Ik dacht begrepen te hebben dat ze na het gesprek met de internist naar de huisarts ging voor een formulier voor bloedprikken. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Toevallig zit ik in de hele molen van bloedprikken en verschillende behandelaars. Degene waarvoor het bloedonderzoek nodig is, doet de aanvraag. Vervolgens kan je wel op elke locatie bloed laten prikken, maar bijv aanvraag van de internist is lastiger want die etiketten hebben ze niet standaard.
Vervolgens kan je uitslag zien, op de site van degene die het heeft aangevraagd. Dus ziekenhuis, vermoeidheidskliniek, revalidatiekliniek.
Je huisarts heeft inzage in de uitslag en je kan dat altijd terecht voor vragen ed. Maar uiteraard gaat deze niet over het behandelplan ed.
Omdat moeders verbind in rust a.k.a. de hele dag zit te scrollen en dan zal Zoë er naast zitten. Of ze draagt gewoon dingen aan aan haar, kijk Zoë dit vind je vast leuk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zoë is goed verwend, leuk dat de anderen ook wat krijgen!
Hoezo had Zoë dat op hun socials gezien? Waarom zit zo’n jong kind op social media?
Juist. Omgekeerde wereld en absoluut geen gezond gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Z laat daarmee zien dat ze zorgt voor haar moeder en rekening houdt met haar gevoelens, dat is ook niet de eerste keer en het is al helemaal geen gewenste situatie voor een kind van 7. Debbie pronkt er altijd mee dat haar dochter zo lief en zorgzaam is, maar bij mij gaan de alarmbellen daar juist van af.
Populaire schoen (ik vind ze persoonlijk verschrikkelijk) dus een link waar veel op wordt geklikt en waar zij dan aan verdient. Daar staat NB verder buiten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou heeft volgens mij gewoon aandelen in Newbalance
Ze bedoelt dat ze na overleg met de internist denken dat ze op het juiste spoor zitten (het b12 gedoe) daarom wordt er nu geprikt. Niet dat ze na het prikken nu iets op het spoor zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef Henrike het volgende:
Debbie; 7 buisjes bloed, ach kindje toch. En knap hoor ze heeft het bloed net laten prikken en ze zijn nu al wat op het spoor??
Ik heb een uur geleden bloed laten prikken maar ben nog niks op het spoor.
En ik weet niet wie haar nagels doet, maar het is het weer net niet.
Voor iedereen die zich dan afvroeg wat ze gisteren deed: haar nagels, de zeeman , HEMA. Dat kon dinsdag niet toen de kids weg waren want toen moest ze slapen tot 14:00
Waarschijnlijk is die internist al niet meer in beeld en is ze al gestopt bij de vermoeidheidskliniek. Anders zou de vermoeidheidskliniek het bloedonderzoek toch aanvragen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap Saar en Suus wel dat ze niet met die drukke mama tassen willen gaan sjouwen op kamp.
En Debbie dr bloedprik verhaal begrijp ik niks van, waarom kan de internist van de kliniek dit niet gewoon allemaal meteen goed aanvragen? En wat zouden ze op het spoor moeten zijn? Ze doet net of ze patiënt 0 is en ze allemaal experimenten op haar moeten doen om tot een doorbraak te moeten komen.
Positief puntje; ik vind de lange zeeman broek met streep haar leuk staan.
En ze kon toch zo goed loslaten? Kennelijk lukt haar dat bij alle kinderen behalve de oudste.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat denkt AM dat Arte kan doen als Jim weer eens met motorpech aan de kant van de weg staat? Want reken er maar op, dat gaat sowieso gebeuren.
Bij deze nagels zie je de uitgroei minder snel, dat is een voordeel. Die witte randen vind ik afschuwelijk. Maar ik vind lange nagels sowieso nooit mooi en hygiënisch.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze na overleg met de internist denken dat ze op het juiste spoor zitten (het b12 gedoe) daarom wordt er nu geprikt. Niet dat ze na het prikken nu iets op het spoor zijn.
En wat is er dit keer mis met haar nagels? For once heeft ze een keer normale frenchies, geen gekkigheid.
Dat Jim überhaupt op kamers mocht gaan wonen is een raadsel, oh wacht die moest uit huis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze kon toch zo goed loslaten? Kennelijk lukt haar dat bij alle kinderen behalve de oudste.
Ik zag de prijzen van die cursussen, bizar wat een bedragenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah Ellen en haar kwarrel gaan een leuke dag tegemoet 😉😉😉😉😉 (snappen jullie haar hint wel??? Dat wil ze echt super graag)
Dat is gewoon een grapje, dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Dat Jim überhaupt op kamers mocht gaan wonen is een raadsel, oh wacht die moest uit huis.
Maar echt AM is niet lekker in haar hoofd, met haar banden lek steken, kleding te heet wassen.
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.quote:
Ze is ook oprecht dolenthousiast. Tuuuuuurlijk meidquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel, ze had best weinig samenwerkingen te laatste tijd 🤭😜.
Zonder gekkigheid: ik kijk heel soms uit zelfkastijding (ik krijg de kriebels van haar gespeelde houding en die gladde vriend) en bij haar is echt alles reclame/samenwerking/betaalde content. En dan de ad achter het kruisje zetten. Hoe oud ben je dan?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:29 schreef Tarantelle het volgende:
En ja, ik zou het ook eng vinden als mijn zoon met anderen van zijn leeftijd op motorvakantie zou gaan. Maar ik vind motorrijden eng als er teveel risico wordt genomen. Maar Annemarie en Maarten hebben deze hobby zelf geïnitieerd en waren zo blij dat Jim ook ging motorrijden. Tja, dan kun je dit verwachten uiteraard.
De wanhoop druipt er vanafquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah Ellen en haar kwarrel gaan een leuke dag tegemoet 😉😉😉😉😉 (snappen jullie haar hint wel??? Dat wil ze echt super graag)
Haha met haar snoepje ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Mag jij doen! Mits je nog niet geblokkeerd bent natuurlijk😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wie gaat Debbie vertellen dat je cortisol waardes ook zo hoog kunnen zijn omdat je bijvoorbeeld aan de anticonceptiepil zit?
En ja, van bepaalde hormonen kan je helaas ook echt haaruitval krijgen, weet daar helaas wel ook alles van. Maar nu aan andere hormonen en absoluut geen last meer van. Ik snap wel dat ze daar mee zit. Ik zat daar ook verschrikkelijk mee.
Mocht iemand daar mee zitten: Collageen in je koffie doen! Geen grap, ik zag binnen een maand mijn haar terug groeien. En toen zat ik nog aan de desbetreffende hormonen.
En hoe ze het allemaal ook weer verteld, ze straalt gewoon van geluk. Bizar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:34 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Geen tips voor Debbie! Alles komt door LC. Stress heeft ze zeker, non-stop bezig met alles rondom ziek zijn en weinig ruimte nemen voor positieve energie, buitenlucht, geestelijk welbevinden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |