Heb je wel de goede inhammen bekeken hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Ik heb net op de wc mijn inhammen eens bekeken, maar die zien er exact zo uit.
Komt natuurlijk door de overbelasting van mijn lijf!!1!!!1 Morgen meteen tot 14 uur slapen.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Heb je wel de goede inhammen bekeken hahaha
OMGquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Want de wc vind ik een wat aparte plek
Maar daar hangt de spiegel, ik snap m hoor 😂
Ik heb ook een ernstig b12 tekort en ijzer te laag. Maar mijn b12 is echt niet het gevolg van longcovid, bij veel mensen word de b12 niet opgenomen uit het voedsel( door de darmen) ook kun je een bacterie hebben waar op getest word als je b12 te laag is. Ik heb me er zeker 2 jaar in verdiept maar zoals Debbie het doet voorkomen zo is het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:20 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Vitamine b12 tekort door LC. 1+1=2. Haar eigen woorden. Verder geen discussie over mogelijk. Uiteraard heeft ze haar eigen conclusies al getrokken op basis van de uitslagen die nog wel met de arts worden nabesproken, maar daar zal ze wel weer haar eigen draai aan geven.
Ik zit in een b12 tekort groep en daar is het nog nooit genoemd, zal het eens opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben geen LC kenner en Google geeft met dit antwoord niet.. maar kun je een b12 tekort krijgen door LC?
Sowieso zou je eerder verwachten dat als ze al een b12 tekort zou hebben (is niet), dat dat dan snel na infectie zou gebeuren en niet ineen 3 jaar later. Net zoals het onstaan daarvan te maken zou hebben met overbelasting. Makes no sense, maargoed die hele vrouw makes no sense. Tenzij je een bepaalde pagina in de DSM5 open slaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:40 schreef Henrike het volgende:
Heb even gekeken in de info groep van b22,tekort en of dit het gevolg is van longcovid.
Dit is niet wetenschappelijk onderbouwd, er zijn uitslagen bekend van mensen met long COVID en een heel hoog b12.
Dus Debbie speelt zelf weer boot huisarts, want haar haaruitval
Komt ook door lc, daarom heeft ze het nu pas na 3 jaar lc in de gaten dat het uitvalt.
Ik zat dat ook met verbazing te lezen. Oppakken en heel snel naar huis. Als je dr nu al niet aankan dan ben ik erg bang dat over een paar jaar ze dr moeder " mishandeld ". Klinkt heel zwaar maar die gaat dan slaan en schoppen ben ik bang.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met haar kinderen. Sjonge.
En na het gillen en krijsen vraagt ze aan haar kind of ze een koekje wil of knuffelen.
En ze laat zich krabben door een kleuter.
Gewoon oppakken in houdgreep en doorlopen. Fietsje in bosje verstoppen en later ophalen. En thuis naar bed.
En ja mijn kinderen hebben deze onzin uiteraard ook geprobeerd.
Ik quote mezelf nog even.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:42 schreef Donna het volgende:
Zullen we even ophouden te dokteren a.u.b.?
Het interesseert AM en Maarten echt he-le-maal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt zo'n sociale armoede bij Am.
Ze gaat Guus gewoon niet aanmoedigen. Verder zit ze helemaal vast in haar dagelijkse routine, met dingen die echt niet zo belangrijk zijn dat ze niet een dagje overgeslagen kunnen worden.
Stap in de auto als de kinderen op school zitten, en ga ergens langs de route staan juichen! Je wilt zelf toch ook wat van de sfeer meekrijgen, dat je weet wat hij mee mee maakt en je wilt er toch zijn voor je kind en het meebeleven?
Nee, ze is druk met tafel dekken, stempelen, een uur rusten en filmen. Ik vind het echt armoede daar.
En maar blaten over haar zoon van 25 jaar en de zorgen die ze over hem heeft. Laat dat nou eens los en geef je andere kinderen eens wat, positieve, aandacht.
😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Want de wc vind ik een wat aparte plek
Maar daar hangt de spiegel, ik snap m hoor 😂
Maar echt, die jongste is daar de baas in huisquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:18 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle met haar kinderen. Sjonge.
En na het gillen en krijsen vraagt ze aan haar kind of ze een koekje wil of knuffelen.
En ze laat zich krabben door een kleuter.
Gewoon oppakken in houdgreep en doorlopen. Fietsje in bosje verstoppen en later ophalen. En thuis naar bed.
En ja mijn kinderen hebben deze onzin uiteraard ook geprobeerd.
Wat zou er bewerkt zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Dat dacht ik ook te zienquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft Milou een beetje haar foto bewerkt? Die van dat metertje patat?
Ze lijkt smaller dan ze daadwerkelijk is. Ik wil niet bodyshamen maar dit is wel heel obvious.quote:
Door te sporten blijft ze mentaal stabiel, ze gaat alleen vrijwel nooit sporten...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
De auto om 08:00 brengen vind ze niks , te vroeg.
DBM en mentaal stabiel🙈🙈😂en dat na die klaagzang weer van dr in haar nieuwste post😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Door te sporten blijf ik mentaal stabiel🫣, sorry hoor maar ik zie er niet veel stabiels aan. Daarbij doet ze net of ze een topsporter is. 2 keer per week en dan nog een eindje wandelen.
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaatquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Mijn eerste en laatste zijn waren dan ook sarcastisch. Die foto is zo nep. Die zin over de vrieskast is wel gemeend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Toch voelt die foto wel een beetje geforceerd. Normaal gesproken lappen slijmerige tekst erbij of hartjes. Nu een grijze achtergrond bij JvP. Ik geloof er echt niks van dat alles daar nog prima gaat
Ik snapte niks van haar verhaal trouwens,auto brengen/auto slepen en haar moeder had haar gebracht én het was goed voor de stappen (stapjes?) Mentaal sterk vind ik haar ook echt niet,ze raakt in de nacht al bijna in paniek als een buurkindje huilt en gaat dan uit bed om te kijken of het echt niet een van haar kinderen is. 🤔 Dat noem ik niet mentaal sterk..quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Sinds ik in dit forum lees krijg ik weleens de indruk dat hb en slecht schrijven bij elkaar kunnen horenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Het heeft allemaal een hoog blabla gehalte. Kan me overigens niet voorstellen dat er iemand is die een bericht aan haar zou sturen met “door b12 tekort heb je LC”. Is zij nou ook hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen eigenlijk; zo veel stijl- en spelfouten en onsamenhangende redenaties. Maar dat zal vast de brainfog zijn.
Het enige wat geen reclame was was een ode aan haar geweldige vriend 🤢quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.
Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Ik had mijn bericht net weggehaald omdat ik op het laatst die zwartwit foto zag. Bijzonder weer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
De stories van J en M van vandaag: volgens mij is daar alles nog koek en ei en maximale liefde.
De vrieskast in een slagerij is er niks bij.
Ik was te vroeg; foto team ❤ geplaatst.
Dat is 1. Dat je dit volledig deelt. 2.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat erg, die posts van Minibelle over haar jongste. Als zij nu al zo machteloos is ten opzichte van een kleuterdriftbui, hoe moet dat dan idd op de lange termijn? En moeder alles maar op HB gooien. HB of niet, je kan gewoon niet zo met je laten sollen als ouder.
En het is ook niet zo dat het meisje echt niet meer te bereiken was, want papa kwam en het was ineens allemaal goed en voorbij.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Team gebruik ik vooral bij collega's niet lovers 😛quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ook niet. En team is Michelle haar nieuwe buzzword. Net zoals maximaal, BFF, not normal, etc.
Ik had eerder deze week gevraagd of ze geen problemen kreeg door steeds kinderen van anderen te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Maremare het volgende:
Die Minibelle weer met haar geklaag over de moedermaffia. Misschien moet zij gewoon eens stoppen met het delen van dit soort content over haar kinderen. Ze heeft echt totaal niet door dat ze haar kinderen hiermee te kakken zet en in mijn optiek zelfs beschadigt.
Ja. Alsof INhalen iets vreselijks is..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Shuri het volgende:
Annemarie benadrukt nog even dat ze G. niet gaan INhalen maar OPhalen (dus niet op de via gladiola). Alsof dat nog niet duidelijk was. Die jongen heeft een enorme prestatie geleverd, maar ze heeft vrijwel geen aandacht daarvoor. Alleen een taak voor Maarten (tent opruimen, jongens halen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |