Dat dacht ik ook te zienquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Ze lijkt smaller dan ze daadwerkelijk is. Ik wil niet bodyshamen maar dit is wel heel obvious.quote:
Door te sporten blijft ze mentaal stabiel, ze gaat alleen vrijwel nooit sporten...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
De auto om 08:00 brengen vind ze niks , te vroeg.
DBM en mentaal stabiel🙈🙈😂en dat na die klaagzang weer van dr in haar nieuwste post😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaatquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Mijn eerste en laatste zijn waren dan ook sarcastisch. Die foto is zo nep. Die zin over de vrieskast is wel gemeend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Ik snapte niks van haar verhaal trouwens,auto brengen/auto slepen en haar moeder had haar gebracht én het was goed voor de stappen (stapjes?) Mentaal sterk vind ik haar ook echt niet,ze raakt in de nacht al bijna in paniek als een buurkindje huilt en gaat dan uit bed om te kijken of het echt niet een van haar kinderen is. 🤔 Dat noem ik niet mentaal sterk..quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Sinds ik in dit forum lees krijg ik weleens de indruk dat hb en slecht schrijven bij elkaar kunnen horenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Het heeft allemaal een hoog blabla gehalte. Kan me overigens niet voorstellen dat er iemand is die een bericht aan haar zou sturen met “door b12 tekort heb je LC”. Is zij nou ook hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen eigenlijk; zo veel stijl- en spelfouten en onsamenhangende redenaties. Maar dat zal vast de brainfog zijn.
Het enige wat geen reclame was was een ode aan haar geweldige vriend 🤢quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.
Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Ik had mijn bericht net weggehaald omdat ik op het laatst die zwartwit foto zag. Bijzonder weer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Dat is 1. Dat je dit volledig deelt. 2.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat erg, die posts van Minibelle over haar jongste. Als zij nu al zo machteloos is ten opzichte van een kleuterdriftbui, hoe moet dat dan idd op de lange termijn? En moeder alles maar op HB gooien. HB of niet, je kan gewoon niet zo met je laten sollen als ouder.
En het is ook niet zo dat het meisje echt niet meer te bereiken was, want papa kwam en het was ineens allemaal goed en voorbij.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Team gebruik ik vooral bij collega's niet lovers 😛quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.
Ik had eerder deze week gevraagd of ze geen problemen kreeg door steeds kinderen van anderen te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Maremare het volgende:
Die Minibelle weer met haar geklaag over de moedermaffia. Misschien moet zij gewoon eens stoppen met het delen van dit soort content over haar kinderen. Ze heeft echt totaal niet door dat ze haar kinderen hiermee te kakken zet en in mijn optiek zelfs beschadigt.
Ja. Alsof INhalen iets vreselijks is..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Shuri het volgende:
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |