abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218233645
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218233668
AM gaat een middagje weg en neemt een enorme tas mee en weer die bolderkar. Dat is toch niet nodig voor een paar uurtjes zeg? 🤨
pi_218233700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM gaat een middagje weg en neemt een enorme tas mee en weer die bolderkar. Dat is toch niet nodig voor een paar uurtjes zeg? 🤨
En helemaal niet voor waar ze naar toe ging, alle kinderen waren constant bezig.

Wat ik jammer vond was dat Maarten tot 2x toe tegen Guus zei; morgen sneller en vrijdag helemaal met de finish.
Het kind heeft 40km gelopen en is op tijd binnen. Een 'wat fijn! Precies op tijd! Nu lekker bijkomen' was ook genoeg geweest toch?
pi_218233750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En helemaal niet voor waar ze naar toe ging, alle kinderen waren constant bezig.

Wat ik jammer vond was dat Maarten tot 2x toe tegen Guus zei; morgen sneller en vrijdag helemaal met de finish.
Het kind heeft 40km gelopen en is op tijd binnen. Een 'wat fijn! Precies op tijd! Nu lekker bijkomen' was ook genoeg geweest toch?
Dat zal die Geertsen humor wel weer zijn. Dat snappen alleen zij.
Hij zei trouwens wel oh dat is ruim op tijd dan heb je nog een kwartiertje over. Ik denk dat dat voor hun doen liefdevol is.
pi_218233779
Debbie had altijd al de neiging om haar mond schreef te trekken, nu valt het alleen wat meer op
pi_218233795
Die ene story van AM waar ze haar tas in de auto zet naast Lot, en je haar spiegelbeeld daarna ziet in het autoruit.. die blik op het telefoonscherm terwijl ze filmt. Het is geen bijzondere story, maar als je je bedenkt dat dit elke dag zo'n 100x gebeurt (letterlijk).. werkelijk elk klein moment wordt gefilmd. Verschrikkelijk.

Wie is die Rens trouwens? Ik volg AM al jaren niet meer, sinds de topics zijn samengevoegd kijk ik soms weer eens.
pi_218233836
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:57 schreef Hannah12345 het volgende:
Die ene story van AM waar ze haar tas in de auto zet naast Lot, en je haar spiegelbeeld daarna ziet in het autoruit.. die blik op het telefoonscherm terwijl ze filmt. Het is geen bijzondere story, maar als je je bedenkt dat dit elke dag zo'n 100x gebeurt (letterlijk).. werkelijk elk klein moment wordt gefilmd. Verschrikkelijk.

Wie is die Rens trouwens? Ik volg AM al jaren niet meer, sinds de topics zijn samengevoegd kijk ik soms weer eens.
Rens is de vriend van Julia (en de ideale schoonzoon als je het AM vraagt).

Het is wel wat je zegt, een trieste bedoeling. Zij ziet haar leven dus ook op/via haar beeldscherm.
pi_218234162
Ik ben mosterd maar ik zie pas net Debbie haar reeel! Om god, zij overtreft zichzelf keer op keer! No lie, wauw respect Debs, toch een klein talentje gespot daar... 🤣
pi_218234178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Debbie had altijd al de neiging om haar mond schreef te trekken, nu valt het alleen wat meer op
Julia van K3 heeft dat ook zo erg.
pi_218234181
Zijn jullie ook allemaal zo benieuwd wat Kyra gisteren heeft gedaan?
pi_218234218
Onze bestsellerschrijfster heeft ook zoveel taalgevoel 🙈🙈
'Alle aandacht voor Kwarta😱', als Lot steeds in beeld is in Drievliet.
pi_218234233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:36 schreef Latteanais het volgende:
Onze bestsellerschrijfster heeft ook zoveel taalgevoel 🙈🙈
'Alle aandacht voor Kwarta😱', als Lot steeds in beeld is in Drievliet.
Ik dacht dat ik met die kwarta een woordgrap had gemist 😅 begreep er niks van.
pi_218234565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik dacht dat ik met die kwarta een woordgrap had gemist 😅 begreep er niks van.
Ik snap het nog steeds niet.
pi_218234618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Het is een uitdrukking: alle ogen zijn gericht op Kwatta.....Google maar eens.
AM heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
pi_218234624
Maarten kan niet eens fatsoenlijk even bellen of Am moet hem hinnekend achtervolgen en alles filmen.
pi_218234642
Ik snap niet Debby mensen oproept om zelf iets te organiseren om geld op te halen. Dat is ultieme luiheid, andere moeten maar iets gaan bedenken en organiseren om geld op te halen voor een doel, omdat jij dat wilt.

Ga dan zelf iets doen en zorg dat mensen gaan doneren.

Ik snap trouwens niet dat ze zoveel geld uitgeeft aan haar uiterlijk: nagels en lippen. En er vervolgens altijd onverzorgd uitziet. Haren wassen, schone en gestreken kleding dat hoeft niks te kosten.
pi_218234713
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:20 schreef Zandplaat het volgende:

[..]
Het is een uitdrukking: alle ogen zijn gericht op Kwatta.....Google maar eens.
AM heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Nooit van gehoord 😆
pi_218234722
Is een Brabantse uitdrukking denk ik.
pi_218234727
dbm zit op de bank zogenaamd te balen dat ze niet kan lopen.
pi_218235246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef Snaky het volgende:
Ik ken hem ook hoor (NH) maar ben ook al oud:

Alle ogen op Kwatta" of "Aller ogen zijn gericht op Kwatta" is een uitdrukking die betekent dat iedereen gefixeerd is op een bepaalde persoon of zaak, en afwacht wat diegene of datgene gaat doen of hoe het zich ontwikkelt.

Herkomst en betekenis:
De uitdrukking komt oorspronkelijk uit de reclame van de chocoladerepen van het merk Kwatta in Breda.

Tijdens de Eerste Wereldoorlog, in het neutrale Nederland, aten gemobiliseerde soldaten veel Kwattachocolade. De uitdrukking ontstond in de kazernes en werd later door Kwatta gebruikt als reclameslagzin, zegt Ensie.nl.

[ Bericht 1% gewijzigd door Huisopdehoek op 17-07-2025 06:06:51 ]
pi_218235450
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 06:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ken hem ook hoor (NH) maar ben ook al oud:

Alle ogen op Kwatta" of "Aller ogen zijn gericht op Kwatta" is een uitdrukking die betekent dat iedereen gefixeerd is op een bepaalde persoon of zaak, en afwacht wat diegene of datgene gaat doen of hoe het zich ontwikkelt.

Herkomst en betekenis:
De uitdrukking komt oorspronkelijk uit de reclame van de chocoladerepen van het merk Kwatta in Breda.

Tijdens de Eerste Wereldoorlog, in het neutrale Nederland, aten gemobiliseerde soldaten veel Kwattachocolade. De uitdrukking ontstond in de kazernes en werd later door Kwatta gebruikt als reclameslagzin, zegt Ensie.nl.

Ik ben een Brabantse, maar deze uitdrukking nog nooit gehoord. Toch nog leerzaam dit forum😂
pi_218235456
Had Jetje gister een verlofdagje opgenomen bij AM? Ik heb haar de hele dag niet gezien volgens mij.
pi_218235516
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben een Brabantse, maar deze uitdrukking nog nooit gehoord. Toch nog leerzaam dit forum😂
Hier ook een Brabantse van origine maar ik ken hem ook niet. Ik ken het woord kwatta wel, maar dan net de betekenis Sukkelaar
pi_218235553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef Snaky het volgende:
Kwatta betekende bij ons een reep chocolade 😂 Zei mijn oma vroeger altijd 😁
pi_218235587
Ze mogen eens zeggen hoe trots ze op Guus zijn, in plaats van te zeggen , je moet morgen welsneller lopen.
Ik zou echt zo verdomd trots zijn !!!
Wat goed van je Guus, je hebt het gehaald, je kan dit, Vandaag is de zwaarste dag 7 heuvelen dacht ik, wat een topper die Guus.
Succes Guus geniet ervan, knetter trots op jouw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')