abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218243665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Dat dacht ik ook te zien
pi_218243682
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wat zou er bewerkt zijn?
Ze lijkt smaller dan ze daadwerkelijk is. Ik wil niet bodyshamen maar dit is wel heel obvious.
pi_218243702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
De auto om 08:00 brengen vind ze niks , te vroeg.
Door te sporten blijft ze mentaal stabiel, ze gaat alleen vrijwel nooit sporten...
pi_218243723
Wat erg, die posts van Minibelle over haar jongste. Als zij nu al zo machteloos is ten opzichte van een kleuterdriftbui, hoe moet dat dan idd op de lange termijn? En moeder alles maar op HB gooien. HB of niet, je kan gewoon niet zo met je laten sollen als ouder.
En het is ook niet zo dat het meisje echt niet meer te bereiken was, want papa kwam en het was ineens allemaal goed en voorbij.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218243780
Ik heb niet het idee dat de foto van Milou bewerkt is, ze staat met haar onderlichaam gedraaid wat een vertekend beeld kan geven. En volgens mij heeft zij wel een buikje maar is ze niet per se heel breed (ik wil ook noet bodyshamen, ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven).
pi_218243896
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.

De vrieskast in een slagerij is er niks bij.

Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 17-07-2025 21:20:21 ]
pi_218243900
quote:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
DBM en mentaal stabiel🙈🙈😂en dat na die klaagzang weer van dr in haar nieuwste post😂
pi_218244017
..

[ Bericht 58% gewijzigd door lila01 op 17-07-2025 21:30:59 ]
pi_218244221
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.

Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
pi_218244475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218244478
quote:

[..]
Mijn eerste en laatste zijn waren dan ook sarcastisch. Die foto is zo nep. Die zin over de vrieskast is wel gemeend.
pi_218244776
quote:
Dbm
Ik snapte niks van haar verhaal trouwens,auto brengen/auto slepen en haar moeder had haar gebracht én het was goed voor de stappen (stapjes?) Mentaal sterk vind ik haar ook echt niet,ze raakt in de nacht al bijna in paniek als een buurkindje huilt en gaat dan uit bed om te kijken of het echt niet een van haar kinderen is. 🤔 Dat noem ik niet mentaal sterk..
pi_218245240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Het heeft allemaal een hoog blabla gehalte. Kan me overigens niet voorstellen dat er iemand is die een bericht aan haar zou sturen met “door b12 tekort heb je LC”. Is zij nou ook hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen eigenlijk; zo veel stijl- en spelfouten en onsamenhangende redenaties. Maar dat zal vast de brainfog zijn.
Sinds ik in dit forum lees krijg ik weleens de indruk dat hb en slecht schrijven bij elkaar kunnen horen :)
pi_218245610
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.

Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Het enige wat geen reclame was was een ode aan haar geweldige vriend 🤢
pi_218245626
Ik vind het echt totaal niet interessant om over iedereen en z’n moeder z’n longcovid verschijnselen of B12 issues te lezen. Ik kom hier enkel voor de influencers.
pi_218245741
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:

Ik had mijn bericht net weggehaald omdat ik op het laatst die zwartwit foto zag. Bijzonder weer.
pi_218245899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat erg, die posts van Minibelle over haar jongste. Als zij nu al zo machteloos is ten opzichte van een kleuterdriftbui, hoe moet dat dan idd op de lange termijn? En moeder alles maar op HB gooien. HB of niet, je kan gewoon niet zo met je laten sollen als ouder.
En het is ook niet zo dat het meisje echt niet meer te bereiken was, want papa kwam en het was ineens allemaal goed en voorbij.
Dat is 1. Dat je dit volledig deelt. 2.
Kind roept om papa, papa komt..
Snap dat je radeloos bent. Maar jezus.
Dan weer ze dat voor een volgende keer ook. Heftig hoor.
pi_218246030
quote:

[..]
Ik ook niet.
pi_218246043
Die Charlotte Hoeboer is wel echt de opperzeikerd. In haar leven gaat eigenlijk alles goed, maar toch weet ze te zeiken over van alles.
En dat haar relatie over is, is ook volledig haar keuze geweest dus al het gezeik over “alleenstaande ouder zijn” kan je ook met een bak zout nemen.
Ik vind Sanneke en Debby echt minder zeiken dan die Charlotte.
pi_218246736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:53 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.
Team gebruik ik vooral bij collega's niet lovers 😛
pi_218246887
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
pi_218247046
Die Minibelle weer met haar geklaag over de moedermaffia. Misschien moet zij gewoon eens stoppen met het delen van dit soort content over haar kinderen. Ze heeft echt totaal niet door dat ze haar kinderen hiermee te kakken zet en in mijn optiek zelfs beschadigt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 18-07-2025 08:42:05 ]
pi_218247255
ach AM moet weer een paar dagen zonder lievelingskind, kan ze ook wel elke dag een story of 10 mee vullen.
pi_218247260
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Maremare het volgende:
Die Minibelle weer met haar geklaag over de moedermaffia. Misschien moet zij gewoon eens stoppen met het delen van dit soort content over haar kinderen. Ze heeft echt totaal niet door dat ze haar kinderen hiermee te kakken zet en in mijn optiek zelfs beschadigt.
Ik had eerder deze week gevraagd of ze geen problemen kreeg door steeds kinderen van anderen te plaatsen.
Nee hoor zegt ze, ze volgen mij allemaal😂hoezo arrogant, maar dat vind ik haar sowieso.
En dat commentaar op moeders die reageren, dat doet Dbm ook. Maar ze zetten zelf alles online, dan lig je toch ook onder een vergrootglas
pi_218247601
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Shuri het volgende:
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
Ja. Alsof INhalen iets vreselijks is..
Maarten kan toch een keer niet op vrijdag stofzuigen, op tijd naar de camping gaan en de boel afbreken en dan zijn zoon, die 4x40 km heeft gelopen, INhalen en dan naar huis? Maar dat zal mevrouw wel niet aankunnen, afwijken van het schema.

Sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')