbeeld ergens heen gaan nog steeds ontzettend veel energie kost vanwege de prikkels, enige voordeel ervan is wel dat het veel minder lichamelijke energie kost. Maar ik heb het misschien ook nog steeds niet geaccepteerd. Gevoel dat als ik dan wel bijvoorbeeld even een stukje zal lopen mensen er iets van vinden. Gevoel dat iedereen me aan zit te staren terwijl dat helemaal niet zo is. Schaamte omdat ik toch wel kan lopen? Alleen dat het me zo ontzettend veel energie en PEM kost.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Noor_ het volgende:
[..]
De rolstoel die Debbie heeft is niet een op maat gemaakte rolstoel dus die kan gewoon naar een andere. Als je een rolstoel via medipoint krijgt ook al is het gehuurd of via wmo dan ik het bijna altijd al een gebruikte rolstoel want die blijven gewoon prima voor de volgende persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |