SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ja. Ik gedraag me misschien iets teveel pijn-vermijdend. Maar ik heb een hoop aan m'n hoofd gehad het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon hedat het pijn doet
Dat geeft wel een drempel
Maar weer een beetje contact zou je ook kunnen helpen dat het daarna weer minder pijn doet. Gewoon voor jezelf. Als je dat zou willen![]()
Daar komt het wel ongeveer op neer. Over het algemeen sta ik er wel voor open om mensen weer terug m'n leven in te laten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de situatie is gegaan toentertijd maar het klinkt neit alsof ze jou niet mogen/mochten maar de depressie te zwaar vonden om mee om te gaan, en dat is wel begrijpelijk. En ook begrijpelijk dat jij dat pijnlijk vindt. En pijnlijke situaties mogen er zijn? Geeft ook aan dat je om elkaar geeft
Al onze rietjes zijn geknakt!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
dus @:Crack_ is degene die altijd de glazuur van de tompoucen opvreet
en dat is ook oke hequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik gedraag me misschien iets teveel pijn-vermijdend. Maar ik heb een hoop aan m'n hoofd gehad het afgelopen jaar.
quote:[..]
Daar komt het wel ongeveer op neer. Over het algemeen sta ik er wel voor open om mensen weer terug m'n leven in te laten.
Het gaat wel confronterend worden denk ik.
Hier ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was zoiets dat we met het gezin keken op de bank.
Kan me dat echt niet meer voorstellen.
dacht dat iedereen het onderste gedeelte het lekkerste vondquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
dus @:Crack_ is degene die altijd de glazuur van de tompoucen opvreet
ik dacht huhquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht al, gaan we Crack_eerlijk delen?
daar is niks mis mee maar wel lastig. Extra lief zijn voor jezelf en spreek het uit, of dat werkt hier welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik gedraag me misschien iets teveel pijn-vermijdend. Maar ik heb een hoop aan m'n hoofd gehad het afgelopen jaar.
[..]
Daar komt het wel ongeveer op neer. Over het algemeen sta ik er wel voor open om mensen weer terug m'n leven in te laten.
Het gaat wel confronterend worden denk ik.
Moeilijk meer voor te stellen.quote:
Heb niet echt een specifieke winkel. C&A en Pull en Bear vind ik wel fijn, en dan bij c&a kinderbroeken en bij pull en bear de kleine maatjes. Maar h&m en zalando enzo kan ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
@:Crack_
Ik heb een beetje een stomme vraag, maar waar koop jij je spijkerbroeken?![]()
M'n zus is ook petite zeg maar en die kocht haar broeken bij Esprit maar die is niet meer, dus die loopt te chagrijnen bij het zoeken naar een nieuw fijn merkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb niet echt een specifieke winkel. C&A en Pull en Bear vind ik wel fijn, en dan bij c&a kinderbroeken en bij pull en bear de kleine maatjes. Maar h&m en zalando enzo kan ook
wieso?
Dat wist ik wel, zie regelmatig wat voorbij komen op YT en SPotifyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wist niet dat Doro nog muziek maakte.
Is Espirit niet meer?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is ook petite zeg maar en die kocht haar broeken bij Esprit maar die is niet meer, dus die loopt te chagrijnen bij het zoeken naar een nieuw fijn merk
Als het faalt gaat dat wel een klap geven.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar is niks mis mee maar wel lastig. Extra lief zijn voor jezelf en spreek het uit, of dat werkt hier welhet is er, dus laat het toe, zoiets
en mocht het je niks geven dan kun je altijd nog bedenken van 'oke, toch niet', heb je 't iig geprobeerd en blijft het geen open wond? Hopelijk?
Ik zal het even doorgeven, dank jequote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is Espirit niet meer?oh joh
hmm, misschien pull en bear maar weet niet of dat vergelijkbaar is met de kwaliteit van Espirit
Monki heeft ook fijne kleine maatjes
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Bomen vergiftigd in gemeente Ede @:cherrylips NWS / 10 zomerlindes vergiftigd: 100.000 euro schade
Wat een sneuneus ben je dan
Maar ik was het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Bomen vergiftigd in gemeente Ede @:cherrylips NWS / 10 zomerlindes vergiftigd: 100.000 euro schade
wat bedoel je met falen? wanneer faalt zoiets bedoel ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het faalt gaat dat wel een klap geven.
Maar ik was het wel van plan om uiteindelijk te doen. En eindeloos uitstellen heeft ook geen zin. Duss. Moet ik er maar aan geloven?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Esprit had altijd fijne t-shirts, die mis ik welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is ook petite zeg maar en die kocht haar broeken bij Esprit maar die is niet meer, dus die loopt te chagrijnen bij het zoeken naar een nieuw fijn merk
doe niet zo eng... ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn jouw vrienden hier? @:nizno en ..?
Leuk toch. Beetje nerdy praten tegen mensen die nog nerdy terug praten ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Anyway. Ik ga m'n gekke antieke fotomeuk proberen vrijdag. En er leken een paar mensen in geïnteresseerd te zijn om misschien in de studio langs te komen. Dat is ook iets.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven, dank je
Kindermaten passen haar vooralsnog niet.
Ik heb het doorgegeven, dank jequote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh, maat 32 en maat 158 zijn volgens mij redelijk hetzelfde
dacht even dat je het over jezelf hadquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
En de TS is het nog met de bomenmoordenaar eens ook
SneueSnuiter eerder
Moeten als in, dat het maar uitstellen me ook niets brengt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je met falen? wanneer faalt zoiets bedoel ik?
en je moet niks he
ahzoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten als in, dat het maar uitstellen me ook niets brengt.
Falen, tja. Weet niet eigenlijk. Niet slaande ruzie of zo. Ik denk meer dat ik bang ben om door de mand te vallen, dat ik nog niet "goed genoeg" ben en weer afwijzing krijgen.
Essie is toch geen bomenmoordenaarquote:
Wanneer heb je vakantie, Crackie?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Of je moet het expres doen maar dat lijkt me niet
Ja, met een lief kusjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
naja zeg... vlinder is al in slaap gevallen.
ZAL IK HAAR WAKKER MAKEN
Maar wel de TSquote:
EFTELINGquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw is over 2,5 week dagje naar het pretpark met vrienden.
Wat zal ik eens gaan doen die dag, met de kleine meid?
Speeltuin, Kinderboerderij/Dierentuin??quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom vond ik het al zo apartquote:
officieel vanaf 18e maar heb nog veel compensatie-uren over, lekker rustig aan komende 1,5 weekquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie, Crackie?
Nee, zo erg is het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Of je moet het expres doen maar dat lijkt me niet
Sprookjeswonderlandquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar jij bent eerder een bomenknuffelaarquote:
kleienquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
self sabotage to the maxquote:
Niet met mij hoor...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent eerder een bomenknuffelaar
Jij ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent eerder een bomenknuffelaar
Ja als ik bomen ga knuffelen moet jij ook uitkijkenquote:
Soms moet je gewoon even dat impulsieve moment pakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij ook
Maar ik doe het iets minder spontaan
Speeltuin zijn we zo vaak. Kinderboerderij is wel een idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Speeltuin, Kinderboerderij/Dierentuin??
quote:
Ja. zeker als je in een auto zit...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik bomen ga knuffelen moet jij ook uitkijken
Lekker. Wij officieel de 18de, ja. Maar heb morgen eigenlijk niks (kinderen gaan op pad), vrijdag niks (behalve naar het museum met de kinderen), en volgende week even vergadering en rapporten geven.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo apart
[..]
officieel vanaf 18e maar heb nog veel compensatie-uren over, lekker rustig aan komende 1,5 weekvolgens mij begin ik dan weer 25 augustus
en jij?
Toch ben ik die boom wel dankbaar hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zeker als je in een auto zit...
Ik las stervenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kleien
stenen verven voor in de tuin
[..]
self sabotage to the max![]()
Dat kunnen we niet over je auto zeggen....quote:
oh, het onderwijs is nog niet klaar bij jullie?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker. Wij officieel de 18de, ja. Maar heb morgen eigenlijk niks (kinderen gaan op pad), vrijdag niks (behalve naar het museum met de kinderen), en volgende week even vergadering en rapporten geven.
Ohquote:
quote:
Bijna 3. Beetje vinger verven vindt ze op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
koekjes bakken
zo'n raceding knutselen
wacht, hoe oud was ze ook al weer?
Wat een rottaakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, het onderwijs is nog niet klaar bij jullie?
ik moet morgen mensen bellen om te zeggen dat ze de opleiding niet mogen voortzetten, dat vind ik niet leuk
zou ook niet weten waarom je dat zou doen als je geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
WIj gaan natuurlijk nooit dicht. Ik heb zelf pas in oktober 3 weken vakantie. Maar ik neem sws nooit echt vakantie als de scholen ook vakantie hebben...
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las sterven
Ik dacht 'weet je nu al dat het dan takkeheet wordt?'
OHHHHHHHHHHHHHHH JA?????????????? NOU, DA MAAK IK ZELLUF WEL UITquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga maar slapen. De droger zal zo wel klaar zijn
Gaat het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHH JA?????????????? NOU, DA MAAK IK ZELLUF WEL UIT
muren vervenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bijna 3. Beetje vinger verven vindt ze op zich wel leuk.
ja, maarja, ik ben ook maar de boodschapper en als het goed is weten ze het alquote:
Jawel, alleen nog verplichte kansloze contacturen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, het onderwijs is nog niet klaar bij jullie?
ik moet morgen mensen bellen om te zeggen dat ze de opleiding niet mogen voortzetten, dat vind ik niet leuk
Geef mij wat jij hebt gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb ik hem helaas niet kunnen vragenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet over je auto zeggen....
Laat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, alleen nog verplichte kansloze contacturen.
Projectweek noemen ze dat dan.
Dat is zeer jammer. Een bindend studieadvies? Klinkt als rijkelijk laat voor dat advies, 2de week juli.
Uh nee laat maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja van die kikkers die Jabba eet
[ afbeelding ]
Wat onpraktisch om dan nog te moeten horen of je door mag of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laat?De laatste toetsen waren 27 juni, we hadden twee dagen de tijd om alles na te kijken omdat de excie daarna nog moest overleggen. Dat is echt heel rap, normaal hebben we drie weken om dingen na te kijken
Waarom vind je dat onpraktisch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat onpraktisch om dan nog te moeten horen of je door mag of niet.
Hoeveel punten moeten ze halen om te voldoen? 40?
Nouja, inschrijven voor een nieuwe opleiding zit er nu niet meer in. Die sluiten naar mijn weten altijd eerder. Althans, bij de uni.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onpraktisch?
45 studiepunten
.. die deadline is 1 meiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, inschrijven voor een nieuwe opleiding zit er nu niet meer in. Die sluiten naar mijn weten altijd eerder. Althans, bij de uni.
45 klinkt prima, zonde dat enkelen het aan laten komen op een laatste vak.
geen koffie meerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
En vrijdag gezellig met het hele team overleggen hoe we die bezuinigingen gaan regelen
geen zin in
Vandaag is het een neequote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:45 schreef essnhills het volgende:
U moet niezen terwijl u vloeibare medicatie inneemt
Mag dat?
heb ik weerquote:
quote:
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.quote:
Tijd is ook maar relatiefquote:
Balletje trapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Don't be sad that it ended, be happy that it happenedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't be sad that it ended, be happy that it happened
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt je salaris ook ineens relatief.
Deze voel ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
hoe oud is het beestje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijd
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Het is iets totaal anders maar punt is hetzelfde
10. Laatste vakantie met mijn ex was hij veel sneller moe, dus meerdere dagen veel lopen is er niet meer bij. Verder is het gewoon nog een blije pup. Alleen iets meer slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud is het beestje?
[..]
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?
het vooruit zicht dat je je huisdier overleeft is nooit leuk, daarom zou ik proberen er niet teveel bij na te denken tenzij de situatie dat vraagt (bv ziek diertje)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Een biljetje voor jou en een biljetje voor mij, zo zullen we alles eerlijk delenquote:Op woensdag 9 juli 2025 04:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben weer een buitenlander voor fraude opgepakt gisteren. Blijkbaar een grote crimi want de operatie heet operatie Bliksem ⚡️ En daar hoort uiteraard een mooi plaatje bij van de politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
In auto ingebroken, 400 euro kwijtIs al de 3e keer dat het geprobeerd wordt in 1.5 jaar tijd. Of in ieder geval waar ik van weet. Ik ga ook nog elke avond checken of m'n auto op slot zit, en gisterenavond vergeten omdat ik zo moe was. Natuurlijk precies die ene keer komt er weer zo'n sneue asielzoeker langs. Politie zei na de beelden te hebben gezien: Oh ja we zien het al, is weer zo iemand van het asielzoekercentrum over de grens in Duitsland. Hoop dat ie een langzame pijnlijke dood sterft
Zijn de straffen daar een beetje hoog?quote:Op woensdag 9 juli 2025 04:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben weer een buitenlander voor fraude opgepakt gisteren. Blijkbaar een grote crimi want de operatie heet operatie Bliksem ⚡️ En daar hoort uiteraard een mooi plaatje bij van de politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar met de juiste connecties en geld ook makkelijk te ontlopen heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn de straffen daar een beetje hoog?
Vaak in arme landen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar met de juiste connecties en geld ook makkelijk te ontlopen heb ik het idee.
Maakt hier niet uit wat voor auto je hebt volgens mij, ze proberen het bij alles. Reizen met groepen de grens over om in te breken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:18 schreef Karzai het volgende:
Mja bij mijn vader hadden ze ook de hele auto leeg getrokken, 15.000 euro schade, die kreeg gelukkig nog wat geld terug van de verzekering en een opkoper. Schijnt dat BMW een populaire auto is bij dieven
Die heeft nu maar een Nissan genomen
Met deze mening mag je in Duitsland geen wapens meer bezitten, las ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt hier niet uit wat voor auto je hebt volgens mij, ze proberen het bij alles. Reizen met groepen de grens over om in te breken.
Ben nog blij dat ik geen inkomstenbelasting betaal in een land dat al die asielzoekers opneemt. Werk je hard, voorzie je in het levensonderhoud van die figuren, en als bedankje wordt er bij je ingebrokenZal wel weer één van die honderdduizenden artsen zijn geweest die Duitsland binnen gehaald heeft
Gelukkig woon ik niet in Duitsland. Zo eentje moet niet in huis inbreken als we er zijn, dan mag je als ie iets van een wapen in z'n hand heeft ter zelfverdediging schietenquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met deze mening mag je in Duitsland geen wapens meer bezitten, las ik.
De schoftquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
In auto ingebroken, 400 euro kwijtIs al de 3e keer dat het geprobeerd wordt in 1.5 jaar tijd. Of in ieder geval waar ik van weet. Ik ga ook nog elke avond checken of m'n auto op slot zit, en gisterenavond vergeten omdat ik zo moe was. Natuurlijk precies die ene keer komt er weer zo'n sneue asielzoeker langs. Politie zei na de beelden te hebben gezien: Oh ja we zien het al, is weer zo iemand van het asielzoekercentrum over de grens in Duitsland. Hoop dat ie een langzame pijnlijke dood sterft
Ben iedere dag blij dat ik niet in Duitsland of Engeland woon.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in Duitsland. Zo eentje moet niet in huis inbreken als we er zijn, dan mag je als ie iets van een wapen in z'n hand heeft ter zelfverdediging schietenUiteraard niet in z'n rug, dus je moet wel een beetje opletten dat ie goed om staat
quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben iedere dag blij dat ik niet in Duitsland of Engeland woon.
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best in Duitsland willen wonenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alleen Ter Apel, ken ook mensen in de buurt van die asielzoekersboten.
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
Denk dat je met de huidige klimaat verandering beter ergens in Scandinavië kan gaan zitten
Bijna wel he. Al laat ik me niet wegjagen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.
Is alleen in de grote stedenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Of gewoon meer moeten inzetten in opvang in regio (wanneer het vluchtelingen betreft). Alsof wij iedereen kunnen helpen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Klopt, overlast zal er altijd zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
Daar had ik ook wel meer van verwacht. Maar zoals alles met de overheid is dat ijdele hoop gebleken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, overlast zal er altijd zijn.
Gaat me meer om de houding van de overheid hieromtrent.
Die zijn het inmiddels wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb lesgegeven aan meisjes uit het AZC, die vertellen rustig dat er iedere dag wel politie en ambulance aan moeten rukken.
Lijkt me geen pretje daar te wonen.
quote:
Slaapkoppenquote:
Moet je tegen Yv zeggen dat ze stil blijft liggen!quote:
ga jij nog weg ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
Ik ben straks ook 2 weken vrij, alleen donderdag nog werken
Wat en met wie!quote:
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
ons familielid had flinke trek @:ettovanbelgie
https://mustsharenews.com(...)Ke1d9O2XbtVHDFndBOMg
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij nog weg ofzo?
ik heb nog geen plannen, twijfel of ik een paar dagen buitenland wil doen
ja heb ze hier nog niet zo zien rijden maar het is heel normaal om met het hele gezin op de scooter te gaan. Niet alleen thai maar ook westerlingen. En dan vaak zonder helmquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/
lekker bezig daar
Beter van niet danquote:
gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.
Dinsdag weer in nederland
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppastquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
ik heb een zooi games gekocht die ik wil spelen, moet een fiets kopen en ook kijken naar een telefoon
dus kan potentieel een hele dure vakantie worden
Misschien zit je er te lang en moet je even klappenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja hoor. Zit ik op de wc valt het licht uit
Ben niet de enige die er last van heeft hoor ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zit je er te lang en moet je even klappen
Schijtzooi.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat nu iedereen weet dat je zit te schijten.
Een vrije duidelijke hint dat je met je luie reet van die pot af moet komenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als je plons hoort doortrekkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Flink aan het afvallen dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Licht op bewegingssensor?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even zo'n fluoriserende wolk eruit persenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:41 schreef Karzai het volgende:
Ik zit tegenwoordig aan de laxerende thee op het werk, moet zeggen het heeft resultaat
Nee, overal is het licht uit maar de rest werkt welquote:
Half uur doom-scrollen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoort helemaal niet zo lang op het toilet te zitten om te poepen. Het zou zitten, poepen en klaar moeten zijn.
Ja ik snap die mensen die een half uur op de pot blijven zitten ook niet zo goedquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoort helemaal niet zo lang op het toilet te zitten om te poepen. Het zou zitten, poepen en klaar moeten zijn.
Mijn vader nam altijd de krant meequote:Op woensdag 9 juli 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap die mensen die een half uur op de pot blijven zitten ook niet zo goed
Hij kan beter kijken of er nog genoeg wc-papier is voordat die gaat zittenquote:
DOOM.quote:
quote:
quote:
"Vrouwen gaan zitten, pakken wc-papier en gaan zitten piesen. Een man gaat zitten schijten en komt er daarna achter dat er helemaal geen wc-papier meer is."quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan beter kijken of er nog genoeg wc-papier is voordat die gaat zitten
*BOOM*quote:
#viesdikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:02 schreef essnhills het volgende:
Ik lig met noise cancelling koptelefoon in bed
Werd wakker van ik denk een pompdingesapparaatgeval. Denk dat ze de gevels aan het schoonspuiten zijn
Maar waarom moet daf apparaat zoveel herrie maken
Ja dat waren ze gister en eergister aan het doen. Toen ook met dat sing op gezeten de hele dagquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.
Dat is voor mij midden in de nachtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Ja als je met vogelgeluiden wil opstaan moet je om 5 uur je bed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het lang duren?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is voor mij midden in de nacht
Maar als ze weer wat verder weg zijn in de straat met gevelwerkzaamheden dan valt het wel mee.
Maar ze.zijn nu echt direct naast mij bezig
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Weet wat je eet!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.
in ieder geval niet de prettigste manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Zou het niet doen nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Ieder zo zijn kink.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in ieder geval niet de prettigste manier.
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef Karzai het volgende:
Mijn gerrie frequentie is vrij consistent, 1 keer na de koffie en een peuk, en daarna n9g een keer na het ontbijt.
Daarna hoef ik de rest van de dag niet meer meestal, alleen als ik zwaar getafeld heb in de avond wil het nog wel eens voorkomen
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.quote:
Moet je niet werkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
yup, zeker omdat ik overweeg een elektrische fiets te kopenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppast
Wanneer wordt je bed weer bezorgd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?
Eind van de middag komt ie weer terug van de Zonnebloem.quote:
Neequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan toch prima tussendoor?
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.
Maar niet alles is even dichtbij en even goed hoorbaar hier natuurlijk. Maar ze zullen als de huizen van dit rijtje klaar zijn denk ik of naar de huizen hier direct tegenover gaan of naar de huizen aan de andere kant van mij.
Dus zit iig deze week en denk ook nog wel volgende week veel in herrie
Maar als ze de overkant gaan doen kan ik wel gewoon weer in de achtertuin zitten. Dat scheelt
Echte huisman!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee het zijn Arabieren denk ik, maar ze hebben helemaal geen muziek op?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.
Ik had gisteren mazzel. Ik was met mijn postronde bezig en daar waren ook bouwvakkers bezig, maar deze keer stond er RAMMSTEIN op.
Oké, succes!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.
Tis een of andere arabische kruidenthee, had een collega meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jeetjequote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ik geef de volle 100% van 82%!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon benquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Zouden die soevereinen ook zo denken?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Ja denk dat dat wel werktquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.
Ik ben de 82% die tegen de 1% vechtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
@Haagsquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.
Slaan we linksaf?quote:
Ohja goeie.. beddengoed uitwassen want nu kan het wel weer buiten hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Livin' on the edge!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn energiekosten terugRok ruimschoots betaald nu
Zoveel gras heb je toch nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik ook even grasmaaien zodat ik eindelijk mijn groene container kan gebruiken. Ben benieuwd hoe snel ik dan klaar ben aangezien ik niet meer dan elke keer naar de overkant hoef te lopen om het in de bosjes te gooien.
Hebben we straks een ienimaximuisquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Of om taartjes te eten na het wandelen
quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik ben schijnbaar 18% minder mens18 % harder werken voor hetzelfde geld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoveel gras heb je toch niet
Teringquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
waarom haal je het weg? Of maai je het pas als het super lang is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |